Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

djbob

Forumowicz
  • Zawartość

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O djbob

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Dąbrowa Górnicza

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra C GTS Z20NET
  1. P0131 Z20NET

    Wyszło jednak że sonda kaput po podmianie na inną zaczęła pracować. Czy można do Z20NET zastosować sondę z Saaba z tego samego silnika ? Sonda lambda Boscha dedykowana do Saaba jest dwa razy tańsza niż ta do Opla. Wtyczki mają identyczne. Różnią się tylko długością przewodu. Sonda do Opla 383 mm, do Saaba 443mm Czy długość przewodu ma znaczenie dla Ecu ? Numer oryginału do Opla 0258006654, do Saaba 0258006623. Dedykowana sonda Boscha do Saaba - 179 zł, do Opla 400zł Opel - http://www.bosch-automotive-catalog.com/pl/product-detail/-/product/0258006654?returnPage=http%3A%2F%2Fwww.bosch-automotive-catalog.com%2Fpl%2Fvehicle-info%2F-%2Fvehicle%2Fequip%2FOPE%2F1077%2Fa7t26gjdbgq9dkfa321on5l9gbmf4if7%3FautoLoad%3D1 Saab - http://www.bosch-automotive-catalog.com/pl/product-detail/-/product/0258006623?returnPage=http%3A%2F%2Fwww.bosch-automotive-catalog.com%2Fpl%2Fvehicle-info%2F-%2Fvehicle%2Fequip%2FSAA%2F171%2F32kiscp33rgavrbloho084i1aj9344cv%3FautoLoad%3D1
  2. P0131 Z20NET

    Zrobiłem dokładnie ten sam zabieg i objawy te same. Uszczelniałem pompę vacum przy czym były rozpinane wtyczki. Po przejechaniu kilku km błąd P0131-00 Obieg prądowy czujnika O2, za słabe napięcie (Rząd 1, Czujnik 1) Pomoże ktoś jak dokładnie zdiagnozować sondę ? Ewentualnie co w instalacji sprawdzić. Wartości w opcomie z sondy stoją w miejscu. Sonda nie faluje. Korekta krótkoterminowa zatrzymała się na 0%.
  3. SPREZYNY

    Według mnie jest idealnie. Auto aktualnie stoi na zimowych 205/55 R16
  4. SPREZYNY

    tak na pręcie sprężyny logo producenta oraz model nic pozatym
  5. SPREZYNY

    Sprężyny przyszly i wygląda bardzo dobrze. Kształtem sprezyna taka sama jak oryginal, długość dokladnie 279 mm. Jutro montuje to zobaczymy jak to wyjdzie na aucie. Wychodzi na to ze Monroe traktuje wersje GTS jako obniżony zawias i nie podaje informacji o tym w katalogu
  6. SPREZYNY

    Zwróć uwagę jeszcze na kształt sprężyn w zamienniku całkiem inny niż oryginał. W oryginale kształt baryłki, zwoje równe góra-dół. Jesteś pewien że o zmiennej średnicy ? Z tego co podają "Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy"
  7. SPREZYNY

    z uwagi na stuki jakie później powodują plastikowe osłony - przeskakują po sprężynie
  8. SPREZYNY

    Tutaj macie linka wraz z faktycznym zdjęciem oraz długością https://www.amazon.co.uk/Monroe-SP2817-SPRING-1-piece/dp/B00DZFP82W Monroe SP2817 jest do kupienia u nas ale jest ich bardzo mało
  9. SPREZYNY

    Zamówiłem LESJÖFORS 4263482 mają dokładnie 255mm długości więc za krótkie. Znalazłem jeszcze taki model który jest identyczny jak oryginał czyli sprężyna o zmiennej średnicy drutu oraz długości 280mm. Jest to model Monroe SP2817. Nie wiem czy zauważyliście ale oryginalne sprężyny na tył do GTS są typu mini block - progresywne o zmiennej średnicy drutu, a wszystkie zamienniki które wkładacie są o stałej średnicy. Sprężyna progresywna ma całkiem inną charakterystykę pracy - dopasowuje się do obciążenia, jest bardziej komfortowa. Zamawiam tego monroe i dam znać jak to wyszło
  10. SPREZYNY

    Jest jeszcze taka sprężyna LESJÖFORS 4263482 pasująca do GTS nie znasz może wysokości ?
  11. Może reduktor puszcza gaz podcisnieniem do kolektora i odpalasz na dwóch paliwach. Zakrec gaz w butli odpal auto i poczekaj aż wypali caly gaz i sam zgaśnie w ten sposób oproznisz układ z lpg. Nie włączaj lpg i sprawdź jak odpala. Jak masz dostep do opcoma czy chociażby elma możesz zerknąć jak wygląda korekta paliwowa
  12. Wyciek w Z20NET

    witam podpowie ktos w jaki sposób uszczelnić napinacz ? Wymieniałem uszczelniacz walu do tego nowa uszczelka pod dekiel rozrządu i niestety dalej sie poci
  13. uszczelka lampy tylnej GTS przedlift

    odnośne wody w bagażniku najczęściej leci przez mocowanie anteny na dachu. Juz w drugiej vectrze to uszczelnialem i zero wody
  14. Panowie czy demontowal ktos sprezarke klimy w silniku Z20NET ? Czy dużo jest z tym zabawy ?
×