Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Shaniel

Klubowicz
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Shaniel

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Nr klubowy
    1240
  • Auto
    Opel Signum 2.0T

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Temat do zamknięcia. Kupiłem przewód od Saaba. Dla zainteresowanych podaję link: https://www.skandix.de/en/spare-parts/brakes/brake-booster/vacuum-line-brake-booster/1045694/
  2. Witam Dzisiaj przy sprawdzaniu zaworków jednokierunkowych strzelił mi wężyk od pompy vaccum, który wchodzi do kolektora. Dostanę taki wężyk w aso i jaki jest jego numer ? Pozdrawiam
  3. Pewnie rozrząd - jak wyżej, tylko wystrzegaj się zamienników, niestety dzięki uprzejmości kolegów z klubu dowiedziałem się o tym za późno i musiałem dokupić ori napinacz głównego łańcucha i dopiero wtedy rozrząd faktycznie ucichł.
  4. Po wlaniu uszczelniacza nic się nie zmieniło, płyn w trasie 200 km musiałem dolewać po dojeździe do celu jak i później znów po powrocie (ponieważ zapalała się kontrolka). Później sporo nie jeździłem, wymieniłem rozrząd w aucie wraz z pompą wody i przyjechałem do Niemiec, po drodze (500km) kontrolka nie wyskoczyła, ale nie wiem czy ubyło płynu, ponieważ dostaliśmy z partnerką pozytywny test na koronawirusa i póki co nie mogę nawet iść do samochodu sprawdzić Jak skończy się ta cała izolacja to sprawdzę czy płynu ubyło w trasie i dam znać, możliwe, że akurat w okolicach pompy (ale równi
  5. Aktualizuje informacje Przejechałem 150km i znowu zaczął klekotać, czyżbym wyrzucił 3000 w błoto ?
  6. Dzisiaj odebrałem samochód, na zimnym coś nadal cyka, ale szybko przestaje, generalnie ten stały i uciążliwy klekot ustąpił. Aczkolwiek silnik pracuje zupełnie inaczej, poprawiła się ogólna kultura pracy i póki co jestem zadowolony, zobaczę jak to się przełoży na dalszą perspektywę. Posłucham go jeszcze dobrze na zimnym. Edit: Zapłaciłem za całość 2700 zł.
  7. Auto odstawiłem rano do mechanika, mam je odebrać we wtorek lub środę. Jak odbiorę to dam znać czy problem rozwiązany
  8. Zamawiam z firmy SWAG, pompa wody też będzie wymieniana na pompę firmy GK.
  9. Tak myślałem, dam jutro do roboty, niestety rozrząd 1800 zł same części
  10. Cześć wszystkim ! Posiadam Opla Signum 2.0T 175KM z 2003 roku. Ostatnio po powrocie z trasy silnik zaczął wydawać dziwne dźwięki, stukanie, klekotanie czy jak zwał tak zwał, wcześniej nie było z tym problemu. Podjechałem do mechanika, który zdjął pokrywa silnika, stwierdził, że w silniku jest piach i są pozatykane regulatory zaworów, przepłukali mi silnik i wlali nowy olej - Castrol Magnatec 5W-40. Problem się niestety nie rozwiązał, stuki są coraz głośniejsze zarówno na ciepłym jak i zimnym silniku - chociaż na zimnym wydają się głośniejsze. Częstotliwość stukania zwiększa si
  11. Wiem dokąd powinien sięgać, mechanikowi chodziło o to, że może po prostu moje auto wywala płyn ze zbiorniczka tak, że zostaje go tam minimalna ilość i to jest normalne, mam sprawdzić, czy po zapaleniu kontrolki i przejechaniu jeszcze trochę poziom płynu dalej zejdzie z tej małej ilości w zbiorniczku. Brzmi to trochę absurdalnie, dlatego raczej nie będę tego próbować, nie widzę sensu, jazda z kontrolką i z ledwo widocznym płynem w zbiorniku wyrównawczym mi się nie widzi. Jeśli uszczelniacz nie zadziała to wiadomo, będę szukać dalej. Dziękuję, wypróbuję i dam znać czy przynio
  12. Próbowałem, pompa jest sucha, mechanik powiedział, żebym jeździł z kontrolką póki płyn jest na dnie zbiorniczka i sprawdzić czy spadnie dalej, bo może dla tego auta to „normalne”.. nie chce mi się jakoś w to wierzyć, mógłbyś podesłać mi link do tego uszczelniacza? Z chęcią z niego skorzystam.
×
×
  • Create New...
UP