Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

KubaLBN

Forumowicz
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About KubaLBN

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Opel Vectra C 1.9 CDTI 110kW '08

Kontakt

  • Telefon
    503896899

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie do końca kosztami się przejmuje. Zawsze miałem diesle (no raz golfa 2 w benzynie) i bardziej chodzi mi o wrażenia z jazdy. Czym lepiej? Diesel200+, czy benzyna 200+? Co lepiej "idzie"? Diesel, bo ma większy moment, czy benzyna, bo się lepiej "kręci"? Porównam z motocyklami. Miałem hondę 600, która ładnie się kręciła, ale miałem też kawasaki 1200 z dużym momentem, który ciągnął od dołu i to był diabeł. Dlatego nie do końca wiem co robić, czy "modzić" z19dth, czy może pobawić się z20net?
  2. Nie sprzedam, moja już 7 lat ze mną. Już lepiej dać jej "nowe" serducho. Apropo pieniędzy, to widziałem ogłoszenie na aledrogo, full swap 6.5k. Jak sprzedam graty, które mi zostaną, to nie będzie tak źle. Jeszcze nie jestem pewny, czy warto, z której będę miał więcej pociechy.
  3. Czytałem już . Teraz inny pomysł mi zaświtał w głowie. Zastanawiam się nad swapem na 2.0 turbo.
  4. Pytanie ! Czy na hybrydzie + ic, bez ekologii, już po programie na 172, podciągnę do 200+ km?
  5. Kolega podpowiedział, żeby do IC zajrzeć, bo się poci na dolocie i może być mało drożny. Ma to sens?
  6. Mówisz, że właśnie starał sie dół robić? Czy w ogóle coś nie tak? Jesteś już kolejną osobą, która zwraca na to uwagę.
  7. Egr/dpf wywalone. Kolektor wymienię, jak zjadę znowu do kraju w wakacje. Wtedy postaram się też podziałać coś z turbo. Myślałem też nad downpipe'm i catback. Sprzęgło już mam sztywne (jak padła dwumasa, to wstawiłem sztywne). Normalnie jeżdżę jak "dziadek", 10+, nie więcej. Teraz tylko chwilowo, po podniesieniu mocy mam frajdę i lekko cisnę. I właśnie brakuje mi trochę dołu.
  8. Podpowiedzcie proszę co mogę zrobić/zmienić, żeby poprawić dynamikę auta na niższych obrotach. Tuner, w sumie wykrzesał prawie 20% przyrostu mocy, ze 146 rna 172 km i 413 nm momentu, ale dostępne dopiero od ok. 2500rpm. Mówił, że niżej się nie dało bez kopcenia. Pozdrawiam, Kuba
  9. Podobne są, ale przeglądając jego realizacje na fb, to wszystko jest mniej więcej w tym stylu. Może ma taki styl strojenia. Nie wiem, i tak muszę przejrzeć turbo i kolektor, jak coś wyjdzie, to porobię i porównam na hamowni. Będę wiedział, czy malował paintem.
  10. Kurzyć już przestał, chyba wydmuchał jakieś resztki. Wtryski i turbo mam zamiar sprawdzić. Po kilku dniach jazdy, nie jestem do końca zadowolony, wolałbym, żeby wcześniej się zbierał, a nie od 2500, niżej trochę muli. Za to max speed sie poprawił, 220 na obwodnicy poleciał.
  11. A co źle z wykresem? A dymek mnie trochę martwi, bo pracuję za granicą.
  12. Dzięki, zadzwonię i pogadam. Pozdrawiam.
  13. Cześć, po wielu zmianach planów postanowiłem nie rozstawać się z moim karawanem (1.9 CDTI 110kW '08) i trochę zainwestować. Moje pytanie, czy polecacie kogoś od chip tuningu w Lublinie lub okolicy. Zależy mi na indywidualnym podejściu, a nie wgraniu gotowca. Będę wdzięczny za podpowiedź.
×
×
  • Create New...
UP