Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

dragolice

Forumowicz
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About dragolice

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 09/29/1994

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lubsko
  • Zainteresowania
    Elektronika, sport, dłubanie w aucie.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    Vectra B 2000r Lift 1.8 16v

Kontakt

  • Telefon
    782917571

Recent Profile Visitors

132 profile views
  1. Udało się. Dołożyłem brakujący pin. Wszystko działa jak należy. Dla potomnych zostawiam opis rozebrania kostki. 1. Podważyć cztery zatrzaski od spodniej strony: 2. Wyciągnąć do góry całość: 3. Odbezpieczyć piny ściągając różową blokadę. 4. Wpiąć się wyciągniętym pinem z zapasowej kostki (ze złomu) w brakujący pin 5. 5. Poskładać kostkę i gotowe . Co do wyświetlacza uwaga na numerację. Ten co kupiłem - 90 569 346 nie nadaje się na wgranie języka polskiego. Do przeróbki na polski musi być numer - FX 5WK70102. Już taki kupiłem :).
  2. Dzięki wielkie . Więc muszę dołożyć jeden pin, rozebranie tej kostki to jakaś masakra Poćwiczę na tej ze złomu. Pin 5 w tamtej kostce to sterowanie cewką zapłonową. To prawda z tym bałaganem, od razu powinienem zacząć od schematu. Zastanawiałem się czy samo ECU ma wprowadzony ten sygnał, po zdjęciu sądzę że tak: Dziękuję jeszcze raz, sam bym do tego nie doszedł za chiny Jeszcze dopytam, bo temat bardzo ciekawy, te schematy są gdzieś dostępne, czy tylko w programach serwisowych (słyszałem o TIS 2000)?
  3. Zdjąłem plastik górny i wygląda na to że nie mam tam złącza (x7). Podejrzewam, że złącze występuje jeżeli ECU jest umieszczone w innym miejscu niż przy silniku. Wypiętą wtyczkę od ecu nazwałem "Wtyczka 1". Ta pod nią jako "Wtyczka 2". Wtyczka 1 (podejrzewam że to ta ponieważ idzie w stronę wtrysków). 1. Niebieski 2. Niebieski 3. Brak 4. Biały 5. Biały 6. Brak 7. Brązowy 8. Czarno biały 9-12. Brak 13. Czarny 14. Brak 15. Brązowo czerwony 16. Brak 17. Zielony 18. Zielony 19. Brak 20.
  4. Właśnie wpiąłem się w tą skrzynkę ze zdjęcia (siemens) idą do tego dwie kostki. Po wpisaniu w Google wyskakuje sterownik silnika. Chciałem wpiąć się bezpośrednio pod wtyczkę. No cóż sprawdzę jutro na podszybiu.
  5. Mógłbyś pokazać jak wygląda ta wtyczka? Po 10 bym zrobił u Ciebie zakupy Zamontowane Problem mam z pokazywaniem spalania. Na trybie chwilowym pokazuje mi 38 litrów Mam taki sterownik silnik X18XE1: Wlutowałem się w przewód 24 (brązowo czarny, w rozpisce jest podany pin inny lecz kierowałem się kolorem przewodu: Ten przewód może mieć inne kolory niż brązowo czarny? Jutro jeszcze spróbuje tak jak podali w poradzie do pinu 5.
  6. Tak jest hak. Dużo mi wyjaśniłeś , dzięki. Schowek kiedyś wyciągałem, 4 śrubki, ale nic nie zauważyłem w tej wnęce, jutro się przyjrzę dokładniej. Czyli pin 18 MID'a też można podpiąć opierając się o ten moduł (wykrycie uszkodzenia świateł STOP)? W kostce X1 znalazłem takie przewody: 22. Szaro-czarny - Światło pozycyjne lewe moduł żarówek 24. Szaro-czerwony - Światło pozycyjne prawe moduł żarówek 25. Czarno-żółty - Światło STOP prawe moduł żarówek 31. Czarno-żółty - Światła STOP lewe moduł żarówek 53. Czarno-żółty - Światła STOP przyczepa moduł żarówek
