Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Przemas1212

Forumowicz
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Przemas1212

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Vectra c 2005 1.9 CDTI 150km

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No właśnie takie miał objawy Ale Jaka jest zasada pracy wału ? Bo pasek przechodzi też przez koło pasowe wału napędowego ,czy się mylę i wał wchodzi w ruch samoczynnie po odpaleniu silnika. Wiem,wiem jest może śmieszne to co piszę ale nie jestem zawodowym mechanikiem he
  2. Witam ponownie mam kolejny problem he ,ogólnie mam takie pytanie ponieważ po zdiagnozowaniu tej usterki z brakiem mocy żona zrobiła sobie rundkę po wiosce na powrocie już jak miała wjeżdżać na podwórko zapaliła się kontrolka kierownicy z wykrzyknikiem ,okazało się że zerwał sie pasek klinowy ,niby nic takiego ale jak ściągnęłam koło zauważyłem że do wymiany jest Koło pasowe wału jest pęknięta guma. I teraz moje pytanie jak to wygląda że pasek pęka a samochód jedzie ? Przecież to koło pasowe jest od wału czy mogło coś się stać z silnikiem? Ogólnie jak wjechała na podwórko samochód zachowywał
  3. Panie Sizon jest Pan wielki spojrzałem w tę kostki powyciagalem wszystkie włożyłem spowrotem ,trochę martwi mnie to że jak wkładam kostki mają tak jakby efekt cofania się . Ale samochód odzyskał moc idzie jak strzała wbija we fotel ,ciągnie na każdym biegu Dziękuję
  4. A inaczej czy jeżeli auto wchodzi w tryb awaryjny ,na desce powinna wyskoczyć jakaś kontrolka ?(przynajmniej zawsze tak myślałem)
  5. Witaj ,kolego właśnie na desce niema żadnych błędów przedtem ,był Check Engine' i kontrolka samochodu z kluczykiem ,dzisiaj trochę ciężej odpalił i odziwo na 2-ce doszedł do 70km/h pod OBD-kiem zero błędów .owszem wczoraj udało mi się ściągnąć tą listwę i założyć wszystko na nowo ,ale dzisiaj chcę sprawdzić jak chodzi 3 klapa (ta sterująca).podejrzewam że ,być może jest wszystko w środku zalepione szlamem ,jak czyscilem przepustnice i spojrzałem w kolektor to wygląda jak "Komin po zimie" sprawdzę również jak chodzi ta gruszka od turbiny podobno ona ma tylko zaciągnąć (a nie ruszać się ) sprawd
  6. Tutaj jest pies pogrzebany jedna gumka się wypieła i hamuje ruchem całej listwy . Pomyślę być może znajdę sposób żeby to nałożyć spowrotem ,chociaż spróbuję ,może się uda i obejdzie się bez tej całej roboty
  7. To jest masakra jakaś ,żeby ściągnąć kolektor ,jak dla mnie 2 dni rozbierania i ciekawe czy dam radę to zlożyć
  8. Panowie , Panowie chyba znalazłem przyczynę braku mocy ,poprosiłem żonę żeby pogazowala trochę i niestety klapy wirowe ledwo co się ruszają a jadna gumka która jest podpięta pod tą listwę(cięgno) jest odczepiona czy to może być powód tego o czy dużo roboty jest żeby wyciągnąć kolektor
  9. No ok a takie pytanie mam jeszcze ,bo chłodnica klimatyzacji ma wgniecenie "poprzedniemu właścicielowi wpadł zając" przez grilla,rozumiem że intercooler znajduje się za chłodnica od klimy ,czy intercooler mógł doznać uszkodzenia ? Chłodnica ma wgniecenie ale raczej jest szczelna ,ma nabita klimę i działa.Jak starczy mi czasu dzisiaj to wezmę się za to ,chociaż jestem trochę Laikiem w mechanice ,ale staram się większość naprawiać samemu trochę roboty będzie żeby dojść do turbiny
  10. Rozumiem , żeby zrobić taką próbę mogę dociać blaszkę z tzw "puszki"
  11. Ok sprawdzę jak to wygląda i później się odezwę
  12. Dolot jest czyściutki ,były właściciel wsumie powiedział dalej to co powiedział mu znajomy ,który oglądał auto "że turbina padnięta " dlatego brak mocy , jak byłem u znajomego z okolicy ,który prowadzi swój warsztat pod komputerem wykazało że turbo ok . . Spojrzałem z pod spodu jest lekko spocona turbina ,ale nie żeby z niej leciało . Ale chyba pojadę gdzieś dalej jeszcze posiegnac opinii innego mechanika . .
  13. Dzięki za odpowiedź . Jeżeli chodzi o map sensor to właśnie po wyczyszeniu przepustnicy i zaworu EGR przed podpieciem pod kostkę wykręciłem map sensor i był cały w syfie ,oczywiście wyczyscilem,wkręciłem spowrotem a co do działającej przepustnicy nie jestem w 100% pewny . Specjalnie odłączalem kostki i sprawdzałem czy błędy wywala i tak bylo . Poponownym podłączeniu błędy usunełem. Zapomniałem o jednej rzeczy napisać Auto po zmianie na inną sondę lambda która nie wywala błędu jeszcze gorzej jedzie a na starej (niby uszkodzonej) auto niema mocy ale rozwija prędkość do 100km/h .. Zastana
×
×
  • Create New...
UP