Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Predi12

Forumowicz
  • Posts

    42
  • Joined

  • Last visited

Kontakt

  • Telefon
    733328466

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Opel vectra C

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Predi12's Achievements

Nowy

Nowy (1/7)

0

Reputation

  1. Witam Panowie. Od momentu kupna samochodu mam taki obrazek jakby satelity na wyświetlaczu radia. Nie zagłębiałem się w to, ponieważ radio i cały panel działa a nie było czasu tego sprawdzić. Jestem w trakcie wymiany podsufitki i pomyślałem sobie, że sprawdzę kable lecz wszystko wygląda w porządku. Po podpięciu komputera wyskakuje błąd "Za wysoki sygnał na wejściu anteny układu GPS" (błąd obecny) Czy ktoś mógłby mnie nakierować o co może chodzi? Z góry dziękuje za odpowiedzi
  2. @Cretux przepraszam bardzo ale zapomniałem o tym temacie
  3. Witam. Nie umiem się dokopać co może oznaczać błąd B3750 - przełącznik wyświetlania informacji, przerwa w obwodzie lub wysokie napięcie. Czy ktoś może mi podpowiedzieć w czym leży awaria? z góry dziękuje za odpowiedzi. Vectra c 1.8 (z18xe) 2004r.
  4. Niestety nie zadziałało. Ma ktoś pomysł jeszcze? Ewentualnie link do softu opcoma?
  5. Dzisiaj wszystko sprawdzę i dam znać
  6. Błąd 3750 jest chyba błędem wycieraczki tylnej szyby, ponieważ mi nie działa, przynajmniej tak mi się wydaje
  7. Jutro spróbuję przez inny rocznik i dam znać
  8. Próbowałem Delphi od mechanika i dalej to samo..
  9. Dzień dobry wszystkim, mam problem z moim opelkiem. Pożyczyłem dziś od kumpla opcoma żeby dołożyć sobie tempomat. Na początku było wszystko okej i chciałem wejść w zestaw wskaźników i okazało się że w ogóle nie chce się połączyć mimo tego że deska rozdzielcza i wskaźniki na oko są okej. Jedyny błąd w samochodzie jaki mam to: B3750-04 przełącznik wyświetlania informacji, przerwany obwód lub napięcie za wysokie Mimo tego błędu ( jest on już długo) mogłem się połączyć z zestawem wskaźników a od jakiegoś czasu się nie da. Czy ktoś może mi pomóc w tym co to może być?
  10. Witam. Odświeżam temat. Jestem przed wymianą materiału na podsufitkę i teraz pytanie jaki klej polecacie żeby się nie odkleiło za pół roku?
  11. Tylko mi cieknie spod tej gąbki, jest tam wężyk włożony w taki większy prostokąt, który jest owiele szerszy niż wężyk i właśnie spod wężyka leci i dlatego pytam jak to wymienić i czy w ogóle się da.
  12. Witam. Odświeżam temat. Jakiś czas temu zauważyłem że przy odpalonej klimatyzacji mam mokry dywanik od strony pasażera. Trochę poczytałem no i zabrałem się do czyszczenia odpływu (był tak zawalony jak 5 letni kurz za szafą) w środku samochodu jak i wężyk od zewnątrz auta przekładając drucik, antenę i psikanie zmywaczem. Zrobiłem test drożności czyli wlanie wody do odpływu i sprawdzenie czy leci. Wszystko jest w porządku, odpływ jest drożny i woda leci pod samochód ale trochę leci spod żółtej gąbki na dywanik. Czy jest możliwość wymiany tego wężyka odpływu i jak go się wyciąga, ponieważ nie umiem znaleźć w internecie a myślę że jest on pękniętypęknięty. Ewentualnie niech ktoś się wypowie na ten temat. Dziękuję za pomoc
  13. Sprawdź dokładnie ręczny. Zdejmij linkę z zacisku i ją przywiąż gdzieś żeby nie latała i przejedź się kilka kilometrów i sprawdź czy tarcza jest gorąca a jeżeli tak to szukaj dalej czyli: Dokładne wyczyszczenie i smarowanie cylinderka Sprawdź czy tarcza i Piasta nie jest krzywa Zdejmij zacisk i pokręć tarczą żeby zobaczyć czy się blokuje, jak się blokuje to znaczy że łożysko do wymiany Jak wszystko sprawdzone to pozostaje tylko nowy zacisk lub jego regeneracja
  14. A jak z tymi gumami prowadnic. Jeżeli jest ożebrowanie w środku to się nie smaruje ich a jeśli są gładkie to się smaruje tak?
  15. Zaciski są nowe i od razu by były walnięte?
×
×
  • Create New...
UP