Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Jabitteja

Forumowicz
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Jabitteja

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Opel Vectra B 1.6 16V 2000r.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No okazało się że rzeczywiście to był sterownik. Zimne luty się zrobiły co jest normalne po takim czasie użytkowania więc przelutowałam go i działa. Teraz tylko muszę się przyzwyczaić do sprawnego absu
  2. Witam. Mam problem z zapalającą się i gasnącą kontrolką abs. Na komputerze wyskakuje błąd C0121. Ten problem mam już od 4 lat, nie zmieniła się częstotliwość zapalania się kontrolki, cały czas tak samo się pali a innym razem gaśnie. W tym roku akurat się zdarzyło że na przeglądzie się paliła i nie przeszłam xD poradźcie co oznacza ten błąd i jak mam sprawdzić co konkretnie dolega temu absowi. Z góry dziękuję Opel Vectra B 1.6 16v 2000r. benzyna
  3. Nie ma LPG. Tankuje do pełna. No zobaczymy czy ogarną skąd to wycieka.
  4. Filtr paliwa miałam z 2-3 lata temu chyba wymieniany więc może to to. Jakby bak był trzaśnięty to chyba cały czas by kapało czy mokre było?
  5. A w ogóle to oprócz tego sterownika to miałam też w ostatniej chwili jego życia wyciek paliwa ale mechanik mi powiedział że nie widział żeby ciekło czy było mokre a ja na własne oczy widziałam kropelki paliwa na jezdni i jak był już na lawecie to widziałam jak skapło z okolic baku. Tak jakby przy próbach odpalania coś tam wyciekało bo laweciarz go na rozruchu przepychał żeby ustawić do wprowadzenia na lawetę bo ja nie miałam siły żeby go ruszyć. Na razie nic nie znaleźli, do d*** mechanicy, muszę im zabrać moje autko ale laweta też swoje kosztuje... Wiecie może skąd to może wyciekać i cz
  6. Z tego co mówią mechanicy to jest w dobrym stanie. Z góry dzięki za radę
  7. Czyli mam się poddać i szukać innego auta czy walczyć? W sumie to jak inne używane kupię to też może się okazać coś nie tak i będę musiała wpakować chajs. Z tym autkiem dobrze trafiłam, ponad 3 lata nic poważnego się nie działo.
  8. To że mi policzą taniej to mi nic nie da jak ja ze Szczecina a do nich ponad 5 h drogi. Muszę znaleźć kogoś na miejscu a to ciężkie.
  9. Jeszcze nic nie wiem. W poniedziałek mam z elektrykiem gadać i on mi wyjaśni co i jak bo mechanik z którym gadałam to tak średnio ogarniał. Jeszcze będę dzwoniła do elektryka który ponoć dobry jest to może na lawetę wezmę i do niego zawioze, może taniej u niego będzie, pożyjemy zobaczymy.
  10. Okazało się że to prawdopodobnie sterownik silnika... Cena za naprawę trochę wysoka, zawołali 1500-2000 zł i się teraz zastanawiam czy naprawiać czy kupować nowe auto. Nie wiem ile jeszcze to pojeździ. Jakbym miała pewność że jeszcze z 2 lata pojeździ to bym wolała naprawić. A wy co sądzicie o tej cenie? Normalna czy zawyżyli?
  11. Witam. Mam problem z odpalaniem na rozgrzanym silniku. Opel Vectra 1.6 16v 2000 r. Zacznę od poczatku: w środę 12.08.2020 będąc w pracy (listonosz samochodowy) w połowie rejonu po wyniesieniu listów wsiadłam do auta i nie chciało odpalić. Wzięłam listy i poszłam kawałek z buta bo pomyślałam, może musi się schłodzić bo dni teraz gorące. Wróciłam no i odpalił, podjechałam w jedno miejsce, potem w drugie i trzecie, cały czas odpalał. No i jadąc w kolejne miejsce, na zakręcie auto jebut, zgasło, odpalić nie szło, jakiś facet na szczęście pomógł mi przeturlać auto na pobocze. Pobiegłam do adresata
×
×
  • Create New...
UP