  7. Więc tak - Pin 15 kostki TID odpowiada za wykrycie włączenia pedału hamulca ma kolor czarno-żółty i możliwe że mogę go wyciągnąć z tej dużej zielonej kostki (złącze X1), która znajduje się w dolnym boczku od miejsca kierowcy. Mój kandydat na ten sygnał to pin 30. Podpinałeś może coś pod pin 17 kostki MID'a? Czujnik uszkodzenia żarówek. Przewód zielono-biały. Fajny bajer, tylko czy potrzebny do tego jakiś moduł? Tak sobie pomyślałem że podepnę sygnał np. z pinu 34 i będę miał przypominajkę, że nie włączyłem świateł. Ciekawe jak wygląda sprawa z sygnałem od tempe
  8. Czyli musiałbym podjechać na złom i poszukać zbiorniczka z czujnikiem od Vectry? Podobnie bym chciał zrobić ze spryskiwaczem. Czy jest możliwość montażu samych czujników? Trochę posiedziałem nad tymi połączeniami, bo chciałem mieć wszystko w jak najbardziej czytelnej formie. Wyszło mi coś takiego: W aktualnej kostce od TID'a 26pin mam przewód od błędu automatycznej skrzyni biegów (jest manual) - pin 23 przewód brązowo-żółty. W miejsce czujnika poziomu płynu chłodniczego mam wpięty ksenon - pin 20 przewód biało-czarny. Wnioskuję, że to ksenon, po kolorze przewodu (w kostce 32 m
  9. Numerki znalezione Więc tak: Wtyczka od wyświetlacza i rozpiska przewodów: Więc u mnie brakuje tych sygnałów w kostce 26 pin (kolor czerwony): Wtyczka od licznika i rozpiska przewodów: Teraz gdy są numerki porada ma sens Wygląda na to że pod czujnik płynu chłodzącego (pin 20 w kostce) mam poziomowanie xenonów (przewód czarno-biały). Jeszcze wpadnę jak przyjdzie ekran, może będzie z czymś problem to będę się radził. Pozdrawiam. Forum naprawdę klasa
  10. Ostatnio kupiłem wyimaki bo elektrykę na szyby zakładałem z tyłu i stare wiązki ze szrotu były popękane na łączeniu - lutowania co nie miara, przewód na łączeniu oczywiście nowy Przydadzą się i teraz - dzięki za wskazówkę. Wracając do głównego tematu. Szukałem numerków na wtyczce i nie znalazłem. Podpowiesz gdzie powinienem ich szukać? Ślepy byłem czy co... Hehe dzięki, teraz spojrzałem i ta instrukcja jest trochę obszerniejsza
  11. Dzięki wszystkim za odpowiedzi. W poście poprzedniego kolegi została podana ta sama porada w czytelniejszej formie Problem mam z numerowaniem pinów. Czy tak jak ja to zrobiłem pokrywa się z tym co napisali w tej poradzie? Szkoda, że nie podali obrazka tak jak ja, w którą stronę je liczą. Pozdrawiam.
  12. Tutaj pojawia się pytanie o numerację kostki wyświetlacza i licznika. Bo nie jest podane w którą stronę były numerowane piny. To bardzo ważna informacja. Moja viki nie ma czujnika płynu chłodzącego, a według mojej numeracji przewód numer 20 jest wpięty i ma kolor czarno-biały.
  13. Cześć. Mam taki wyświetlacz, z tego co wyczytałem można podmienić go na ten z komputerkiem. Przeglądając forum sporo tematów było o przestawieniu TID'a na MID'a. Niestety przekopanie 114 stron z tego tematu: To jakaś katorga. Poza tym nie ma w tym wątku większości zdjęć (zewnętrzne hostingi). Może bym wydłubał coś po tygodniu, ale wydaje mi się, że to nie jest porada, a raczej dyskusja i to dość mało konkretna. Informacje o spalaniu itp. są bardzo przydatne więc postanowiłem to wdrożyć u siebie Więc tak, posiadam 26 pinową kostkę do wyświetlacza T
  14. Cześć. Chciałbym wymienić maskę w mojej VB 99r Lift. Pytanie czy maska z wersji przedliftowej pasuje do poliftowej? Ma znaczenie czy jest zdemontowana z kombiaka lub sedana? Ciężko tak porównać po zdjęciach więc może ktoś poratowałby doświadczeniem :) Dzięki wielkie.
×
×
  • Create New...
UP