Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

wida5

Forumowicz
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About wida5

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wałbrzych

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Opel Vectra 1.9cdti 120km 2005r lift

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Znalazłem gdzieś w innym dziale te napięcia na zaworku i wszystko działa książkowo- napięcie po zapłonie 12,20v, drugi kabelek 3.60v, po odpaleniu 13,90v i 4.06v. Cewka na zaworze opór 15.8 ohma. Może coś ze sterownikiem silnika? Znalazłem jeszcze jak powinno zachowywać się podciśnienie podczas dodawania gazu. Inne auto ale zasada ta sama. U mnie zamiast podciśnienie zamiast spadać po dodaniu gazu, to rośnie. Szukam dalej
  2. Sprawdziłem podciśnienie zaworu n75 i wyszło tak jak na filmiku, Po podłączeniu wakuometra przez trójnik pomiędzy zaworkiem N75 a turbiną jest to samo. Jak inaczej sprawdzić działanie zaworu N75 jakoś przez pomiar napięcia na wtykach? VID_20200323_104557 (convert-video-online.com).mp4
  3. Gruszka pracuje, sprawdzana podczas czyszczenia i później po zamontowaniu, ale jeszcze dzisiaj sprawdzę
  4. Tu mam taki pomiar na wolnych, po dodaniu gazu do 3500-4000tyś obr, zadane rosnie nawet powyżej 200-230, a rzeczywiste najwięcej około 100
  5. tak kręciłem wirnikiem i cały się obraca, dlatego własnie pytam czy turbina może wogóle nie pompować. Mam korasa z 1.9 jtd czy będzie pasował?
  6. VID_20200305_141201.avi tak wyglądała przed czyszczeniem, a przez ten luz może nie pompować i nie wybijać jakiś błędów? z 1.9jtd czy będzie pasował?https://forum.vectraklub.pl/applications/core/interface/file/attachment.php?id=130431 VID_20200305_141201.avi
  7. Właśnie w tym sęk że tą turbinkę wykręciłem poczyściłem, sztanga chodzi lekko zmienna geometria śmiga, próbowałem na krótko podłączyć turbinę bez intercoolera i nic, odłączałem podciśnienie i nic, próbowałem strzykawką zrobić podciśnienie i nic. Pytanie czy turbina może wogóle nie pompować przez wyjechane łopatki?
  8. Silnik z silnik z wtryskami razem+ kodowanie do sterownika który został stary, a ta mapa to sam nie wiem, dlatego pisałem że szukam kogoś z op-com, może by mi to ogarnął, ale matosław dzięki
  9. według mnie, gwiżdże turbina, a ten odgłos w tle, to łopatki turbiny trą o obudowę. Tak czy inaczej czeka wymiana turbiny. Ale poczekaj na opinie innych kolegów
  10. Właśnie nie, jest po wymianie silnika i adaptacji wtrysków, mój ala mech się poddał i powiedział że to tak ma być, ale ja walczę
  11. W sterowniku silnika, różne cuda, ale wiekszość wykasowana- usunięta, kalibracja czujnika kąta skrętu nie wykonana bo nie mam czym i nie wiem czy ma to jakiś wpływ na ciśnienie doładowania, dpf niby usunięty i wgrana mapa bez egr i dpf. Po odłączeniu przepływki, nic się nie dzieje, tylko samochód z kluczykiem, po odłączeniu egr nic się nie zapala. Na wykresie są dane na biegu jałowym
  12. Pytanie do kolegów- nie rośnie mi ciśnienie rzeczywiste, nie słychać turbiny, wężyki sprawdzone, zawór n75 niby działa, na kompie żadnych błędów, jako tako jeżdzi, ale kopa wcale. Może jest jakiś kolega z okolic Wałbrzycha z op-kom co by pomógł za przysłowiowe piwo, bo już miałem tyle diagnostyk, że cysternę bym kupił, a i tak nic nie wniosły
×
×
  • Create New...
UP