Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Grzegorz89

Klubowicz
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Grzegorz89

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 11/28/1989

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łódź

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Nr klubowy
    1221
  • Auto
    Vectra C 2.0T Corsa D 1.2
  • Oddział VKP
    Łódzki

Kontakt

  • GG
    8112149
  • Telefon
    693331666

Recent Profile Visitors

107 profile views
  1. U mnie wstaje z 70 po 2-3 km. Do pracy mam niecałe 5 km. Różnice są minimalne. Jestem pewny że jakby ją przepałować z dwa, trzy razy od świateł do świateł przy upale 30*C To by się zagowała. Coś jest w tych skodach. Znajomego superb II po 2 rundach "0-250" wyrzuca komunikat o przegrzaniu.
  2. U mnie wstaje z 70 po 2-3 km. Oczywiście wszystko do 3 tys. Do pracy mam niecałe 5 km. Różnice są minimalne.
  3. A ja mam trochę inną zagwostke. Z racji na brak kabla RGB (nie miałem czasu podpiąć) mam czarny obraz z nawigacji. Ikonka GPS również jest przekreślona jadnak po wklepaniu celu i uruchomieniu nawigacji nie dzieje się nic poza komunikatem o dystansie do celu. Co ciekawe mimo przekreślonej ikonki gdy zmieniam kierunek północ/południe obraca się strzałka na ekranie wskazując północ. Coo tym sądzicie?
  4. No to tak jak u mnie. Czyli tak musi być
  5. Jaka powinna być "robocza" temperatura Z20net-a?
  6. @CretuxSzukam kompromisu pomiędzy jednym a drugim. Jako ciekawostkę dodam że moja szanowna pani uznała że wcale nie jest tak twardo i niewygodnie a z tyłu fajnie buja.
  7. @Mover Ładne te kółka. Na lato czekamy na zdjęcia z założonymi kołami.
  8. Przeglądam sobie różnego rodzaju felgi i zastanawia mnie jedna rzecz. Czy jest szansa znaleźć felgę 17" o szerokości 8,5?
  9. U mnie na pewno jest niżej a takie jak u Ciebie raczej nie wejdą. Przy tych wymiarach kół pierwsze co zrobiłem po kupnie to pojechałem do gumiarza sprawdzić felgi i wyważenie. Przy okazji zauważyłem że opona maksymalnie skręcona w lewo bądź w prawo delikatnie zawadza krawędzią o nadkole. Większe na pewno nie wejdzie. Chyba że 225 Należy pamiętać że wygląd również ma dla mnie znaczenie. Trzeba znaleźć kompromis, złoty środek pomiędzy. Dodam że nawet na tym profilu 35 dobrze się jeździ. Żadna studzienka, nierówność czy próg nie są straszne. Z dziurami już niestety jest dużo gorzej.
  10. Też tak myślałem. Potwierdziłeś moje przypuszczenia w dwóch zdaniach.
  11. Wszystko by było łatwiejsze gdyby profil opony nie był procentem jej szerokości.
  12. Zapomniałem napisać wyżej. Może ktoś z was kojarzy jakieś fajne felgi podobne do tych moich Mirabeu? Coś jak ATT30G czy 30CC tylko z rancikiem. Podoba mi się ten szlif/jasny pasek na rancie. Fajnie przełamuje tą całą czerń. ktoś coś widział?
  13. Chciałbym zmienić felgi i oponki w mojej VC jednak zacznę od początku. Jestem właścicielem Vectry C kombi od miesiąca. Auto kupiłem na takich oto felgach: Na samochodzie prezentuje się to całkiem fajnie. Krótkie info o felgach: Producent: Monaco Wheels Model: Mirabeau Black Rozmiar: 19" Szerokość: 8,5 Rozstaw śrub: 5x112 Osadzenie ET:45,00 Otwór centralny: 73,10 (chyba) Oponki: 235/35R19 Niestety z racji na maleńkie dziecko i komfort przemieszczania się po mieście podjąłem decyzje o zmianie. I tutaj zaczyna się seria pytań i wątpliwości: Przede wszystkim chciałbym zachować wygląd wizualny (tzn wypełnienie nadkola, położenie koła względem karoserii) Po własnych przemyśleniach moja chora głowa wymyśliła sobie (sprostujcie jeśli jestem w błędzie) parę teorii: Po pierwsze wydaje mi się że najlepszym rozwiązaniem byłaby felga 17" i opona o większym profilu (np 45?). Kalkulator pokazuje różnice na poziomie 0,5%. Będzie się lepiej/bardziej komfortowo jeździć? Jak taka kombinacja wypełni nadkole? Po drugie zależność między ET i szerokością felgi a rozmiarem. Przeglądając internety zauważyłem że bardzo ciężko znaleźć mniejszą felgę (17") i szerokości 8,5. Oczywiście dopuszczam możliwość zejścia z szerokości jednak czy będzie to powiązane ze zmianą szerokości opony na mniejszą (jaką?) Po trzecie: Czy jeśli zmniejszę ET i szerokość felgi to aby zachować taki sam wygląd należałoby dołożyć dystanse? Jakby coś jeszcze mi się przypomniało to dopiszę:) Niestety cała reszta to już dla mnie czarna magia. Może ktoś z was jest bardziej obeznany w temacie i wie jak to ugryźć.
  14. Komputer pokładowy podaję mi informacje o niskim poziomie płynu do spryskiwaczy mimo że jest nalane pod korek. Ktoś coś wie? Czego i gdzie szukać?
×
×
  • Create New...