Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Neos97

Forumowicz
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Neos97

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra c GTS Opc Line

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Na starym kolektorze tez tak chodziło. Myślałem ze to kolektor jest szczelony lecz na nowym tez tak chodzi wiec zakupiłem sterownik jeden drugi i nadal to samo to komputer musi sterować tak nim tylko nie wiem jak to naprawić. Nie mam zamiaru nowego kolektora wyciągać i zaslepiac
  2. Zostawiasz nastawnik na swoim miejscu ściągasz z niego tylko cięgno on będzie pracował w niczym nie przeszkadzał a za tym idzie komputer dalej go widzi i nim steruje i nie ma błędów Ja żałuje ze nie usunąłem klap tylko kupiłem nowy kolektor ponieważ cały czas mam problem z klapami mianowicie chodzą z przycinaniem się wolno kupiłem już nowy nastawnik i nadal tak pracują Nie wiem w czym jest problem czemu tak chodzą u kolegi w saabie po dodaniu gazu błyskawicznie otwierają i zamykają klapy a u mnie to jest z opóźnieniem i z przycinaniem się
  3. Poczytaj jest tego mnóstwo na forum i nie tylko tutaj.
  4. Wymieniłem kolektor ssący na oryginalny nowy bo myślałem ze są klapki zacięte bo strasznie wolno i z zacinaniem sie chodziły lecz na nowym jest to samo. Wiec kupiłem nowy nastawnik bo myślałem ze to stary tak pracuje lecz po wymianie jest nadal to samo. Rano po odpaleniu samochodu klapki chodzą tylko do połowy. Dodatkowo nie wiem czy to zbieg okoliczności auto czasami szarpnie raz jakby nie miał paliwa. Egr był czyszczony miesiąc temu i jest częściowo zaślepiony.
  5. Witam was czy po wymianie nastawnika na nowy trzeba robić adaptacje go ? Przyuczyć ?
  6. Ja wiem ze to jest nie rozbieralne lecz udało mnie się rozebrać nastawnik jest klejony w koło. Co prawda ten już się nie dana na nic bo się trochę połamał ups ale wyczyściłem go w środku co się okazało za długo leżał nie używany na składzie i silniczek nie zębatki się przycinał sam w sobie psiklem wd40 potem wazelina techniczna i działa. Lecz i tak czekam na zwrot pieniędzy za cześć IMG_1439.mp4
  7. Witam was przyszedł mi niby sprawny nastawnik. Leć proszę o wypowiedz ponieważ raz ruszając go chodzi gładko wraca się itp a za chwile chodzi jak na filmie. Proszę o wypowiedzi ludzi którzy mieli w ręce taki nastawnik. IMG_1436.mp4
  8. Skoro pisze ze jest oryginalny w 100% to tak jest na starym kolektorze tez się to przycinalo raz idą szybko a raz wolno. I tak samo jest na nowym. Rano jak odpalisz auto to klapy zamiast na wolnych obrotach całe się zamknąć to dochodzą do połowy dopiero później same dochodzą do końca jak dajesz gazu to widać jak to przeskakuje a nie porusza się płynnie nawet na powrocie. I na dodatek odczuwam ze auto wtedy nie ma swojej pełnej mocy jest takie bardziej ospale. A jak zaczną klapy chodzić szybciej to wtedy autko jeździ aż miło
  9. Skoro pisze ze jest oryginalny w 100% to tak jest na starym kolektorze tez się to przycinalo raz idą szybko a raz wolno. I tak samo jest na nowym. Rano jak odpalisz auto to klapy zamiast na wolnych obrotach całe się zamknąć to dochodzą do połowy dopiero później same dochodzą do końca jak dajesz gazu to widać jak to przeskakuje a nie porusza się płynnie nawet na powrocie.
  10. Taki filmik nic mi nie daje. Moj kolektor jest oryginalny nowy i chodzi leciutko jak na filmie a po założeniu przycina się i działa z opóźnieniem jakby
  11. a możecie nagrać filmiki jak to u was pracuje żebym wiedział na czym stoję
  12. powiem Tak nastawnik używkę sprawna kupić to pikus bo to do 100zl ale zaś ta robota rozbieranie egr separatora oleju itp żeby nastawnik wykręcić to jest masakra
  13. Witam was. Założyłem ten nowy kolektor plus nowy egr wszystko oryginalne do tego zaślepkę z dziurami. Auto nie posiada żadnych błędów itp już związanych z egr. Ale mianowicie mam problem z klapami chodzi o to ze pracują strasznie wolno po dodaniu gazu pomalutku się otwieraja i zamykają a na zimnym silniku do tego się przycinają chodząc nie ma płynności. Czy ktoś z was miał takie problem w czym może być problem w nastawniku ? No ale jakby był wadliwy to by błędy jakieś były.
  14. Dzisiaj rozebralem tego słynnego egr po pierwsze mam jakiś zamiennik z firmy total quality który jest cały metalowy trzpień jest zatarty wciśnięty wiec rozkrecilem go bo akurat nie trzeba wiercić w nim dziurki u góry lecz w środku jest inny niż te co pokazujecie na filmach zdjęciach nie ma żadnej sprężynki tylko sam bolec. Wiec nie miał jak bolec pracować to w takim razie egr jest cały czas zamknięty. Dorobiłem cześć do środka wyczyściłem bolec chodzi lekko i po wciśnięciu wyskakuje lecz zapalił się odrazu błąd zaś egr. Chyba kupię jakaś dobra używkę oryginalna wyczyszczę i założę go
  15. Ja osobiście kupiłem nowy oryginalny z klapami i czeka na montaż. Nie kupuj kolektora regenerowanego one się szybko psują i jest możliwość wpadnięcia klapy do silnika. Myślałem tez nad zaślepieniem ale wiem jak w BMW usunęłam klapy wirowe to auto było mułowate od dołu
×
×
  • Create New...
UP