Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Primex

Forumowicz
  • Content Count

    1426
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Primex last won the day on December 8 2012

Primex had the most liked content!

Community Reputation

55 Excellent

About Primex

  • Rank
    Specjalista początkujacy
  • Birthday 02/02/1991

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Zainteresowania
    kle kle Bociek team VU

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Insignia ST, Astra K HB

Recent Profile Visitors

3399 profile views
  1. Czesc primex sprawe mam znasz budowe vectry podobno 1)potrzebuje schemat instalacji 2.0 16v 2) co lepiej ulepszyc ten silnik wymieniajac czesci czy lepiej swap na 2.5 od razu muwie ze niechce swapa typu wymieniaj wszystko cos w stylu bardziej plug i play z malymi przerubkami i oczywiscie przed montazem przerubki silnika co powiesz na ten temat ?? 

  2. Bez problemu już się regeneruje pompy z PSG16, w VB czy to 2.0 czy 2.2 ma pompe z PSG5 jednowtykową
  3. No i oszczędź sobie rozbiórki tylko poszukaj drugiego silnika, bo przy takich auto to już jest mało opłacalne, zeby naprawiać stary
  4. Czytam i nie wierze ale patrzę na Twój podpis pod avatarem i to wszystko wyjaśnia Elbląg... tam chyba nie ma mechaników. Jeśli Ci ktoś w aso powiedział, że nie wie co to uszczelniacze trawersów to ja nie wiem kim on tam był, bo na pewno nie sprzedawcą z działu części. To po pierwsze, po drugie te uszczelnaicze nie występują w zamienniku i teraz może być akcja, że ktoś Ci zamontuje podobne i za chwilę będziesz miał znowu taką samą jazde.
  5. Ludziska, pojawił mi się problem w moim DTI. Bez grzania świec auto odpala idealnie, problem pojawia się jak zaświeci się kontrolka od świec, mimo jej świecenia świece mi nie grzeją i auto ciężko pali. Wykręcałem świece, są sprawne, podmieniałem też moduł grzania świec i nic.Gdzie szukać problemu? VC Y22DTR
  6. Spalanie było zawyżone przez zje..ny automat. Teraz jest ok
  7. Ja zrobiłem już 20tys Auto było do 380tys serwisowane w niemieckim aso i tam tylko była robiona 3 razy turbina i skrzynia, po za tymi rzeczami do dzisiaj leje tylko paliwo. Pompa nie ruszana.
  8. Dobra pany, to teraz uwaga, moja VC 2.2 DTI 470tys km. Po drodze wypierdzielona skrzynia automat bo padła, silnik igła
  9. Skoro stan techniczny auta jest dobry, to co się martwisz przebiegiem? Niech ma i milion kilometrów, jeśli technicznie jest ok to nie ma się czego bać. Kupujesz przebieg czy auto?
  10. Znowu powielanie durnej opinii, że 2.2 to złe silniki... Przeżyją wszystkie 1.9 i będą dalej śmigać. Pompy to może i były awaryjne, ale w VB. W VC zdarza się to sporadycznie
  11. Ja mam VC 2.2 DTI i po Wrocławiu mi pali 7,5-8L ropy. Dwumas jest, ale zdecydowanie odporniejszy niż te z 1.9 i silnik ogólnie nie do zajechania.
  12. angielskie felgi obracają się w drugą stronę
  13. To samo przerabiałem w swoim 2.2. Wymieniłem całą wiązkę silnika i problem jak ręką odjął. Ładowanie 14.3V
×
×
  • Create New...