Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Pyra_x

Forumowicz
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra C

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Pyra_x's Achievements

Nowy

Nowy (1/7)

0

Reputation

  1. Jeszcze jedno pytanie z czego mogę zabrac wyciągnąć konektorek żeby mieć do wpiecia w recu. Niestety niemam takiej koncoweczki..
  2. Dzięki. Nie doczytałem. Na 1szej stronie jest..
  3. Witam odkopię trochę temat, Dolozylem cdc, Can i masę mam, ale pod co podlaczyc +12 po przekręceniu kluczyka. W kostce za schowkiem jest 12v tylko ze stałe..
  4. Wtrysk uszczelniony, pompa podaje paliwo, auto odpala na sekundę i gasnie. Błędu pompy nie pokazuje ale pojawił się błąd po100 przepływomierz? Na odpiętym przepływomierzu jest tak samo. Ciśnienie paliwa pokazuje 430kpa Temp powietrza dolotowego 215stopni c.
  5. No tak jak się domyślałem wynalazłem z pod ziemi najprostrzy scan na obd2 i zczytalo blad pompa paliwa.. I z pod jednego wtrysku leci paliwo..
  6. Odpala ale dopiero za 6-7 razem i na pełnym gazie tak jak by musiał paliwo pod pompować, może się gdzieś cofa. Ściągnę wężyki i zobaczę czy odrazu leci czy po kilku kreceniach..
  7. A jaki prosty sposób żeby zobaczyć czy paliwo dochodzi do pompy lub do listwy z wtryskami tylko żeby niezapowietrzyc?
  8. Raz się świeci przy odpalaniu a Raz nie. Szczerze nawet niewiem czy ma dpfa później pójdę do auta to odczytam z tej tabliczki bo spod auta stojącego na ulicy chyba nie zobaczę czy jest?
  9. Tak 1.9DT, niestety jestem za granicą i niemam możliwości sprawdzenia kablem. Hmm rozrząd dobry trop po ściągnięciu obudowy będę widział czy się znaki pokrywają? A co sądzisz o uszczelce lub turbo? On się tak zachował po odpaleniu jak by coś było zapchane..
  10. Witam. To mój pierwszy post także proszę mnie nie rugac odrazu Zakupiłem ostatnio jako drugie auto okazyjnie Zafirę B 120km i ponoć do wymiany uszczelka pod głowica. Objawy to ciężko pali a jak zapali to na dodanym gazie i przy wciśniętym na max pedale niechce przekroczyć 2tys obrotów na postoju i jak chwile pochodzi dodam gazu to hmura białego dymu. Zbiorniczek i olej czysty. Pomysły jakieś? Bo to chyba niejest objaw uszczelki? Auto długo stało.
×
×
  • Create New...
UP