Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

ogo2103

Forumowicz
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About ogo2103

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Trochę odgrzeję temat. Czy gałka od Corsy (sama galka np. Opc) będzie pasować do VC? Bo na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo.
  2. Ja zmieniam wszystkie filtry co drugą wymianę oleju ale to co zobaczyłem w VC, którą kupiłem to była masakra. Zacząłem od czyszczenia odopływów. Były tak zatkane że nie dziwię się że woda szukała innych miejsc. Kabinowy to chyba 10 lat miał. Dobry odkurzacz, potem kompresor i tak doprowadziłem do pożądku komorę silnika.
  3. Też tak zrobiłem. Jest to najszybszy sposób na pozbycie się tego uciążliwego pisku. Dodatkowo zrobiłem czyszczenie nawiewów takim środkiem do odgrzybianie klimatyzacji, bo trochę WD40 czuć było w samochodzie.
  4. Mam nagrzewnice i kolorowy komp więc mój indeks to chyba 012 dla diesla (nie kombi).
  5. OK, ale indeks i wersja są nieaktywne. Typ silnika mam wybrany zgodny z moim i tylko zostaje ruch prawostronny i lewostronny... Podpowiesz gdzie?
  6. Rok.auta? To 2005. Opcom 201008 Na szynie
  7. Jak aktywuje się bixenon w liczniku? Nie widzę takiej opcji - jest park assist, nagrzewnica, czujniki ciśnienia w oponach ale AFL nie widzę...
  8. Czyli w sumie jak mam PIN do licznika, to wystarczy wpiąć i włączyć odpowiednie opcje wyposażenia (np. nagrzewnica, parktronik). Teraz pytanie, czy samo programowanie, bez wylogowanie będzie powodować błędy? Jeśli tak to wylogowuje się tak: Zestaw wskaźników - programowanie.... I co dalej? Czy może inaczej?
  9. Teraz już rozumiem, dzięki. A jak sprawdzić czy są kontrolki od IDS i np. Parctronic? Jest jakos szybki sposób? Bo jak zaloguje swoim PINem licznik i się okaże że ich nie ma to sprzedawca nie przyjmie zwrotu odemnie.
  10. Dzięki. Czyli pin do zegarów jest mi potrzebny przy wylogowaniu, a po zalogowaniu zmieniam pin na mój? Czy zegary wtedy będą miały już mój Pin na zawsze zapisany?
  11. Pytanie, kupiłem licznik z PINem. Czy teraz mam go podpiąć, wylogować i jeszcze raz zalogować z użyciem PIN? Jaka jest procedura? Pytam bo nigdy tego nie robiłem a muszę zmienić na oryginalny bo ktoś wcześniej grzebał i wsadził nie ten co trzeba. Kupiłem licznik wg tego samego numeru co 7zap podpowiada i teraz pytanie, czy powinien mieć wszystkie kontrolki od mojego wyposażenia czy jest ryzyko że czegoś fizycznie w nim nie ma?
  12. Dzięki za pomoc. Miałem mikro pęknięcie na łączeniu karoserii przy "relingach". Uszczelniłem też antenę bo uszczelka była sparciała. Po kilku dniach obserwacji wody brak w bagażniku:) Do pęknięć użyłem masy poliuretanowej klejaco-uszczelniającej Boll, A do anteny bezbarwny Tytan klej uszczelniacz polimerowy aqua protect. Przed uszczelnieniem powierzchnie odtluściłem Acetonem.
×
×
  • Create New...