Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

qdlaty102

Forumowicz
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About qdlaty102

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Opel Vectra C

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Przepraszam, że nie napisałem nic od tego czasu. W zasadzie cały czas w pracy jestem i nie jestem w stanie się za to zabrać. Wydaje mi się, że w jakiś sposób uszkodzony jest CiM. Na tą chwilę żeby auto było w ruchu mam wpięty osobny przekaźnik w miejsce poprzedniego i jest osobno sterowany masą, przyciskiem w kabinie. W ten weekend postaram się zerknąć do tych pinów przekaźnika i to dokładnie sprawdze. Z tego co pamiętam to jedna z tych wartości które podałeś była zupełnie inna niż u mnie.
  2. Dokładnie takie pozycje są w op-comie. Pomierzyłem piny przy przekaźniku. Na 30 jest 12,6V - prawidłowo, na 86 po przekręceniu kluczyka jest 12,0V - prawidłowo ale pomiędzy 85 a 86 czyli cewka przekaźnika jest tylko 11,5V i przekaźnik nie załącza się. Gdy kluczyk w stacyjce ustawimy na pozycję 1 czyli zapłon i do pinu 85 dodamy masę bezpośrednio z aku, auto odpala ale rozrusznik kręci tak długo jak długo masa jest podłączona pod pin 85. Problem dalej nierozwiązany. Mam pytanie czy jest możliwość aby ktoś sprawdził w swoim aucie następujace sprawy? Po wyjęciu przekaźni
  3. Postaram się to dzisiaj zrobić. Jeżeli chodzi o procedurę aktywacji tempomatu to zrobiłem wszystko zgodnie z poradnikiem kolegi Xpirata i w każdym module wyskoczył komunikat "zaprogramowano pomyślnie",carpass przyjęty bez problemu. Przed chwilą zlokalizowałem przekaźnik rozrusznika i po wyjęciu go odpaliłem auto na krótko robiąc zworkę. Auto odpaliło bez najmniejszego problemu i udało się zgasić z kluczyka. Podmieniłem przekaźniki bo są 2 takie same w skrytce obok aku i niestety nie odpalił. Problem tkwi w sterowaniu przekaźnika. Czy sterowanie odbywa się
  4. Nie, nie słychać pompy paliwa. Jutro postaram się wyszukać przekaźnik rozrusznika, może się okazać że przyczyna jest prosta, ale równie dobrze może być jak pisze kolega Crazy, coś zablokowało sterownik i trzeba resetować.
  5. Przed chwilą odłączyłem aku na dłuższą chwilę i data i godzina zresetowały się, natomiast nic nie pomogło. Jutro postaram się jeszcze raz podłączyć się pod opcoma i zobaczymy czy pojawią się jakieś błędy. Jeżeli chodzi o reset ECU to chętnie skorzystam z twojej pomocy bo jestem w tym temacie zielony, ale z pomocą powinienem sobie poradzić.
  6. Występuje błąd który podałem na początku oraz błąd z modułu drzwi pasażera o niedziałającym podgrzewaniu lusterka. W CIM i ECU zero błędów.
  7. Odpiąłem na 1 minutę i nie pomogło. Myślisz, że dłuższa przerwa może pomóc?
  8. Nie, nie mruga żadna kontrolka. Wszystkie kontrolki gasną poza check engine który gaśnie zwykle po odpaleniu i te czerwone po lewej stronie od ciśnienia oleju i ładowania ale to standard. Jeżeli chodzi o op-coma to wcześniej sprawdzałem czy działa i nic nie wskazywało na to, że może coś uwalić. W dalszym ciągu łączy się z każdym modułem w aucie. Jutro postaram się zaholować auto i spróbować ruszyć rozrusznikiem na krótko. Może faktyczne jest to zbieg okoliczności i uszkodziła się fizycznie kostka w stacyjce.
  9. Witam, kolega Cretux podpowiedział mi, że jest szansa na pomoc u Ciebie. Zechciałbyś rzucić okiem na temat który założyłem?

  10. Zdaję sobie z tego sprawę, że to może być zbieg okoliczności natomiast czy jest możliwość sprawdzenia tego w programie diagnostycznym? Autem dojechałem do domu i przy odpalaniu w pracy nie było żadnego problemu, a po aktywacji już tak.
  11. U mnie cała aktywacja przebiegła pomyślnie każdy moduł został aktywowany, ale już po samej aktywacji nie mogę odpalić auta i to mój największy problem. Jak nie będzie działał tempomat to przeżyje ale jak do poniedziałku auta nie uruchomię to będzie problem dopiero.
  12. Witam wszystkich. Chciałbym Was prosić o pomoc. Przewertowałem forum ale takiego przypadku nie znalazłem. Dzisiaj chciałem aktywować tempomat w Vectrze C z 2007 z silnikiem 18XER przy pomocy OP-COM'a z chin i oprogramowania china clone 08/2010. Całe programowanie przebiegło bez problemu. Posiadam kod dostępu "carpass", programowanie sterownika silnika, cimu i wskaźników zakończyło się sukcesem. Natomiast po odłączeniu OP-COMA i próbie odpalenia auta, nie zareagowało ono na przekręcenie kluczyka w pozycję 2 - rozruch. Wystraszony zamieniłem manetki i przy pomocy OP-COM'a wróciłem do począt
×
×
  • Create New...
UP