Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

marta21229

Forumowicz
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About marta21229

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Opel Vectra C 1.8 2002r.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czy ktokolwiek jest mi w stanie polecić osobę -> mechanika, który pomoże rozwiązać ten problem? Np. Starogard Gdański, Trójmiasto, Słupsk, Bydgoszcz, Reda, Rumia, Wejherowo, Koszalin?
  2. Zarówno jedno i drugie było słusznie wymienione, widziałam w jakim były stanie. Bez nowej pompy samochód nie ruszyłby z parkingu, natomiast cewka już praktycznie się rozpadała, była związana drutem.
  3. Być może tak jest, ja natomiast udostępniłam informację, którą uzyskałam od mechanika "przełącza się na gaz przy temp. około 70st."
  4. Starogard Gdański, ale w weekendy jestem w Słupsku. Czy mógłbyś polecić kogoś z tego regionu? Sterownik nowy, kupiony i zaprogramowany w Elektro-Bip w Rumii. Zalecenie mechanika, który nie potrafił znaleźć przyczyny po sprawdzeniu wszystkich elementów (jak twierdził). Następnie po tym jak był brak poprawy to w Elektro-Bip elektronik polecił wymianę przepływomierza i tak też zrobiłam - odpowiedni, dopasowany na podstawie nr VIN - niestety nadal bez zmian.
  5. Na początek napiszę, że jestem kobietą i po wizycie u 9 mechaników z których nikt nie pofatygował się, aby poszukać przyczyny i porady w internecie postanowiłam napisać i może znajdzie się ktoś, kto będzie mógł mi pomóc. W momencie odpalania na zimnym silniku czuć zapach benzyny, silnik faluje i gaśnie kilka razy. Nie reaguje na pedał gazu, jazda i ruszanie jest niemożliwe. Problem ustępuje po tym jak temperatura wzrasta do ponad 70st i przełącza się na gaz. Do tej pory wymieniłam: - cewkę - pompę paliwa - przepływomierz - sterownik - tak byłam u mechanika, który zakładał gaz i zmieniał ustawienia - odłączyłam gaz całkowicie i jeździłam kilka dni na benzynie. W jakim kierunku powinnam szukać przyczyny? Z góry dziękuję za wszystkie porady!
×
×
  • Create New...