Jump to content

W dniu dzisiejszym od 22 nastąpi przerwa w działaniu forum związana z pracami serwisowymi.

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Direct 2.2

Forumowicz
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Direct 2.2

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Signum Vectra C hecbek kombi

Kontakt

  • Telefon
    511057325

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam mam kilka 2.2 directów. Są różne przyczyny tych usterek jak u ciebie. Miałem podobne objawy które komputer niepokazal. W jednym wtrysk się kończył w drugim wypluł uszczelnienie pompy wysokiego ciśnienia w innej regulator ciśnienia paliwa oraz zawieszanie się klap wirowych. Trzeba sprawdzić też czy rozrząd nie przeskoczył. To są silnik dobę ale o które dobrze się dba to potrafią się oddzwieczyc. Pozdrawiam
  2. Witam ma klilkanascie sztuk przegubów od różnych wersji silnikowych . Pytanie lewy czy prawy od automatu czy manual. Różnica jest w średnicy wpięcia w skrzynie biegów oraz ilości i tym wiazaca się ilość zębów wielowpustu. Średnica to jak pamiętam to 30mm i 28mm jak dobrze pamiętam. Jak coś to proszę o informację. Postaram się pomóc. Pozdrawiam
  3. Witam trzeba sprawdzić kompresję może któryś zawór przepuszcza na zimnym a jak jest cieplejszy doszczelnia się. Ostatnio robiłem ten silnik i były nieszczelne zawory ssące. Po wymianie i dotarciu silnik chodzi jak żyleta. Pozdrawiam
  4. Witam również mam kilkanaście sztuk piast przednich lewych i prawych. Ważne są jakie wtyczki do wpięcia czujnika obrotu koła. Pozdrawiam
  5. Witam też miałem taki problem po myciu 2.2 direct w vc ale jak myłem silnik i skrzynie biegów przed wymianą rozrządu. Zegary nie świeciły samochód warjowal postawiłem go do ciepłego garażu i powietrzem wydmuchałem dobrze skrzynkę bezpieczników tam jest płyta drukowana gdzie wilgoć robiła zwarcia. Po wydmuchaniu wszystko wróciło do normy. Pozdrawiam
  6. Witam rzeczywiście musi być nieszczelności na montażu turbiny do katalizatora tam musi być uszczelka stalowa brak jej powoduje przeduchy spalin również może być nieszczelności na podłączeniu turbiny tym stalowym wężem to chodniczki też tam zakładają uszczelkę. Ja sprawdzałem szczelność preparatem virta ale wystarczy trochę wody z płynem do mycia wlać do spryskiwacza i jak jest jeszcze zimny zapalić i dobrze popsikac i pokaże bąbelki na nieszczelnosciach. Pozdrawiam
  7. Witam musi tu być jakiś problem z dwumasą tarczą sprzęgła lub jej dociskiem. Winą też może być wysprzeglik który nie chodził plynnnie jakby szarpał. Silnik jak przenosi drgania na karoserie to tylko przez dwumas który stracił swoje właściwości tłumiące może jakaś jego niedowaga. Pozdrawiam
  8. Witam jak padnie pompa paliwa w zbiorniku to pada też często pompa wysokiego ciśnienia bo musi ona zassać paliwo że zbiornika i ja rozrywa mam na półce kilka takich z rozerwanymi uszczelnieniami i membranami. Pozdrawiam
  9. Witam też miałem kilka aut na warsztacie gdzie lampy miały ringi na żarówkach i wymieniałem je na ledy https://allegro.pl/oferta/w2-3w-t5-led-cob-12v-zarowka-zarowki-do-ringow-7756957453?reco_id=707855c2-2a65-11eb-8341-b02628c7f910&sid=041047f9c36843e364ecb91b45c568a2755aa386fe7e14ee7421a14291fbf951 Pasują i świecą jasno trochę drogo bo 8 sztuk do jednej lampy. Nie są to żarówki W5W 5W T10 12V. To są do postojówek zwykłych lamp. Pozdrawiam
  10. Witam ponownie sprawdź akumulator może się już rozładował. Może jest jakieś zwarcie a wtedy nie ma nic na aucie. Pozdrawiam
  11. Witam trzeba sprawdzić komputerem. Jeśli to clim to będą koszty można kupić taki sam jak jest w aucie i go zaprogramować. Potrzebny pin auta i jeśli używany clim tego samego typu to może być z pinem lub bez dobry elektronik sobie poradzi. Biorą za to około 700-1000 zł z odzyskaniem pinu z auta. Pozdrawiam
  12. Witam trzeba sprawdzić komputerem. Jeśli to clim to będą koszty można kupić taki sam jak jest w aucie i go zaprogramować. Potrzebny pin auta i jeśli używany clim tego samego typu to może być z pinem lub bez dobry elektronik sobie poradzi. Biorą za to około 700-1000 zł z odzyskaniem pinu z auta. Pozdrawiam
  13. Witam za niskie ciśnienie odpowiadać może czujnik ciśnienia lub regulator ciśnienia. Trzeba by było podmienić inny i sprawdzić jeszcze raz. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...