Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Direct 2.2

Forumowicz
  • Content Count

    114
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Direct 2.2 last won the day on December 22 2020

Direct 2.2 had the most liked content!

Community Reputation

7 Neutral

About Direct 2.2

  • Rank
    Średnio obeznany

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Signum Vectra C hecbek kombi

Kontakt

  • Telefon
    511057325

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam trzeba by było podnieść przód zdjąć koło i sprawdzić amortyzator jego sprężynę następnie drążek stabilizatora wahacz jego zawieszenie oraz gumy stabilizatora. To trzeba sprawdzić i dać odpowiedź czy to jest ok. Pozdrawiam
  2. Wszystko możliwe chyba że trafi się gdzieś silnik po remoncie z gwarancją ale to też bywa loterią. Kto i jakich użył części i zamienników, czy to zrobił zgodnie ze sztuka czy tylko dla kasy. Pozdrawiam
  3. Witam najpierw bym zdjol głowice sprawdził luzy tłoków w cylindrach i pierścieni na tłokach. Następnie głowice dał do weryfikacji czyli szczelność głowicy, gniazda zaworowe zawory czy nie mają wzerow oraz uszczelniacze zaworowe. Jak wszystko ok to szlif gniazd i głowicy jak dobre to zawory dotrzeć. Nowe uszczelniacze nowa uszczelka głowicy złożenie całości i powolne docieranie silnika oraz kontrola ciśnienia na cylindrach. Ostatnio na warsztacie miałem dwa auta jeden i drugi miał zero na 1 cylindrze bez gazu lpg były a to te tłoki wyzarte przez korniki i uszczelniacze zaworowe nowy i ten zuż
  4. Witam miałem na warsztacie zafire 1.9 150km podobne objawy okazało się że przepustnica a raczej jej ekektronika jest zalana olejem co robi zwarcie i nie steruję się klapka przepustnicy. Dobrze by było ja podmienić i sprawdzić czy chodzi prawidłowo. Pozdrawiam
  5. Witam półosie też trzeba będzie zmienić. Mam cały komplet do wymiany z m32 na f23. W razie zainteresowania proszę o kontakt. Pozdrawiam
  6. Ok moja pomyłka. Pozdrawiam
  7. Witam malowałem rustykalne i to jest efekt czarny polys. Myślę że wyglądają świetnie. Pozdrawiam
  8. Ok kolega matx1 będzie chciał kontynulowac temat to mogę ciągnąć dalej. Pozdrawiam
  9. Witam no cóż trzeba by było faktycznie zakupić skrzynie z dwumasą dociskiem i tarczą sprzęgła od tej skrzyni f23. Wiem że to nie jest temat dla tego miejsca w formu za co z góry przepraszam ale może tylko kontakt na pw może wyjaśnij pewne zawiłości w zeszłym tygodniu rozbieraliśmy kilka 2.2 155km directow ze skrzyniami f23. Jak coś proszę o kontakt żeby niezasmiecac strony forum. Tu jest zdjęcie skrzyni m32. Pozdrawiam
  10. Witam jest to skrzynia f23. Pasuje do silnika directa trzeba tylko zmienić lewarek zmiany biegów z 6 na 5 biegowy i jak dobrze pamiętam to też linki zmiany biegów bo mają inne mocowanie. Jest to bardziej ekonomiczne rozwiązanie niż walczyć z m32 nieudaną konstrukcją skrzyni biegów zbyt mała średnica łożysk na hoinkach i słabe smarowanie ich. Tu jedno zdjęcie ze sekcji zwłok takiej skrzyni jeden z magnesów wyłapał wytarte powierzchnię łożysk stożkowych ich bieżni. Pozdrawiam
  11. Ok ale poliftowych bo directy też były 5 biegowe mam ich kilka na placu i kilkanaście skrzyni od 2.2 directów 155km też. Pozdrawiam
  12. Witam zobaczę czy mam taki przewód.z tego co pamiętam to powinnem mieć przewód kilkanascie aut rozbierałem w ostatnim czasie vc 2.2 155km direct, 1.8 122km. 1.8 140km 2.2 147km zobaczę jak wrócę z niemiec w piątek. Pozdrawiam
  13. Witam jaką masz skrzynie 5 czy 6 biegów. Jeśli 5 to na pewno f23 a jeśli 6 to m32. Jak dobrze pamiętam to w poliftowych directach montowano te słabe skrzynie m32 one często siadają robiłem ich kilka były montowane w dużej gamie aut Opla np astry h zafiry. Kosztowna jest ich regeneracja, jak trzeba wymienić tylko same łożyska stożkowe to z 1500zl same łożyska a jeśli jakieś koła zębate z hoinkami i synchronizatorami to koszty w tysiącach. Do tego robocizna wymiany i regulacji napięcia łożysk oporostozkowych. Do tego olej i uszczelniacze polosi. Jak ktoś chce naprawdę mieć dobrą skrzynie m32 to
  14. Witam zostawię to bez komentarza. Pozdrawiam
  15. Witam ponieważ w wyniku wysokiej temperatury od silnika izolacja kruszeje przewodów i kable robią między sobą zwarcie wtedy obroty silnika warjuja silnik przebiera nie trzyma wymaganych obrotów silnika. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...
UP