Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Michau96

Forumowicz
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Michau96

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 12/23/1996

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Opel Vectra C 2.2 16v GTS

Kontakt

  • Telefon
    885770201

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Panowie, odgrzewam kotleta ale komuś kto ma takie same lub podobne radio może się przydać. Finalnie radio i ramka wygląda jak niżej na zdjęciach. Nie wyszło idealnie ale imo wygląda spoko
  2. Rzeczywiście, ta czarna ramka z aukcji wydaje się, że będzie pasowała. Trochę na palę zamówiłem to wszystko bo sam nie wiedziałem jak to wszystko będzie montowane i spasowywane do siebie. Napisałem do gościa czy jest możliwość zakupu samej czarnej ramki bo kable i kieszeń kupiłem razem z radiem. Dzięki za odpowiedź!
  3. Cześć, Jak na zdjęciach poniżej. Kupiłem radio JVC KW-R930BT które w zestawie posiadało czarną ramkę. Z allegro dokupiłem ramkę dedykowaną do radia 2 din i niestety elementy łagodnie mówiąc średnio do siebie pasują. Co zrobić w takim przypadku? Zostaje mi "ręcznie" dopasować maskownice do ramki, czy może są dostępne czarne ramki dedykowane do Opla Vectry?(jeżeli tak, byłbym wdzięczny za link)
  4. Tego szczerze mówiąc najbardziej się obawiałem. Jestem jakoś w stanie na 100% stwierdzić że to ona jest problemem?
  5. To masz rację, tylko że u mnie taka sytuacja występuje na każdym biegu - przykładowo potrafi trzymać 50 km/h na 3. biegu
  6. Cześć, Piszę do Was, bo dostaję już szewskiej pasji. Sytuacja z samochodem wygląda tak: 1. Po lekkim dodaniu gazu obroty spadają do ok 450 obrotów/minutę 2. Przykładowo, po przegazowaniu "na luzie", obroty rosną po czym spadając nie zatrzymują się na poziomie 900 obr/min, ale spadają do wartości ok 450 obr/min i dopiero wracają do normalnego poziomu. 3. Podczas dojeżdżania do skrzyżowania kiedy samochód wrzucę na luz, to do samego zatrzymania trzyma 1500 obr/min 4. Podczas hamowania silnikiem czuję, że poniżej ok 2000obr/min samochód "ciągnie" (zachowuje się jakby gaz
  7. A masz może zdjęcia jak to wygląda? Ciężko znaleźć coś w intrenecie a na forach większość linków jest nieaktywna.
  8. Cześć, Bardzo podoba mi się oświetlenie ambiente w nowych samochodach i myślę, żeby zrobić coś ze swoją Wiki. Wiem, że z tym łatwo przesadzić a nie chciałbym zrobić "wiochy", dlatego pomyślałem o dodaniu dwóch diod w lampie podsufitki tak, aby dawały lekką poświatę w kolorze zegarów na gałkę zmiany biegów. Możecie kojarzyć to rozwiązanie m.in. z samochodów ze stajni VAG. Przykładowe zdjęcie: Myślałem, żeby zasilanie podpiąć do podświetlenia przycisków na podsufitce, żeby móc sterować jasnością. Dodam, że mam oświetlenie z dwoma przyciskami więc dwa skrajne są wolne
×
×
  • Create New...
UP