Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

edd

Forumowicz
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Signum 2.2 direct

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

edd's Achievements

Nowy

Nowy (1/7)

1

Reputation

  1. Wymieniłem pompę w 2.2 direct również na dolz'a i po wymianie ten sam objaw. Pompa wymieniana przy użyciu blokady, rozrząd nie ruszany.
  2. Ja też, ale jak widać w sprawach formalnych musimy sobie pomagać sami nawzajem
  3. Mogę opisać swoje odczucia związane z zużyciem wewnętrznego przegubu dość dobrze, bo długo szukałem ich przyczyny : - bicia kierownicy nasilające się podczas intensywnego przyspieszania ( dynamicznego, ale w granicach rozsądku, nie mam na myśli "upalania" - mówiąc żargonem młodych ) na niskich biegach ( lub na wyższym przy mocno obciążonym samochodzie 4 osoby+ bagaż, do tego wyprzedzanie pod górę itp ). Bicie nie było zbyt szybkie ( takie jak w przypadku niewyważonych kół ), raczej wolniejsze ale dużo bardziej wyczuwalne na kierownicy i karoserii samochodu ( mylące wrażenie uszkodzenia poduszki ). - spokojne przyspieszanie pozwalało uniknąć powyższego ( co stosowałem nie mogąc znieść efektu wyczuwanego na kierownicy ) - nie było charakterystycznego objawu dla zużycia przegubu zewnętrznego w postaci "terkotania" podczas ruszania na skręconych kołach - podczas pokonywania łuku w kierunku, w którym siła odśrodkowa działała na skrzynie w kierunku zużytego przegubu, szczególnie z przyspieszaniem ( 2 i 3 bieg ) efekt przybierał na sile do tego stopnia, że odpuszczałem gaz Podczas ruszania półosiami z kanału nie wyczuwałem żadnego luzu ( stąd długi czas diagnozy, też spodziewałem się luzu który by wskazywał na zużycie tego podzespołu ). Wymieniłem kompletną półoś z obydwoma przegubami, efekt był pozytywnie spektakularny. Wcześniej nietrafione diagnozy doprowadziły do wymiany kompletu poduszek, wielokrotnego sprawdzania stanu łożysk, felg , ogumienia itp. Spotkałem się nawet z - oczywiście nietrafioną - sugestią konieczności wymiany skrzyni biegów.
  4. W takim razie miło mi, że dołączyłem do tak zacnej grupy. Mam nadzieję że administracja forum wybaczy mi OT. Przy okazji witam wszystkich, mam nadzieję że będę w stanie zrewanżować się za wiedzę jaką czerpałem z tego forum Dołączam życzenia dla wszystkich forumowiczów : wielu tysięcy bezproblemowych kilometrów oraz satysfakcji, z samodzielnego utrzymywania swych pojazdów w doskonałym stanie, z korzyścią dla zaspokajania własnej pasji jak i ogólnego bezpieczeństwa na drogach
  5. james007pl jestem pod wrażeniem zamieszczonych materiałów i objaśnień. Imponujące.
×
×
  • Create New...
UP