Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Marfo

Forumowicz
  • Content Count

    249
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Marfo last won the day on May 22 2016

Marfo had the most liked content!

Community Reputation

4 Neutral

About Marfo

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 08/23/1989

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Racibórz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    VC GTS Lift 1.9 CDTi (150KM)

Kontakt

Recent Profile Visitors

891 profile views
  1. Ja obstawiam zacisk. Jak na krzyż to serwo bo delikatnie pierwszy tłoczek naciska i grzeją się hamulce tylko z jednego obwodu. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  2. Tak ma być! Fabrycznie tak jest złożone... cyt. za wiki " W układzie hydraulicznym stosuje się zwykle dwa obwody hamulcowe. W razie awarii jednego z nich (np. wskutek przerwania przewodu hamulcowego ) drugi ma umożliwić awaryjne wyhamowanie pojazdu. Najczęściej jeden obwód hamuje kołem przednim prawym i tylnym lewym, a drugi pozostałymi dwoma kołami. "
  3. Większych bzdur to już dawno nie czytałem, w dwuobwodowym hamulcu zawsze jest połączenie lewy przód/prawy tył i odwrotnie. Fabrycznie tak to wychodzi i zmienianie obwodów to proszenie się o problemy... Co do wyrabiania się serwo to w pełni się zgodzę. Jeden z tłoczków nie wraca na swoje miejsce (serwo nie wraca do pierwotnej pozycji), dlatego jeden z obwodów pozostaje delikatnie otwarty a to powoduje grzanie się tarcz na krzyż. Przednie koła robią się podczas ostrego hamowania czerwone bo środek ciężkości auta "wędruje" na przód, dlatego też hamulce z przodu są mocniejsze bo inaczej by blokowało tył podczas hamowania, a to byłoby bardzo niebezpiecznie (plus korektory siły hamowania itp). Dwa obwody stosuje się po to aby w przypadku gdy jeden ma awarię, to zawsze przynajmniej jedno koło na osi hamuje. Twoja teoria fajna co do podziału na przód/tył, ale wyobraź sobie że walnie ci obwód na przód, hamowanie wtedy zajęłoby ci setki metrów lub blokowanie tyłu (ale tu pewnie ABS by zadziałał). Radziłbym takich bzdur nie powielać bo jeszcze ktoś sobie tak obwody pozmienia i może być nieciekawie.
  4. Pompę masz pod zbiornikiem płynu hamulcowego. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  5. Wysłałem w PW Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  6. Ale ma taką ofertę, dokładnie ten olej 2,4L z normą API GL-5 Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  7. Ma nawet na Allegro taką ofertę wystawioną. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  8. U mnie też, ale macie zamiar to ruszać? Ja tak już 3 rok jeżdżę i nie mam zamiaru nic z tym robić. Chłodzi, a że głośno działa cóż trudno. W aucie tego nie słyszę. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  9. Nie polecam Brembo w zwykłych wersjach. Wcale nie są dobre, u mnie szybko zaczęły bić. Cena premium, jakość niekoniecznie. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  10. U mnie jak tak drgało, to podokręcałem torxy na dole w drzwiach (te co trzymają plastik, boczki). Jak sie okazało wszystkie śruby były luźne, a jednej brakowało. Jak dokręciłem to brzęczenie od muzyki i jazdy ustało.
  11. Odkopię temat, ma ktoś pomysł co zrobić z drgającym schowkiem na okulary. Drgania pojawiją się podczas jazdy w zakresie 1800-2100 obrotów, i jak się naciśnie od strony pasażera plastik od schowka, ten róg bliżej lampek to nastaje błoga cisza. Okulary wyciągnięte i też dalej to drga, więc to typowo wina schowka.
  12. Bosma kupiona 14 miesięcy temu, prawy świeci nadal, lewy nie zawsze startuje. Podmieniłem na stary philips który jeszcze świecił i okazało się że po 14 miesiącach Bosma padła. Ciekawostka: naklejki od Bosmy się odkleiły pod wpływem ciepła, a pod spodem naklejka i jakiś zwykły no-name, mam duże wątpliwości co do jakości tych żarników i coś czuję że to zwykły "brandowany" chinol jest.
  13. Sprawdzałem właśnie sprężyny i mam na obu osiach KYB do zawieszenia obniżonego. Oczywiście auto w prawo ściąga. Podczas jazdy na wprost muszę delikatnie w lewo kontrować. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  14. Jakie sprężyny do mnie by podeszły? VIN w0l0zcf6861027832 W wykazie na eCat24 mam LOWERED SPORTS CHASSIS, natomiast jak przejdę na części to mi pokazuje sprężyny do zawieszenia standardowego...
×
×
  • Create New...