Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

dawid.polanski90

Forumowicz
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About dawid.polanski90

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Vectra C, 2007 rok, 1.9 CDTI 120 km

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A da się coś z tym zrobić ? Jak już kupiłem ?
  2. Chłopy jest jakaś różnica pomiędzy panelem z strasznych lat a panelem z nowszych modeli? Zepsułem panel zakupiłem z starszej wersji używany po regeneracji a w przełożyłem do nowego nie działa ?
  3. Cześć, chciałbym odświeżyć temat. Mam tutaj luz na kierownicy taki jak chłopaki wyżej opisywali do 0.5 cm podbija mi kierownice strasznie na dołkach. Tak to nie mam żadnych innych wyczuwalnych drgań ani bicia. Czy ktoś coś ogarnia w tym temacie ?
  4. Siema, chłopaki czy ktoś z was mógłby mi podpowiedzieć czy dużo jest roboty z wymianą krzyżaka ? Chciałbym to zrobić sam i nie wiem czy potrzebuję coś więcej niż stojaki dwa żebym mógł pod spód wejść czy jakoś klucze specjalne? Czy raczej oddać w ręce kogoś kto się bardziej zna niż ja ?
  5. Wtryskiwacz też coś ma do tego, bo mam nie zbyt dobre korekty na 3 wtrysku. Jak ostatnio dałem auto do zrobienia to patrzyli na korekty. Ale mam zamiar dać wtryski do regeneracji to muszę zobaczymy.
  6. Witam wszystkich. Dwa miesiące zakupiłem Vectrę z 2007 roku z przebiegiem 188100 tys. Silnik 1.9 CDTI 120km. Od początku jak kupiłem wymieniłem rozrzad, oleje, filtry, pasek osprzętu płyta rolkę od alternatora bo miało problem z ładowaniem i ślizgała strasznie. Przechodząc do rzeczy, mam problem żeby płynie ruszyć pod górę. Muszę zwiększyć obroty do prawie 2500 żeby jakoś ruszyć. Co jeszcze charakteryzuje objawy to to że przy Odpuszczeniu gazu powyżej we obrotów dochodzi odgłos jak by miał silnik założonego blowoffa. I jest uczucie że gdzieś to podciśnienie ucieka. Nie wiem czy jest to gdzieś
×
×
  • Create New...
UP