Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

wargus88

Forumowicz
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About wargus88

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 02/11/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Myslowice

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra C 1.9 CDTI 120 KM

Kontakt

  • Telefon
    514638179

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Co racja to racja ale z jednej strony go wykluczyliśmy ze względu na brak błędów z nim związanych oraz wszystko działało jak należy jeśli chodzi o funkcje UEC-A. Ale widocznie się myliłem i nie posłuchałem rad żeby mimo to go podmienić Ale teraz już wszystko śmiga tylko szkoda że wiązało się to z niepotrzebnymi wcześniejszymi kosztami. Jeszcze raz dziękuję za wszystkie pomocne rady. Przyczepności i szerokości oraz bezawaryjności na drodze Panowie
  2. Koledzy problem z moją Viki został rozwiązany i klima działa nie gasnie silnik. Winowajcą wszystkiego okazał się UEC. Byłem u forumowicza VectraKlubPolska Aleksandra (którego w tym miejscu chciałbym serdecznie pozdrowić) którego polecił mi Crazy (za co bardzo dziękuję) i poprzez metoda prób i błędów oraz podmianek wyszło że jest uwalony UEC i dlatego silnik gasł po załączeniu klimy. Temat uważam za zamknięty i proszę admistatora o zamknięcie tematu. Pozdrawiam wszystkich którzy udzielali się w rozmowie i rozwiązaniach problemu z moją Viki
  3. Jestem już po sprawdzaniu masy na poszczególnych elementach komory silnika (alternator, rozrusznik, sprężarka klimy, blok silnika) wnioski są takie że masy mam w porządku bo mam wahania między 0,9-1,2 Ohma jak również sprawdziłem czujnik ciśnienia klimatyzacji i jest w porządku (odłączyłem wtyczkę włączyłem auto załączyłem klime i nie za startowała jak tylko podłączyłem czujnik sprężarka za startowała i silnik zgasł). Sprawdziłem różwniez ładowanie akumulatora (14,5V) oraz wartość na wyłączonym silniku (12,3V). Takze jest gdzieś uwalony kabel albo jak wcześniej myśleliśmy na początku że walnię
  4. . Proszę odministratora o usunięcie postów z kropkami bo komp mi się zaciął i pododawalo kilka tych samych postów. Z góry dziękuję za czyszczenie.
  5. Reasumując kupuję ECU o takich samych numerach jak mój najlepiej wylogowany, podpinam go do auta podłączam techa i co dalej ? Byłbym wdzięczny jakbyscie mnie panowie pokierowali krok po kroku, co robię w pierwszej kolejności i jakie są następne czynności. Zadzwoniłem dzisiaj jeszcze do jednego elektryka spod Krakowa i powiedział mi następująco żebym najpierw sprawdzic przed wymiana ECU * opór masy na rozruszniku, kompresorze klimy, alternatorze i silniku bo może brak masy będzie powodem mojej bolączki * sprawdzil czujnik ciśnienia klimatyzacji czy jest ok bo od kad mam Vik
×
×
  • Create New...
UP