Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Witt

Forumowicz
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Witt

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Vectra C 3.2

Recent Profile Visitors

52 profile views
  1. Jeżeli zawory szczelne to nie puszcza nafty i jest ok... Jak nafta poleci to wynika że zawory są nieszczelne i tu będzie jakiś punkt zaczepienia...
  2. Nafta jest do sprawdzenia szczelności zaworów... Odwracasz głowice na plecy i zalewasz gniazda zaworów (z wkręcona świeca i zaworami oczywiście bo prościej się nie da tłumaczyć...) Kompa miałem podłączanego i nic nie wynikało sensownego... Ogólnikowo wychodziło... A co szalało dawkowanie to szalało z wypadaniem zapłonów cylindrów losowo...
  3. To wytłumacz mi co oznacza układ dolotowy/zapłonowy? Jak wszystko co mogłem to uszczelnilem i wymieniłem... Może jakaś pierdoła... Nie mam pojęcia...
  4. Głowice zwalłlem i zalałem naftą, kto w temacie to kuma o co chodzi a nie że lubi... Jakbym lubił to bym nie ciągnął tematu...
  5. Na cechach jest książkowo... Więc na ząbku nie może być przestawiony... Dałem do mechanika i rozłożył ręce... Z kumplem mogłem się założyć że nie ogarnie tego to bym chociaż flache wygrał Dziś zwalam głowice i się okaże... Czy czasami zawory(gniazda, popychacze zawory szklanki itp,etc) nie pierdzielą...
  6. Później sprawdzę bo tyle tego że sam juz nie wiem...
  7. Ciekawe spostrzeżenie... Jak dodam gazu to korekty schodzą na zero...
  8. Chwilowa korekta wtrysku Bank 1 25% a bank 2 -25% tak się przedstawia sytuacja...
  9. No dobra teraz to jakaś nauka dla mnie... ale co z tym dawkowaniem paliwa???
  10. Cewki Delphi, świece Boscha i myślicie że do wywalenia te cewki?
  11. Teraz to wypadanie zapłonu losowo tzn cylinder 1/3/5 i teraz wygląda jakby cewka zapłonowa a wkładałem nową+ świece... Coś z instalacją elektryczną silnika tak mi się zdaje...
  12. Witam, uszczelnilem i dalej to samo... teraz wizyta u mechanika i zobaczę co on mi powie...
  13. Kolektor ssący zdejmowany był, teraz od początku wszystko uszczelniam...
  14. Na benzynie tak się dzieje... na gazie pracuje równo tylko wypadanie zapłonu jak wyżej pisalem
  15. Witam jestem tu nowy i proszę nie drzeć łacha że temat był poruszany milion razy... Mianowicie Vectra C 3.2 + LPG --- chwilowa korekta wtrysku bank 1 +25% i to samo bank 2 -25% dawkowania benzyny + losowe wypadanie zapłonu na poszególnych cylindrach losowo... Proszę o jakieś sugestie (świece, cewki nowe, ciśnienie na cylindrach 13-13,5 bara, ciśnienie w ukł paliwowym 3,8 bara, ukł wydechowy ok, kolektory wydechowe- bez katalizatorów/dodałem emulatory aby oszukać sondy, rozrząd książkowo, sterownik drugi i to samo, wtryski zmienione to samo, czujnik temp cieczy chłodzącej nowy to samo) pr
×
×
  • Create New...
UP