Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Direct 2.2

Forumowicz
  • Posts

    136
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Direct 2.2 last won the day on December 22 2020

Direct 2.2 had the most liked content!

Kontakt

  • Telefon
    511057325

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Signum Vectra C hecbek kombi

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Direct 2.2's Achievements

Średnio obeznany

Średnio obeznany (2/7)

10

Reputation

  1. Uzelniajac ww odpowiedź można kupić kawałek płyty uszczelkarskiej np kregielit w motoryzacyjnych i obrysowac wyciąć po zrobieniu otworów i zamontowac na silikon do miski olejowej i po problemie zawsze proste rozwiazania są naj skuteczniejsze. Uszczelka nie moze byc stalowa to nie egr. Życzę powodzenia. Pozdrawiam
  2. Witam 120 przeważnie miały takie uszczelki a jak wiadomo każdy prawie dąży do ideału swojego auta i kupuje to co chce by było. Ale z tego co wiem to są róże rodzaje przyłączy. Pozdrawiam
  3. Witam podobny problem miał jeden klient po wejsciu w ostry zakręt z predkoscia i dodaniu gaz żeby ostro wyszedł gasl. Doslismy ze wtedy zawieszal się nastawnik klap. Po wymianie wszystko ok. Inny przyklad zafira przy ostrych predkosciacjach i zakrętach brak odpowietrzenia w zbiorniku i brakowalo paliwa pompka miała ciężko coś utloczyc pomogło udroznienie odpowietrzenia. Może coś pomoże. Pozdrawiam
  4. Witam sprawdzić czy wszystkie świece grzeją weź przewód np 4÷6 mm/2 podlacz do plusa akumulatora zdejmij fajki swiec żarowych i delikatnie dotknij plusowym napieciem koncuwke świecy żarowej i patrz czy się iskrzy jak jest mala iskra na koncuwce swiecy to sprawna jak brak iskrzenia to swieca do wymiany. Jak wszystkie świece sprawne to zostal do wymiany moduł grzania świece. Daję znać co wyszło to poradzimy coś więcej na ten temat. Pozdrawiam
  5. Dobrze by było jeszcze raz sprawdzić szczelność uszczelki pod głowica. Często pękaly glowice w 2.2 147km . 1.8 należą raczej do mniej awaryjnych silników ale w mechanice nie ma sztywnych reguł zależy od stanu silnika a są tylko sztywne podstawy mechaniki. Pozdrawiam
  6. Możliwe że gdzieś pękła głowica jakieś mikropekniecie miałem coś podobnego we fordzie Mk5 gdzieś w wyniku pekniecia po rozgrzaniu się silnika olej przedostawal się do obiegu chłodzącego po zdjęciu głowicy dopiero w gorącej kompieli pod ciśnieniem pokazało się mikropekniecie powodem byla jak właściciel twierdził zbyt późnym dolaniem plynu do zbiorniczka wyrownaeczego wskutek czego silnik się przegrzał. Warto dobrze posprawdzać wszystko zanim się głowice zrzuci. Pozdrawiam
  7. Witam trzeba sprawdzić czy że zbiorniczka nie wydostaje sie ciagle ciśnienie oraz prosty test szczelnosci uszczelki glowicy nie są to duże koszty a sprawa się wyjaśni beż dodatkowych watpliwosci.
  8. Witam jak masz instalacje gazową to trzeba uważać z wymianą np sondy lambda bo komputer gazu znów do strojenia u klinenta po wymianie sondy na kacie którą są sobie wymienil zużycie gazu poszlo o 15% . Innym razem po odpieciu akumulatora w nowej instacacji gazu rcb komputer utracił zaprogramowane dawki gazu i przeslawil się tak że na 38litrach gazu auto robilo niecałe 200km. Tak więc uważajcie co grzebiecie w instalacji bo to często kończy się wizytą u gazownika. Pozdrawiam
  9. Witam dziwię się ludzia takie bzdury piszą nie tylko o insigni ale również o innych autach czasem się dziwię czy w ogóle mają coś wspólnego z prawem jazdy na samochody. Pozdrawiam
  10. Witam jesli jest wszystko ok i bezpieczniki tez hak rusza bez programowania. Pozdrawiam
  11. Ok tak masz rację pomyliłem auta. Tył też ma Linke w listwie. Pozdrawiam
  12. Witam mechanizm tylnych drzwi elektryczny nie ma linek tylko silnik z listwą zębatą robiłem kilka takich drzwi może coś wyrwało ząb wyfrezowany na listwie i listwa nie domyka okna. Mogę przesłać zdjęcia mechanizmu bo mam kilkanaście zdemontowanych oraz niedługo będę demontowal z VC sedana tył elektrycznych. Linki mają tylko szyby drzwi tył na korbkę. Pozdrawiam
  13. Witam miałem kilka podobnych przypadków w 1.8 122 przyczyną w dwóch był przetarty przewód z czujnika polonienia walka rozrządu często te kablem się uszkadzają od temperatury lub przetarć izolacji trzeba spróbować może najpierw podmienić na taki sam tylko ważne oryginalny bo ople z reguły nieprzyjmuja niektórych zamienników. W innym przypadku była uszkodzona przepustnica. Nie jest to skomplikowany silnik trudniejsze są 3.2 v6 oraz 3.0 ctdi. Pozdrawiam życzę cierpliwości
  14. Witam jakby ktoś potrzebował mam puszkę już po zabiegu i sprawna też. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...
UP