Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

oriencik

Klubowicz
  • Content Count

    417
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

oriencik last won the day on February 10

oriencik had the most liked content!

Community Reputation

47 Best

About oriencik

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łódź

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Nr klubowy
    1238
  • Auto
    VECTRA C kombi 2008r. Z20NET
  • Oddział VKP
    Łódzki

Recent Profile Visitors

621 profile views
  1. Cierpliwości, napewno ktoś chętny na banana się znajdzie
  2. @Cretux Widzę małego doła podłapałeś? Ja mam niestety przednią szybę do wymiany... Wymieniałem wycieraczki i od pasażera puste ramię mi się wysmyknęło z ręki i rąbnęło w szybę... Pająk sieć od razu na niej rozwinął...
  3. Ta cienka. rurka będzie ciepła a ta grubsza zimna. U mnie wentylator pracuje cyklicznie na 1 biegu.
  4. Potrzebny żeby wszystko zalogować lub wylogować jak trzeba. Tylko przy wylogowaniu opcomem można uwalić UEC.
  5. Racja miałem na myśli BCM a napisałem rec... Ale do bcm pin potrzebny jak pamiętam
  6. przecież piszę, że do uec pin nie potrzebny do rec tak no i do ipc też potrzebny.
  7. Do uec nie potrzebny pin. Potrzebny do rec.
  8. Matko, masz dużo szczęścia, że Ci matrycy w aparacie nie wytopiło. Efekt niezły.
  9. Ja wiem, że oryginalnie nie było. Fabryka doszła do wniosku, że tak będzie trwalsze zawieszenie. Możliwe, że u Ciebie ktoś to wymienił, albow fabryce wsadzili, co im pod rękę się nawinęło. Normalnie w poliftach zrezygnowano z tych pływających.
  10. Sprężyna musi z tego otworu wyskoczyć i się zluzować... Wtedy zatrzask zamka nie będzie trzymać
  11. @db8600To co wyszło powinno się przesunąć w kierunku przodu pojazdu. Wtedy powinien się zwolnić zaczep maski, spróbuj ją docisnąć wtedy i szarpnij do góry.
  12. Przede wszystkim jak rośnie kompresja po próbie olejowej, to oznacza zużyte lub przypieczone pierścienie. Robiłeś głowicę, to trzeba było od razu sprawdzić jak wygląda reszta tj tłoki (pomierzyć) i pierścienie.I sprawdziłbym ustawienie rozrządu. Tylko na blokadach ori.
  13. Teraz to Ci nie powiem. Na aledrogo były jakiejś firmy krzak i opis, że olejowe a nie gazowe czy gazowo olejowe. Dlatego napisałem też, że bym tego do auta nie założył.
  14. W poliftach nie było pływających tulei
×
×
  • Create New...
UP