Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

skvrsk

Forumowicz
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Signum 1.8 122KM

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

skvrsk's Achievements

Nowy

Nowy (1/7)

0

Reputation

  1. U mnie też to występuje, ale tylko przy zmianie biegów poniżej 3tys.obr. No i oczywiście przy zrzucaniu na luz i wciskaniu sprzęgła przy niższych obrotach. Porobiłem screeny z opcoma, ale wartości z przepływki nic mi nie mówią(oscylują w przedziale 0.30-0.60) Zresztą po jej odpięciu nic nie uległo zmianie. Błędów brak. Ciekawi mnie natomiast możliwość aktualizacji sterownika silnika. Sprawdziłem, jaki jest najbardziej aktualny soft dla mojego silnika, ale numer zupełnie różni się od tego z opcoma.
  2. Dobrane z katalogu pod model. Wymiary i charakterystykę mają identytczne, jak wszystkie inne do Signuma.
  3. U mnie siłowniki z Krosna nie chcą działać poprawnie. Mam je już od kiku miesięcy i o ile trochę zmiękły, bo na początku musiałem siłować się z klapą, o tyle niestety po dłuższej kompresji nie hamują i szarpią całą budą. Natomiast wystarczy zamknąć i otworzyć ponownie klapę po kilku sekundach i hamują dobrze. Ale już po kilku minutach zamknięcia klapa robi za katapultę.
  4. Zanim dołączyłem do forum kupiłem chińskiego op-coma 1.99, który raz się łączył, raz nie. Nie chciał obsługiwać wszystkich modułów (BCM), aż w końcu trafiłem na wątek wersji firmware i zrobiłem downgrade... i resztę pewnie znacie... uwaliłem interfejs. Zamówiłem tym razem tą "starszą i lepszą" wersję na płytce V5(1.59). Wyszło pare baksów drożej, ale dziś ją dostałem i hula jak marzenie. Łączy się bez problemu z każdym modułem z każdą wersją op-coma czy vaux-coma. Na ali znalazłem dwie czy trzy aukcje z tą wersją opcoma. Jeszcze naczytałem się o Krenkelu i jego software'owej modyfikacji, ale przy moim ubogim Signumie 1.8 nie ma aż tyle do grzebania w oprogramowaniu
  5. Przeczytałem pierwszy post i chciałbym tylko potwierdzić. Kupując komplet radia z wyświetlaczem (CDC40 Opera z GIDem) nie musi on być wylogowany z dotychczasowego auta, a ja nie potrzebuję z niego kodu do zalogowania i jego poprawnego działania u mnie? Nie mam zamiaru dokładać modułu pod telefon, ani korzystać z DABa. Jeśli będę przekładał, to tylko komplet.
  6. Zrobiłem reset ECU zarówno opcomem, jak i przez odłączenie akumulatora i nic się nie zmieniło. W opcomie sprawdzałem również pracę pedału gazu i wygląda zupełnie normalnie. Reaguje zmianą napięcia na delikatne muśnięcie pedału i natychmiast spada do najniższej wartości po odpuszczeniu. Zastanawiam się czy nie kupić używanej przepustnicy. Wydatek niewielki, bo ok. 100zł, a może coś się zmieni w jedną czy drugą stronę.
  7. Oczywiście chodziło o throttle by wire... przejęzyczenie.
  8. Pozwolę sobie odkopać wątek, ponieważ mam dokadnie te same objawy: opóźniona reakcja na gaz, wolne schodzenie z obrotów i podbijanie obrotów przy wciśniętym sprzęgle podczas zmiany biegów poniżej 3000obr./min. Generalnie autem zrobiłem dopiero ok. 1000km po zakupie. Wymieniłem już wszystkie elementy eksploatacyjne, jak również wyczyściłem przepustnicę (nowa uszczelka). Nie mam EGR. Nie resetowałem jeszcze ecu, ponieważ nie mam karty i pinu, który i tak muszę zaraz wyciągnąć, żeby dorobić drugi kluczyk, a nie chcę uziemić auta przez immo. Nie czyściłem też styków przy pedale gazu, chociaż nie sądzę żeby to dało cokolwiek. Trochę natomiast się naczytałem zarówno na anglo-, jak i polskojęzycznych forach o tym, że tak działa DriveByWire w Vectrze i to opóźnienie i podbijanie obrotów w zakresie 1000-3000obr./min to zupełnie normalna rzecz. Przy zmianie biegów na wyższych niż 3000 obrotach, zjawisko podbijania wogóle nie występuje. To ponoć ma związek z systemem klapek i zmiennej długości kolektora. Mój Signum poza tym, jeździ dokładnie tak samo na gazie, jak i na benzynie, nie gaśnie, obroty nie falują, tylko ta dziwna reakcja na gaz i podbijanie obrotów. Nie mam też żadnych błędów. Jak tylko wyciągnę pin, zresetuję ECU i zobaczymy, co to dało. Chciałbym zaoszczędzić sobie wymiany wszystkich kolejnych podzespołów, których wymiana, jak wynika z lektury wątków na forach nic nie daje w tym temacie.
  9. Wymieniłem dziś w swoim Signumie i tylko tak gwoli ścisłości chcę się upewnić! Olej do poziomu korka z magnesem? W ten sposob weszło mi ok. 1400ml. Starego po 270tys., bo nie przypuszczam żeby ktoś wcześniej wymieniał, zlałem ok. 800ml. Na korku niewiele opiłków i nic dużego. Za to w środku wszystko czarne/osmolone. Ta przekładnia już chyba na półsucho pracowała.
  10. Będę wdzięczny za rozkodowanie VINu mojego Signuma W0L0ZCF4831099479 Pozdro, Łukasz
×
×
  • Create New...
UP