Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

nieprosty

Forumowicz
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About nieprosty

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 06/17/1980

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Opel Vectra C 1.8 kombi

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cretux, jesteś nieoceniony... Znowu! Od rana przeszukiwałem forum i na ten konkretnie wątek nie trafiłem (a przeczytałem chyba wszystkie inne o czujnikach parkowania - głównie fabrycznych). Serio. Muszę się chyba nauczyć obsługiwać tę forumową wyszukiwarkę lepiej. Dziękuję i przepraszam. Co do sprawy drugiej: nie wiem, dlatego wolałem zaznaczyć co mam a co oglądałem. Przeglądnąłem wątek i do szału mnie doprowadzają odsyłacze do zdjęć, których już nie ma. Były zdjęcia więc się twórca nie rozpisywał, bo było widać, no a teraz? Trudno. Z tego co widzę ludzie montowali te czu
  2. Dzień dobry. Naszła mnie ochota na montaż zestawu czujników parkowania w VC kombi przed liftingiem. Kolega ma nieco nowszą, już po liftingu. Popatrzyłem u niego na rozmieszczenie czujników fabrycznie zamontowanych (w tylnej dolnej dokładce zderzaka). Sprawdziłem jak to wygląda u mnie: świetny dostęp (pewnie bez zdejmowania zderzaka by poszło), jest miejsce na wpuszczenie kabli. Już miałem zamawiać zestaw (taki zakładany od środka, płaski, 16.5 mm średnicy) ale zastanawiała mnie wysokość minimalna na jakiej trzeba te czujniki montować. Zapytałem kilku sprzedawców: te które najbardziej mnie
  3. Spróbuję jeszcze wrócić do tematu. Pożyczyłem skaner taki na BT i aplikacje w telefonie (MotorData). Ustawiłem sobie wykresy napięć jednej i drugiej sondy i moim oczom ukazał się taki obrazek jak w załączniku. Czy ta druga sonda (diagnostyczna, za katalizatorem) nie powinna oscylować w podobnych zakresach jak pierwsza? Może ktoś raz jeszcze rzucić okiem? Dopytuję tutaj tak uparcie, bo u mechanika była i padło od razu, że trzeba wymienić... Ale tę pierwszą (regulacyjną, przed katalizatorem), a mi się coś to nie podoba. Doświadczenia z niepotrzebnymi wymianami części też mam za sobą co tylko pot
  4. Dziękuję za rady. Muszę się za to wziąć porządnie i do końca, bo te żółte kontrolki trochę wkurzają.
  5. Cześć. W mojej Vectrze (1.8 benzyna+LPG) parę razy pojawiła się kontrolka Check Engine. Zdarzyło się, że sama zgasła. Ale też musiałem raz ją skasować za pomocą skanera, który odczytał błędy jak na załączonych zdjęciach. Sprzedawca auta uprzedzał mnie, że czasem sonda potrafi jakiś błąd wrzucić i być może trzeba będzie ją wymienić. Pytanie: czy z odczytów wynika, że chodzi o tę pierwszą sondę tuż przy bloku silnika (chciałbym się upewnić u bardziej doświadczonych)? I czy ze względów na to, że błąd pojawia się rzadko (z dwa razy we wrześniu, po czym samo zgasło) i raz początkiem listopada
  6. Ehhh zamówiłem moduł, na którym, jak się okazało, nie działają żadne światła platformy rowerowej. Próbowałem, testowałem, szukałem... Nie mam tej wtyczki koło koła zapasowego, kable ciągnął się bez dodatkowych złączy. Jeden szczegół dostrzegłem (wcześniej mogło mi to umknąć): po wciśnięciu hamulca, światła stop w platformie mignął i gasną. Od tego momentu świeci mi się właśnie kontrolka żarówki spalonej. Jutro spróbuję podjechać do kogoś z pewną przyczepką (żeby wtyk był zgodny z normami) i zobaczę czy dzieje się to samo. Jak tak to kicha, jak będą działać poprawnie to pewnie wina po stronie p
  7. Mateoosh, wydaje mi się, że moduł oryginalny i wiązka też (choć nie mam pojęcia jak to na wiązce sprawdzić - zdjęcie w załączeniu). Mam papiery po pierwszym niemieckim właścicielu, który hak zakładał: wszystko po niemiecku tylko jakoś nazwa producenta dziwnie znajoma; HAKPOL ;). Samo gniazdo Jaeger (jeśli to ma jakieś znaczenie). Wieczorem będę sprawdzał to, co sugerujesz jednak nie mam póki co dostępu do innego modułu. Inne piny w gnieździe też sprawdzałem pod kątem "świateł stop", ale niestety nie znalazłem. Póki co dziękuję za rady i zastosuje się do nich sprawdzając co i jak.
  8. Cześć Wszystkim. Wertuję forum ale nie udało mi się znaleźć konkretnego rozwiązania pod mój problem. Od niedawna jestem posiadaczem Vectry C kombi, którą nabyłem już z hakiem. Gniazdo jest 13 pinowe, jest moduł, jest wiązka itd. Wczoraj dokupiłem przejściówkę na 7 pinów, bo taką mam wtyczkę w platformie rowerowej. Założyłem platformę, podłączyłem i... Działają wszystkie światła oprócz świateł "stop". Przy naciśnięciu hamulca zapalają się światła hamowania w aucie, na platformie nie, za to na desce rozdzielczej pokazuje mi się kontrolka żarówki. Odpiąłem platformę (którą sprawdziłem n
  9. Znalazłem wszystko czego potrzebowałem, więc osobom udostępniającym materiały dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
×
×
  • Create New...
UP