Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

euphonic

Forumowicz
  • Content Count

    56
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About euphonic

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Grudziądz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Signum 1.9 cdti 120KM

Kontakt

  • Telefon
    724998673

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Już wczoraj na testach przykładałem przewód klema - droga silnika i momentalnie z 13,5 wskakiwalo 14,1 Chyba tylko masa silnika broi Taped by mi9t.pro
  2. I tak też planuje zrobić[emoji6] dzięki za podsunięcie pomysłu. [emoji2936][emoji2935] Taped by mi9t.pro
  3. Jestem właśnie po regeneracji alternatora. Niestety nie dałem rady sam...bo na 4 sklepy tylko jeden miał regulator i to jeszcze zły bo do Boscha[emoji1750]. Ale dalej pokazuje 13.5V, jak się okazało....ucieka mi gdzieś masa silnika, bo z karoserii jest ok. Kolejna wizyta u elektryka mnie czeka [emoji3064][emoji2959][emoji19]...
  4. A masz jakiegoś linka, bo oglądałem jeden czy dwa, ale nie wiem czy to o to chodzi [emoji2955]. A dwa.... Te części gdzie kupię? W samochodowym czy jakim elektrycznym? Taped by mi9t.pro
  5. Cretux, No u mnie to nie ma za wielu mechaników, a takich z prawdziwego zdarzenia, to ze świecą szukać... Mam takiego zaufanego, ale za elektrykę się nie specjalnie bierze. Poza tym są wakacje, to i kolejki mają duże. Polecił mi kogoś, ale to muszę zdzwonić się jutro Taped by mi9t.pro
  6. Miałeś farta, u mojego elektromechanika stoi 14 aut na rozrusznik (rzekomo) Taped by mi9t.pro
  7. Jutro wyciągam go i jadę na diagnozę. Jeśli pojadę autem, diagnoza przeciągnie się o tydzień conajmniej.... Co do wyposażenia...mam wszystko seryjne, 4 el szyby, lusterka, jedynie zmieniłem CD 30 na operę (+głośniki) i dołożyłem oświetlenie LED na pedały. ps... W innym poście pisałem o długim czasie "kręcenia" zanim odpali... Taped by mi9t.pro
  8. Też się domyśliłem. A jaki (A) alternator seryjnie siedzi w tym silniku? A dwa.... A skąd błędy żarówek sciemiania deski? Taped by mi9t.pro
  9. Witam. Taka sytuacja mnie dziś spotkała... W czasie jazdy z włączoną opera i klimatyzacja (manualna) zapaliła się kontrolka akumulatora, ale silnik pracował dalej. Po powrocie do domu, miernik Aku i: Bez obciążenia 13,2 V pod obciążeniem 12,8 V akumulator może ma 4 miesiące. A klon pokazuje takie bugi. Pytanie o co tu chodzi[emoji2955][emoji849][emoji848] i gdzie szukać tych usterek. Dodam, że tych 2 błędów nie da się usunąć, jeden to ten ze screenu a drugi (brak screenu bo nie istotne - przerwany obwód anteny FM - wymienione na "płetwę" nie przeze mnie) Taped by mi
  10. Witam wszystkich. Tak wiem że tematów było i jest sporo takich, choć by tu: https://forum.vectraklub.pl/topic/144130-problem-z-zap%C5%82onem-vectra-c-120km-w-upalne-dni, Czy tu: https://forum.vectraklub.pl/topic/187112-vectra-c-2007-19cdti-150km-d%C5%82ugo-kr%C4%99ci-film Mój problem ma niewiele wspólnego, mianowicie... Czy silnik zimny czy ciepły, czy na zew. zimno (0st lub< ) czy upalnie - kręci tak samo. Wymieniłem Aku 7letni Bosch żelowy na fiamm 2 miesiące temu i ten sam efekt, z tym że Bosch po kilku kreceniach nie zwalniał tylko od razu odcinał sie. - ewidentny cz
  11. Bardzo dziękuję, widzę, że mamy tak samo włożone bezpieczniki [emoji6][emoji106] Taped by mi9t.pro
  12. Witam. Panowie mam taki problem, mianowicie od dwóch dni po rozgrzaniu silnika gaśnie mi zapłon w czasie jazdy bez żadnych komunikatów. Po ok 10 minutach studzenia silnika odpali i jedzie jakieś kolejne 10/15 minut. Jednym razem odłączyłem kleme, innym razem wyciągałem po kolei wszystkie bezpieczniki z kabiny i nie wiem, czy nie włożyłem wszystkie na swoje miejsce. Moje obecnie wyglądają tak Czy mógłby mi ktoś pokazać swoje dla silnika z19dt? Zdąrzylem podłączyć auto pod clone'a i pokazało "przerwany obwód czujnika położenia walu korbowego" - objawy by pasowały, ale nie wiem czy nie namie
  13. Dzięki za odpowiedź, już do tego doszedłem w ustawieniach radia [emoji6], muszę zalogować radio do auta, bo uciążliwy już jest komunikat o braku płyny do spryskiwaczy. Druga sprawa tyczy się sygnału + na wyjściu radia po uruchomieniu go. Jak w przypadku radio marketowych i niebieski kabel plusowy. Czy idzie taki uzyskać z pinu 13. AA (sterowanie twin audio?) Po ustawieniu "występuje"? Taped by mi9t.pro
  14. Witam, Ponownie wrzucę screen. Posiadam takie piny w swojej operze, pytanko, czy jeśli ustawie czy to opcom czy tech2 "występuje" dla twin audio, to czy na pinie AA pokaże mi się sygnał (+) po włączeniu radia? Czy muszę mieć cały moduł TA? Obecnie nie ma żadnego napięcia tam Taped by mi9t.pro
  15. Wszystko się zgadza[emoji6], podałeś dwie wersje, ja mam dostęp do kilku więcej, nie zależy mi na czasie (olx, allegro cena "2/3) mogę kupić bezpośrednio z Ali, tylko właśnie która wersja "lepsza".. [emoji848] właśnie ... bo czym się różnią? Taped by mi9t.pro
×
×
  • Create New...
UP