Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

psx

Forumowicz
  • Content Count

    149
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About psx

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 09/07/1986

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Katowice

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Omega Y22DTH

Kontakt

  1. Nie ma sprawy. Też mnie to dotknęło kilka dni po zakupie 2.0 DTI. Zsunął się wężyk i mechanik wziął tylko czteropak Tyskiego, a już myślałem, że się szykuje koszty wielkie.
  2. Posprawdzaj wszelkie cienkie wężyki z podciśnieniem, prawdopodobnie przy wymianie czujnika któryś z nich mógł zostać uszkodzony albo zsunięty z kolanka/króćca, w którym siedział.
  3. Kupiłeś Boscha czy jakiś zamiennik? Odczytałbym błędy kompem najpierw tak czy siak.
  4. U mnie w 2.0 DTI przy nadmiernym kopceniu i mułowatym silniku wystarczyła nawet nie wymiana, a samo przeczyszczenie przepływomierza. Spalanie również się zmniejszyło o jakiś 1l/100km. A wszystkiemu wynien był jakiś mały listek, który utknął w sitku przepływomierza i jeździłem z nim tak ponad miesiąc.
  5. Na forum było wiele razy, również ze zdjęciami. Wtyczka jest w okolicach trzeciego/czwartego cylindra od strony kolektora ssącego.
  6. Jeśli nie wciąga Ci dużo oleju między wymianami, to nie widzę sensu w przechodzeniu z syntetycznego na półsyntetyczny. Ja mam 210 tys. i wciąż na GM 5W30.
  7. Przeczytaj sobie temat "Gdzie i za ile naprawimy pompę wtryskową". Za około 2000zł robią w Kobiórze w woj. śląskim.
  8. psx

    Pompa wtryskowa

    Hm, P1220? Sam teraz też już nie kojarzę jaki to może być błąd, ale sytuacja, którą opisałeś pojawiała się już na forum kilka razy.
  9. psx

    Pompa wtryskowa

    Jakie objawy, w jakich warunkach, jaki kod błędu...? Bo tak to Ci możemy odpowiedzieć, że musisz regenerować pompę wtryskową lub może to być jeszcze coś innego.
  10. Uszczelka pokrywy rozrządu chyba jest zbędna. Za to w zamówieniu masz tylko jedną uszczelkę kolektora ssącego, podczas gdy tam są dwie uszczelki.
  11. http://allegro.pl/item974320980_czujnik_obrotow_walu_korbowego_opel_2_0_td_16v.html Kup, wymień, ciesz się naprawionym samochodem.
  12. 1635 - jakas/jakies swiece zarowe padniete 0400 - w kontekscie naciskania pedalu hamulca to prawdopodobnie pompa vacu, ale sprawdz najpierw wezyki i kolanka
  13. psx

    ropa w oleju

    To ja powiem tak: 3 lata temu w 2.0 DTI z dnia na dzień pojawiły się u mnie problemy z odpalaniem gorącego silnika, przybyło znacznie oleju, a podczas jazdy auto samo przyspieszało od około 2500 obr/min (albo raczej samo dodawało gazu od tych obrotów, również na biegu jałowym). Wszystkie objawy ustąpiły po wymianie uszczelniaczy wtryskiwaczy.
  14. psx

    ropa w oleju

    Ale żeście się uczepili dokładnie tych 30l, pewnie metafora taka, że w cholerę przybyło stanu oleju i tyle.
  15. psx

    ropa w oleju

    Mi padły uszczelniacze, a miałem ropę w oleju, a nie olej w ropie. Tylko ja miałem powrót paliwa podłączony nie do pompy, a do przewodów przy filtrze. Może draboll ma też tak.
×
×
  • Create New...