Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Marfo

Forumowicz
  • Content Count

    255
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Marfo last won the day on May 22 2016

Marfo had the most liked content!

Community Reputation

4 Neutral

About Marfo

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 08/23/1989

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Racibórz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    VC GTS Lift 1.9 CDTi (150KM)

Kontakt

Recent Profile Visitors

952 profile views
  1. Twoje wyglądają dobrze, oleju i syfu jest mało co. Skoro auto ma moc i nie ma nic niepokojącego to złota rada, nie ruszaj :-D U mnie przy pierwszej wymianie na regenerowany, auto łapało dużego muła w dolnym zakresie obrotów, ale na to mam wrażenie też EGR miał wpływ. Potem jak regenerowany kolektor zaczął się rozpadać (ryzyko wpadnięcia klapek w regenerowanym) to wsadziłem zaślepiony. I przed tą ostatnią wymianą to dostawałem błąd nieszczelności w układzie dolotowym, ale tylko na ciepłym silniku i podczas hamowania silnikiem. Teraz mam zaślepiony i od 2 lat nie ruszałem nic, auto fajnie jeździ.
  2. Szczerze to nie zgodzę się z kolega wypowiedź wcześniej. Tu luzy widać tylko na cięgnie, same klapy wyglądają jeszcze ok. Po drugie nie jest to przerabiany kolektor, więc nie ma możliwości żeby jakaś klapka wpadła do silnika. Była tu kiedyś dyskusja, na której omawiano budowę tej klapki. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  3. Da się wyciągnąć aż tyle z 1.9 bez wymiany wtrysków? Myślałem że 180 koni to już raczej jest maks dla tego silnika. Trzeba się za jakimś chipem rozejrzeć hehe [emoji846] Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  4. Jak tylko z hamulcem przez 4 lata miałeś problem, to faktycznie trafił ci się dobry egzemplarz. A można wiedzieć co tam w środku siedzi, jaki motor? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  5. Jak od policji kupiona to pewnie, w d*** dostała przez ten czas... Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  6. A tył po ukosie też się grzeje? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  7. Ja obstawiam zacisk. Jak na krzyż to serwo bo delikatnie pierwszy tłoczek naciska i grzeją się hamulce tylko z jednego obwodu. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  8. Tak ma być! Fabrycznie tak jest złożone... cyt. za wiki " W układzie hydraulicznym stosuje się zwykle dwa obwody hamulcowe. W razie awarii jednego z nich (np. wskutek przerwania przewodu hamulcowego ) drugi ma umożliwić awaryjne wyhamowanie pojazdu. Najczęściej jeden obwód hamuje kołem przednim prawym i tylnym lewym, a drugi pozostałymi dwoma kołami. "
  9. Większych bzdur to już dawno nie czytałem, w dwuobwodowym hamulcu zawsze jest połączenie lewy przód/prawy tył i odwrotnie. Fabrycznie tak to wychodzi i zmienianie obwodów to proszenie się o problemy... Co do wyrabiania się serwo to w pełni się zgodzę. Jeden z tłoczków nie wraca na swoje miejsce (serwo nie wraca do pierwotnej pozycji), dlatego jeden z obwodów pozostaje delikatnie otwarty a to powoduje grzanie się tarcz na krzyż. Przednie koła robią się podczas ostrego hamowania czerwone bo środek ciężkości auta "wędruje" na przód, dlatego też hamulce z przodu są mocniejsze bo inaczej by blokowało tył podczas hamowania, a to byłoby bardzo niebezpiecznie (plus korektory siły hamowania itp). Dwa obwody stosuje się po to aby w przypadku gdy jeden ma awarię, to zawsze przynajmniej jedno koło na osi hamuje. Twoja teoria fajna co do podziału na przód/tył, ale wyobraź sobie że walnie ci obwód na przód, hamowanie wtedy zajęłoby ci setki metrów lub blokowanie tyłu (ale tu pewnie ABS by zadziałał). Radziłbym takich bzdur nie powielać bo jeszcze ktoś sobie tak obwody pozmienia i może być nieciekawie.
  10. Pompę masz pod zbiornikiem płynu hamulcowego. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  11. Wysłałem w PW Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  12. Ale ma taką ofertę, dokładnie ten olej 2,4L z normą API GL-5 Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  13. Ma nawet na Allegro taką ofertę wystawioną. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  14. U mnie też, ale macie zamiar to ruszać? Ja tak już 3 rok jeżdżę i nie mam zamiaru nic z tym robić. Chłodzi, a że głośno działa cóż trudno. W aucie tego nie słyszę. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  15. Nie polecam Brembo w zwykłych wersjach. Wcale nie są dobre, u mnie szybko zaczęły bić. Cena premium, jakość niekoniecznie. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...