Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

ice6666

Forumowicz
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About ice6666

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A widzisz, i już coś nowego wiem, acz na tą chwilę zamówię jakikolwiek boczek z jakąkolwiek klamką, byle całą, otwierać sobie drzwi od zewnątrz to katorga... I tylko tyle? To jedynie po szczypce muszę myknąć bo moje aktualne to coś tego typu KLIK A fakt faktem o płaskim śrubokręcie nawet nie pomyślałem, aż głupio się przyznać. Podziękować!
  2. Jak dwa rodzaje chromu? Od czego to zależne? U mnie Vectra C 2008 - lift, boczki w pełnej skórze. Ooo właśnie, bo na internecie nie mogłem znaleźć bardziej szczegółowych zdjęć tego... Jak wyjąć ten sworzeń? Wolę kupić byle jaki lewy boczek z całą klamką za 20-30zł i wyjąć samą klamkę niż szukać skóry... Na allegro skóra po 100zł i to w tragicznym stanie, a u siebie mam niemal w idealnym, przez to wolę powalczyć z samą klamką. Sworzeń z ząbkami... Jakoś go ścisnąć i wyjąć czy w jaki sposób to działa? Próbowałem już od góry wkręcić śrubę i wyciągnąć do góry - nawet nie drgnęło...
  3. Powitać. Niestety klamka wewnętrzna od strony kierowcy popękała i w sumie nie jest do użytku, czego wynikiem jest otwieranie drzwi wyłącznie od zewnątrz, przy aktualnej pogodzie dość uciążliwe... Ma ktoś jakiś patent aby wyjąć sworzeń trzymający klamkę w boczku? Samej klamki nigdzie nie dostanę, ale boczek w byle jakim stanie za 20-30zł, z niego bym wyjął klamkę i podmienił. Problem właśnie jak wyjąć to ustrojstwo, za bardzo jak wybić też nie ma miejsca, przynajmniej nie od dołu. Ktoś robił kiedyś taką operację? Jakaś instrukcja jak ten sworzeń wyjąć?
  4. O właśnie, wymiaru D i C mi brakowało, dzięki! https://2loud4you.net/index.php?id_product=744&id_product_attribute=0&rewrite=alternator-300amp-134-164v-uniwersalny&controller=product Dyskoteka nie, słucham z zamkniętymi szybami, sąsiedzi nawet nie wiedzą co wożę w aucie, wysterowania czy pomiary robię daleko w polach, więc w sumie nikomu tym jakoś za bardzo nie przeszkadzam. Potrzebuje na tyle zasilić 1x 15" 1500-2000W RMS, później dojdzie przód.
  5. 300A+, do tego 2x Optimy zamiast kwasa, regulator sterowany z kabiny auta, nic się nie popali, chyba że wrzucę 16v i więcej to jest taka opcja. Ten 300a co biorę to nie żadna seria, custom na nowych częściach, ludzie na nich spokojnie jeżdżą. I jest na 6pk, napinacz powinien dać radę - nikt jeszcze się nie skarżył, pasek będzie wstawiany nowy.
  6. To akurat kiedyś przypadkiem zobaczyłem, kwestia zaprogramowania. Bardziej kwestia użycia bezpośrednio kluczyka w zamku drzwi - trochę mnie to zdziwiło, że otwierając kluczykiem (nie pilotem), otwierają się tylko drzwi kierowcy, nie wszystkie.
  7. Dzięki za rozpiskę, i tak się przyda, ale co do altka to ja tam wsadzam 300A VAGowski, na nic mi 140A czy 150 z 1.8, więc rzeźba mocowań będzie tak i tak.
  8. Trochę odbiegnę od tematu - czy ma ktoś jakiś rysunek z wymiarami seryjnego alternatora? No szukam te internety i tylko rozstaw śrub znalazłem, potrzebuje jeszcze sam wymiar alternatora. Powód? Zmieniam na całkiem inny, mocniejszy czego z seryjnego się nie wyciśnie mimo zmiany bebechów. Mocowania oczywiście do rzeźbienia, tylko do końca nie wiem czy czasami sprzęgiełko nie będzie za bardzo wychylone na przód. Przewody ładnie podmienione na 50mm2, ale jeszcze tylko alternatora brak do kompletu.
  9. Trochę poza tematem - z pilota czy z kluczyka? Bo nie wiem czy tak ma być, że otwierając kierowcy tylko te drzwi się otwierają, a reszta rygli "zamknięte"?
  10. O, fajna opcja, nawet w nocy całkiem znośnie nagrywa. A jak sprawuje się ta taśma do mocowania? W lato nie sprawia problemów?
  11. Witam, Niestety takie czasy, że ludzie mają na drodze coraz mniej wyobraźni i myślą głównie o sobie. Nagłe zatrzymywanie się na środku drogi/parkingu czy też nawet cofanie (zdarzało mi się trafić na takich co na światłach zamiast 1dynki wbijali wsteczny) jest prawie codziennością... Poszukują kamerki do +-300zł, tylko przód bo na tył w tej kwocie nie ma co liczyć, nawet o dobry przód ciężko... Na oku mam trzy modele: - Navitel R600 QHD, tu bardziej w stronę zwykłej R600, która jednak ma nieco lepszą optykę - Navitel r800 - Xblitz Trust Głównie jazda za dnia, aczkolwiek jak będ
  12. Dobra, "znalazła" się firma co udostępni mi swój warsztat - więc będę mógł rozbebeszać wnętrze Ale napotkałem inny problem... Adapter ISO. W adapterze luzem przewód brązowy i żółty. Szukam i lipa... Tematy dość leciwe i już zdjęcia wygasły. Zaczyna mi brakować sił do tego... To to wyżej już nieistotne, ogarnąłem, ze względu na brak dwóch linii 12v - problem inaczej rozwiązałem
  13. Masa z aku? Myślałem, że lepiej będzie jak masówka będzie stosunkowo krótka, przykręcona do jakiegoś metalowego elementu, uprzednio oczyszczonego. Środkiem... A dużo rozbebeszania? Nie mam żadnej wiaty, garażu czy warsztaty, wszystko "pod chmurą", dziwnym trafem w okolicach nie ma chętnej osoby na upożyczenie takiego obiektu, nawet za flaszkę i dopłatę W Koszalinie firmy CA cosik się posypały, jedna jest - tylko, że zgodzi się na zrobienie tylko w komplecie razem z ich materiałami, srogo kasują. Swój sprzęt mam, kwestia tylko pociągnięcia kabli, a pogoda jaka jest - każdy widzi, wieje de
  14. O, super, dzięki Czyli w sumie na zapas wezmę po 8m, bo jeszcze kawałek na masówkę potrzeba. Lepiej dołożyć kilka zł do kabla w całości, niż później bawić się w jakieś wycinanki. Mam nadzieję, że w progach sporo miejsca, w poprzednim aucie ledwo upchałem 2x 21mm...
  15. Mały odkop, ale nigdzie nie znalazłem informacji... Ile kabla zasilającego potrzeba? 6-7m starczy? Po stronie kierowcy w progach jest opcja upchać 50mm i 35mm?
×
×
  • Create New...
UP