Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

lukas22

Forumowicz
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About lukas22

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Skąd
    Rybnik

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra C 1.8 LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. I się skompromitowałem Kupiłem lepszej jakości baterie i działa..
  2. Niestety kluczyk typu scyzoryk No właśnie włożyłem inną baterie i zaraz idę sprawdzać czy działa.. Tylko mi imo normalnie czyta
  3. Wyżej napisałem że synchronizacja zgodnie z instrukcją nie działa, drugi kluczyk idzie tą metodą zsynchronizować, wyciągnąłem baterie i sprawdzałem... Kluczyk uszkodził się po wymianie baterii?
  4. Panowie mam ten sam problem, tylko u mnie wystąpił po wymianie baterii. Przed wymianą pilot normalnie otwierał zdalnie drzwi po wymianie już nie, oczywiście synchronizacja zgodnie z instrukcją nie działa. Mam drugi kluczyk który działa normalnie. Czy w opcomie jest funkcja programowania kluczyka w module centralnego zamka?
  5. Czy ktoś jest w stanie mi podrzucić link do pasującej anteny do Vectry C z 2002r? I dlaczego ta nie będzie pasować? https://allegro.pl/oferta/samochodowa-antena-dachowa-opel-omega-vectra-c-fl-7014372527?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_ELKTRK_PLA_RTV+i+AGD&ev_adgr=Sprzęt+audio,+satelitarny+oraz+słuchawki&gclid=Cj0KCQjwzbv7BRDIARIsAM-A6-1f9O5F3_Rp8g519PQqhSORbLd9JtwbgHTfg3EVYCXuxU5n2hfPEE4aAk6PEALw_wcB
  6. Hah. Tylko Ty wcześniej podmieniałeś ECU a ja mam podejrzenia że to właśnie tam tkwi problem. Kwestia taka że usterka nie występuje cały czas. Z rana jak odpalam jest ok, najczęściej jest tak że jak zgaszę i odpalę na ciepłym, albo jestem w trasie..
  7. Cześć. Czy ktoś może polecić jakiś warsztat gdzie mogę wysłać ECU do sprawdzenia ? Pisałem już w temacie ,,naprawa CIM" że mam problemy z autkiem, po poprawieniu lutów część błędów znikła ale też część została. Przy odpaleniu auta silnik długo kręci i wywala następujące błędy: B3750 - Przełącznik wyświetlacza informacji, przerwany obwód lub napięcie za wysokie (ten błąd jest cały czas, na angielskich forach czytałem że jest związany z wtyczką ABS i jakimś modułem) P0340 - Obieg prądowy czujnika położenia wału krzywkowego- wartość poza wymaganym zakresem U2105 - Nieprawidłowe
  8. Tylko ja nie mam manetki od wyświetlacza, to bieda edyszyn. Gdzieś wyczytałem że mogła się ta funkcja aktywować i dlatego mi ten błąd wyrzuca. Będę działać. Dziękuję za pomoc
  9. Cześć Dzisiaj zamontowałem CIM-a, były poprawione luty na procku, pamięci i wszystkich złączach. Dokręciłem klemy, przedmuchałem wtyczki ABS (nie robiłem mostka bo nie miałem do tego warunków). Wyłączyłem GAZ i o dziwo wyświetlają się tylko 2/3 błędy B3974 - Drzwi kierowcy, przeł. wyboru podnośnika szyby, przerwany obwód lub napięcie za wys. B3750 - Przełącznik wyświetlacza informacji, przerwany obwód lub napięcie za wysokie (rozkminiam czy czasem źle jakiejś wtyczki nie wpiąłem) i ten błąd ale dopiero jak przełączyłem na gaz, auto zaczęło świrować itp. P0036 - Obieg og
  10. Oczywiście nie sprawdzałem ale przez myśl mi to przeszło. Jak poskręcam wszystko zacznę sprawdzać. Chyba oryginał, chociaż potwierdzę to jutro. Dzisiaj miałem rozkmine, nie umiałem znaleźć tej wtyczki, gdzie się ona znajduje? Rozumiem że mam uwalić białe i zielone i je po prostu złączyć?
  11. Tak, pojawiło się że 2 razy. Jeśli chodzi o resztę błędów to czujnik położenia wału chyba był wymieniony, mam na to fakturę.
  12. Panowie, u mnie na 100% nie jest oryginalny CIM bo jak już wspominałem na obudowie była plomba warsztatu który to robił. Teraz kwestia czy po objawach które mam mogę obstawiać że jest problem z tym modułem ? (Problem z odpaleniem auta, opadające wskazówki podczas jazdy + aku. Przy w/większym skręcie kierownicą auto lubi gasnąć...) Mam już go przygotowanego do lutowania i nie wiem czy jest sens.
  13. Kurde, nawet nie zwróciłem uwagi że się nie wkręca na obroty. Ogólnie mam tam też gaz i za dobrze to nie chodzi. Na benzynie jest o niebo lepiej ale na autostradzie miałem wrażenie że nie umie się rozkulać. Błędy te kasowałem 3 razy i cały czas je wywala. Sondę lambdę 2 też podejrzewam. Czyli cim może być sprawny?
  14. Cześć. Przeczytałem ze 30 stron ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Kilka dni temu kupiłem Vectre C 2002 z 1.8 122km... Ogólnie mam choinkę na desce. Problem z odpaleniem auta, opadające wskazówki podczas jazdy + aku. Przy w/większym skręcie kierownicą auto lubi gasnąć... Rozebrałem kiere i mam problem, na obudowie cima są plomby jakiegoś warsztatu, czyli ktoś się bawił. Na obudowie jest XR ale w środku płytka ma datę 08/10/05 i pytanie: Jaką wersje CIM-a posiadam? Jutro zamierzam poprawić luty. Czy jedną z metod naprawy cimów jest wymiana procka ? Jeśli tak to przeszczep czy kupno no
×
×
  • Create New...
UP