Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Waran

Forumowicz
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Vectra C 2002 1.8 benzyna (z18xe)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Waran's Achievements

Nowy

Nowy (1/7)

0

Reputation

  1. Tylko sterownik, który diagnozowali zabrała firma spod pkt 2, w zamian za ich zamiennik... Ja dowiedziałem się że w Elektro-bip był sterownik od mechanika...on go tam wysyłał.
  2. 1. Elektro-Bip Naprawa sterowników Opel, naprawa ABS, naprawa automatycznej skrzyni biegów - tutaj była pierwsza diagnoza i wyszło, ze sterownik (żródłowy auta był "niby" ok) - 2,5 roku temu 2. https://elektronikasamochodowa.pl/ - firma z którą podjąłem działania ponad rok temu. Wysłałem im swój sterownik, powiedzieli, że nie są w stanie go naprawić. Polityka byłą prosta - zostawiają sobie mój, dają mi zamiennik (za ponad 1000zł) o tych nr i programowany pod dane auta...Trzykrotnie im odsyłałem bo błędy w pojeździe były takie same... finalnie mam ostatni jaki oni wysłali i on jest w pojeździe. Jeśli chodzi o pomoc to byłbym Ci bardzo wdzięczny. Warszat w przyszłym tygodniu będzie działał z EGRem i tymi czujnikami - jeśli nic nie wyjdzie to chętnie skorzystam z Twojej sugestii
  3. Panowie, Byłem dziś na warsztacie. Odłączyli cała instalację gazową, by zwryfikowaniem czy to przypadkiem ona jest winowajcą - niestety. Te same objawy. Włożyli oryginalny czujnik wału i świece na podmianę - nadal to samo. Auto ma te same objawy - na zimnym wariują obroty, na rozgrzanym silniku gaśnie. Błąd komputera ten sam - czujnik wału... W najbliższym tygodniu zaślepia EGR i zerkne na czujniki które opisał kolega wyżej (z domniemana pomyłka od oleju...) Macie jeszcze jakieś pomysły co tu zrobić ?
  4. Tułam się od mechanika do mechanika. Jestem ze Szczecina, jeśli macie może kogoś godnego polecenia to śmiało...
  5. Panowie, Na karcie pacjenta widnieje jasny zapis - czujnik położenia WAŁU. Nie wpisali nr błędu do karty naprawy pojazdu, lecz jest to błąd zczytany z komp. Dołączam zdjęcie spod maski... Jest ten EGR na zdjęciu ?
  6. Wiem wiem, pozostałe formy od których ściągałem prosiłbym o wszelkie dane dotyczące pojazdu i na tej podstawie wysyłały mi "programowany" sterownik
  7. Jeszcze jedna sugestia od mechanika... Znaleźć "jedząca" sztukę z tymi nr sterownika z18xe i zrobić przekładkę samej skrzynki sterownika i zobaczyć czy na tym drugim będzie to samo. Lecz ściągałem już kilka sterowników na których cały czas jest ten sam problem...
  8. Ok. Przekaże im wskazówki i zadziałam w kwestii błędów
  9. Przekaże więcej informacji jutro. Pojadę do nich i od razu przekaże w poście czego się dowiem. Dziękuję za dotychczasową pomoc !
  10. Nie jestem w stanie tym autem jezdzic. Objawy są na gazie i benzynie. Po odpaleniu auto ma bardzo nie równe obroty, (jestem w stanie na szarpaniu dojechać na stacje paliw), gdy dostaje 90 stopni, automatycznie gaśnie nawet przy lekkim dodaniu gazu.
  11. Dopiero teraz skończyła mi się cierpliwość do specjalistów. Auto aktualnie ogląda gość który był 15 lat serwisantem opla i mówi że z czymś takim nie spotkał się nigdy... Nr błędu mogę podać jutro...dziś już są off. Zasugerował, że to może być zgrzyt ze sterownikiem instalacji LPG...
  12. Witam, Witam wszystkich użytkowników forum jak i pojazdu jakim jest Vectra. Jestem tutaj całkowicie nowy i mój post wypływa ze źródła jakim jest bezradność względem diagnostyki już 5 serwisu, który uważa się za specjalistów, ale od początku. Drodzy użytkownicy, Kupiłem pojazd za kilak pierwszych pensji i cieszyłem się nim lekko ponad półtora roku...założyłem w nim instalacje LPG firmy Lovato na której pojeździłem lekko ponad rok, aż do wiekopomnej chwili. Pewnego upalnego dnia nagle auto przeszło w tryb awaryjny, nie kręciło wyżej niż 2k obrotów. Momentalnie pojazd został zawieziony na lawecie do warsztatu i od tamtego czasu jest... Nie jezdny. Minęło ponad 3 lata jak walczę z tym samochodem i dla wielu osób jest totalnym durniem, patrząc na czas i koszta jakie wpakowałem w naprawę auta. Objawy: na zimnym silniku wariacja obrotów, kompletnie opóźniona i szarpana reakcja na gaz. Na rozgrzanym silniku, pojazd gaśnie... Pierwsze diagnozy sugerowały spalony sterownik silnika, lecz po wysłaniu go w dwa miejsca w naszymi kraju, specjalista stwierdził, iż sterownik jest ok i przyczyny trzeba szukać w pojeździe. Tak tez zrobiłem... Całkowity remont silnika od planowania głowicy po wymiany wszystkiego co było "konieczne". Gdy już miałem nadzieję, że wszelkie remonty zakończoną temat - usterka nie zniknęła. Zamówiłem sterownik silnika z firmy w Gorzowie wielkopolskim. Trzy razy odsyłali gdyż objawy na pojeździe były takie same... Wyszło na to, że sterownik mój, źródłowy był prawdopodobnie Dobry! Nadal na CheckEngine wychodzi błąd ułożenia / położenia walka rozrządu... Tydzień temu, nowy serwis wymienił połączenie elektryki od sterownika po inne elementy (nie działa). Zamówili oryginalny czujnik położenia wałka rozrządu (nie działa). Objawy są non stop te same. W grudniu będzie 3,5 roku jak auto stoi, a każdy serwis rozkłada ręce. Wydałem na naprawy już krocie i nawet nie chce o tym się rozpisywać. Czy instalacja LPG (JEJ STEROWNIK), może wpływać na nieprawidłową pracę pojazdu i ww. Błąd? Proszę o radę i pomoc, może ktoś z Was spotkał się z takim przypadkiem ? Pozdrawiam serdecznie i liczę na pomoc
×
×
  • Create New...
UP