Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

ogo2103

Klubowicz
  • Posts

    120
  • Joined

  • Last visited

About ogo2103

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Nr klubowy
    1247

Recent Profile Visitors

414 profile views

ogo2103's Achievements

Średnio obeznany

Średnio obeznany (2/7)

6

Reputation

  1. Przerabialem temat sprężyn do GTSa. Potwierdzam, Lesjofors przekłamują i są wyższe (nie wiem, może są twardsze lub grubsze i przez to mają inny nacisk). Prędzej wybrałbym KYB, ale i tak twierdzę (z własnego doświadczenia), że najlepiej dobrać Eibach - optycznie i cenowo. Eibach siada praktycznie jak GTS fabrycznie, poza tym koszt podobny jak za Lesjo czy KYB. Trzeba tylko pamietać o wiekszych gumach na tyle żeby wyrównać, ale to zależy jaki nacisk wybierzemy na przednią oś.
  2. Zgadza się, ale mnie wkurza jak coś się świeci na desce Przy okazji wylogowanie zrobilem nowy Soft na 401Nm i tu od razu czuć różnicę względem serii.
  3. Darek, temat przerabialem w mazda 6, tylko tam użyłem suba w koło zapasowe. W VC nie ma tam miejsca, no chyba że wywalę zestaw naprawczy, a tego bym nie chciał robić. W takim razie zaczynam projekt
  4. Panowie, chce zamontować subwoofer w bagażniku, ale najlepiej żeby był niewidoczny. Najoptymalniej byłoby zastosować sub aktywny od np. Audi, który był zabudowywany w schowku. Co myślicie o tym pomyśle i czy ktoś przerabiał taki temat? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie. Kable już mam puszczone, kwestia teraz rozwiązania audio...
  5. Dzięki Panowie. Może jeszcze ktoś testował wymianę IC z 3.0 i może potwierdzić poprawę dołu? Dziś gadałem z mechanikiem o wymianie i mi odradził, twierdząc że większy IC pogorszy mi osiągi, że zrobi się większą turbo dziura. Sam już nie wiem co o tym myśleć...
  6. Podsumowując, czyli IC z 3.0 pasuje bez przeróbek do 1.9? Jeśli tak jest i poprawia dół to zaraz montuje
  7. Również dziękuję Fajnie się trzyma tą kierownicę OPC, jest zdecydowanie grubsza od standardowej. Oby służyła jak najdłużej
  8. W końcu użyłeś gumy?
  9. Panowie, trochę odgrzeję temat ale myślę, że warto, bo podświetlenie to jedna z praktyczniejszych modyfikacji. Najprościej jest kupić gotowe zestawy - paski led z kablami i wtyczką pod gniazdo zapalniczki (allegro lub aliexpres). Wtyczka posiada juz bezpiecznik wiec mamy zabezpieczenie. Następnie wykręcamy oświetlenie plastiku (jak wyżej opisane) i dolutowujemy kabel dwu żyłowy ( ok. 2m) do jednego z gniazda lampki (tej która zapala sie po otwarciu drzwi). Kabel prowadzimy podsufitką aż do lewego progu (demontujemu osłonę z podstopnicą). Rozprowadzamy gotowe moduły led według uznania, ale tak żeby końcówka z gniazdem/wtyczką sięgała do miejsca gdzie mamy kabel od lampki podsufitki. Następnie lutujemy plus do plusa, minus do minusa i zabezpieczamy taśmą izolacyjną. Montujemy plastikową osłonę progu, które wszystko zasłoni. Cieszymy się efektem jak poniżej. Szczegóły można znaleźć w moim temacie (kable najlepiej puścić pod wykładziną. Można też zdemontować fotele aby mieć lepszy dostęp.
  10. Teraz to nad dziurami będzie latać A tak na poważnie, to tak jak kolega Cretux pisał. Warto też wcześniej rozeznać temat, bo po założeniu sprężyn już zwrotów nie ma.
  11. A najtaniej będzie zastosować na tył gumy np. 1,5cm i się wyrówna. Koszt ok. 20zl i samemu można to zrobić bez problemu. Ciężko dobrać zamienniki tak żeby odpowiadały idealnie wysokości fabrycznego GTS - albo będzie za wysoko albo za nisko. Nawet 7zap nie pomoże w doborze. Ja wybrałem Eibach ze względu na najlepsze odwzorowanie serii i sprawdzone parametry - bierzesz pod uwagę nacisk na przednią oś i musi pasować. Jak chcesz mieć zawieszenie wyższe niż gts to pozostaje poczytać tematy o sprezynach i zobaczyć jak dany silnik siąda na danej sprężynie. Potem dobrać wg. gustu.
  12. Problem błędów B1461 i B1462 rozwiązany. Polecam poczytać w moim wątku opis usunięcia usterki. Winowajcą okazały się kabelki przy soczewce odpowiadające za ruch lewo i prawostronny, które były pęknięte i jeden urwany. Trzeba rozkleić klosz aby się do nich dostać. Tym oto sposobem został mi sprawny moduł AFL, więc jak ktoś ma problem z bixenon to mogę odstąpić bo warto podmienić go w pierwszej kolejności.
  13. Kalibracja zrobiona, trzeba opcom robić na biegu jałowym Błędy silnika krokowego obu lamp nie zniknęły, ale zastanawiam się czy zrobić reset, bo taka funkcja też jest obok kalibracji. Czy jak zrobię reset to może to jakoś negatywnie wpłynąć? Co on w ogóle daje? Nie chcę zbyt pochopnie czegoś popsuć.
  14. Panowie, wracam z tematem bo wymieniłem moduł AFL w lewej lampie i powyższe błędy nie zniknęły. Dodatkowo pojawił się błąd kalibracji lamp - czy opcom china można zrobić tą kalibracje? Pytanie numer dwa. Jeśli podmiana modułu nie wyeliminowała błędów to oznacza że silniki krokowe w obu lampach są uszkodzone? Zaznaczam że góra-dół działa i jak robię kasowanie błędów to jedna lampa robi ruch w bok a druga góra dół.
×
×
  • Create New...
UP