Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Numerek9113

Forumowicz
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Numerek9113

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    Vectra C VXR 2.8T

Kontakt

  • Telefon
    797918508

Recent Profile Visitors

90 profile views
  1. Witam. Moja OPC ma jakiś problem z napięciem. Na aku normalnie pokazuje 14+, w trybie serwisowym radia jest średnio 12-12-12,5 że sporymi wahaniami. Objawia się to chwilowymi spadkami obrotów na biegu jałowym i szarpaniem na niskich obrotach jadac tempomatem. Przy tych szarpnięciach przygasają światelka w środku auta. Jakieś pomysły od czego zacząć? Dodam tylko że aku jest trochę mniejszy jak powinien być bo ma z tego co pamiętam 54Ah
  2. Witam. Pacjent to OPC z z280net i skrzynią F40WR ( ta dłuższa). Mechanik wyciągał sprzęgło, bo zrobiłem chipa i niestety muszę obić kevlarem bo oryginał już nie wytrzymuje. Powstał nowy problem bo nie może wyciągnąć półosi, jest w jakiś sposób zakleszczona i ma luz ( już wiem skąd te stukniecie przy nawet delikatnym ruszaniu na 1). Wiecie może co można zrobić z samą półosią i tym luzem?
  3. No właśnie nie różnią się niczym od pozostałych. Tuner tłumaczył to tym że z nimi jest jak z żarówkami, wszystkie wypalają się w podobnym czasie, a błędy na 1 i 2 garze wypadają dlatego że te najprawdopodobniej są najbardziej obciążone i wypadają jako pierwsze.
  4. Podczas jazdy wyłapaliśmy błędy, które mówiły o wypadaniu zapłonu na 1 i 2 garze. Tuner też szukał przyczyny w braku paliwa bo robił nową mapę i podejrzewał ze brakuje paliwa z pompy. Po prostu kupię wszystkie cewki i zobaczymy, musi pomóc
  5. Dam znać, jest jeszcze możliwość że jedna mi nie wystarczy więc na pewno się odezwę
  6. Jutro będziemy się bawić, podłączymy techa i zobaczymy czy wyłapie te chwilowe check engin-y. Najgorzej jak to któraś z tyłu bo tam jest troszkę rozkręcania, a w najgorszym wypadku będzie to trzeba zrobić 3x
  7. Co prawda sprzedający podkreślał przy sprzedaży że jedną cewkę przydałoby się wymienić no ale sprzedający mówią różne rzeczy Do rzeczy. Auto kilka dni temu raz na jakiś czas przy pedale do podłogi łapało dziwne wibracje, na początku myślałem że to przegub czy coś, nie wiem nie znam się za bardzo . Teraz jeżdżąc delikatnie wszystko jest w normie, zaczyna się jak mocniej dodam gazu, są wcześniej wspomniane wibracje (lekka utrata mocy) i jak na czas nie odpuszczę gazu to zapala się check engine 3x i znika, po tym auto ewidentnie nie chodzi na wszystkich garach, aż do zgaszenia i ponownego
  8. No dobra ale czym in się różni od zwykłego P. S. granicą między byciem cebulą a frajerem jest bardzo cienka Dobra, okazało się że u mnie już siedział standardowy więc ktoś już wcześniej kombinował
  9. Oryginały są prawie że nie dostępne. Wszystkie zamienniki pasują do każdego innego motoru tylko nie do tego . Mój niestety nie trzyma ciśnienia i wypluwa płyn, jak myślicie, ten z innych silników będzie pasował i da radę?
  10. Mi akurat udało się kupić vrx-a 280km z 2007 roku, całkiem bogato wyposażony 125k km przebiegu, Arden blue za 15,5 tysiąca
×
×
  • Create New...
UP