Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Primex

Forumowicz
  • Ilość treści

    1 426
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Primex wygrał w ostatnim dniu 8 Grudzień 2012

Primex ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

55 Excellent

O Primex

  • Ranga
    Maniak
  • Urodziny 1991.02.02

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Zainteresowania
    kle kle Bociek team VU

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Insignia ST, Astra K HB

Ostatnio na profilu byli

3 363 wyświetleń profilu
  1. Bez problemu już się regeneruje pompy z PSG16, w VB czy to 2.0 czy 2.2 ma pompe z PSG5 jednowtykową
  2. No i oszczędź sobie rozbiórki tylko poszukaj drugiego silnika, bo przy takich auto to już jest mało opłacalne, zeby naprawiać stary
  3. Czytam i nie wierze ale patrzę na Twój podpis pod avatarem i to wszystko wyjaśnia Elbląg... tam chyba nie ma mechaników. Jeśli Ci ktoś w aso powiedział, że nie wie co to uszczelniacze trawersów to ja nie wiem kim on tam był, bo na pewno nie sprzedawcą z działu części. To po pierwsze, po drugie te uszczelnaicze nie występują w zamienniku i teraz może być akcja, że ktoś Ci zamontuje podobne i za chwilę będziesz miał znowu taką samą jazde.
  4. Ludziska, pojawił mi się problem w moim DTI. Bez grzania świec auto odpala idealnie, problem pojawia się jak zaświeci się kontrolka od świec, mimo jej świecenia świece mi nie grzeją i auto ciężko pali. Wykręcałem świece, są sprawne, podmieniałem też moduł grzania świec i nic.Gdzie szukać problemu? VC Y22DTR
  5. Spalanie było zawyżone przez zje..ny automat. Teraz jest ok
  6. Ja zrobiłem już 20tys Auto było do 380tys serwisowane w niemieckim aso i tam tylko była robiona 3 razy turbina i skrzynia, po za tymi rzeczami do dzisiaj leje tylko paliwo. Pompa nie ruszana.
  7. Dobra pany, to teraz uwaga, moja VC 2.2 DTI 470tys km. Po drodze wypierdzielona skrzynia automat bo padła, silnik igła
  8. Skoro stan techniczny auta jest dobry, to co się martwisz przebiegiem? Niech ma i milion kilometrów, jeśli technicznie jest ok to nie ma się czego bać. Kupujesz przebieg czy auto?
  9. Znowu powielanie durnej opinii, że 2.2 to złe silniki... Przeżyją wszystkie 1.9 i będą dalej śmigać. Pompy to może i były awaryjne, ale w VB. W VC zdarza się to sporadycznie
  10. Ja mam VC 2.2 DTI i po Wrocławiu mi pali 7,5-8L ropy. Dwumas jest, ale zdecydowanie odporniejszy niż te z 1.9 i silnik ogólnie nie do zajechania.
  11. angielskie felgi obracają się w drugą stronę
  12. To samo przerabiałem w swoim 2.2. Wymieniłem całą wiązkę silnika i problem jak ręką odjął. Ładowanie 14.3V
  13. Też to przechodziłem, auto ciężko paliło, każdy mówił pompa a wystarczyło zregenerowanie wiązki do altka, bo aku był ciągle niedoładowany i rozrusznik nie miał siły kręcić
×
×
  • Utwórz nowe...