Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

xunax

Forumowicz
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About xunax

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Koło na pewno nie wydaje żadnych dźwięków, odpalałem silnik bez paska i była cisza, po założeniu paska słychać obijanie jak i widać bardzo wyraźnie że pasek drga... Więc jestem przekonany że to on się tak obija o coś metalowego
  2. Witam. Może ktoś spotkał się już z takim przypadkiem, chociaż szukałem na google i nie widziałem podobnego temu. Mianowicie mam problem z paskiem napędzającym osprzęt silnika: alternator, klimatyzacja... I tak dalej. Pasek wpada w dość mocne drgania... Jest to bardzo widoczne od spodu auta, myślę ze obija się wręcz o coś metalowego bo wydaje przy tym dziwne dźwięki. Wymieniłem napinacz, niestety nic to nie zmieniło, jak pasek się telepał tak robi to dalej. Muszę dodać że dzieje się to tylko na wolnych obrotach, po lekkim muśnięciu gazu pasek stabilizuje się i drgania, obijanie ustępuje. Jeśli ktoś spotkał się z podobną usterką proszę o podpowiedz czym może to być spowodowane. Z góry dziękuje za wszelkie sugestie.
  3. Witam. Na wstępie napiszę o jaki silnik chodzi 2.0 DTI Vectra C 2003r Mam problem z wyrzucającym płynem chłodzący najprawdopodobniej przez zbiorniczek albo korek, ciężko to stwierdzić bo mam kałuże na obudowie skrzyni biegów tak jak by wyrzucało otworem obok korka na tył zbiorniczka jak i sam zbiorniczek na zgrzewie też jest mokry. Trochę już przeszukałem internet i oczywiście najbardziej popularna diagnoza to uszczelka pod głowicą... Zakupiłem tester co2, ale nie wiem czy źle go przeprowadziłem czy co, ale w moim przypadku tester zachowywał się dość dziwnie, mianowicie na wolnych obrotach prawie w ogóle nie "bąbelkowało" a na podwyższonych obrotach tworzyło się podciśnienie które zaciągało powietrze z zewnątrz do testera. Płyn zmienił delikatnie kolor ale myślę że mogło to być spowodowane powietrzem z zewnątrz. I teraz nie wiem co z tym fantem zrobić, jak by co, korek został wymieniony na nowy jak i termostat, temperatura waha się od 85/90 C, nie jest stała... Niektórzy piszą że to normalne. I teraz tak, zastanawiałem się nad jedną rzeczą, nie widziałem podobnego tematu. Zauważyłem że u mnie jest egr najprawdopodobniej chłodzony cieczą, z dwóch stron ma cienkie króćce chyba mosiężne bądź miedziane gdzie do jednego z nich jest doprowadzona gumowa rurka z obudowy termostatu. Teraz pytanie czy jest prawdopodobne że to przez egr są przepuszczane spaliny do układu chłodzenia? Na koniec dodam że przy wymianie termostatu płyn który zlewałem był czysty, bez żadnych osadów i w sumie bezwonny więc sam już nie wiem o co chodzi. Proszę o pomoc
×
×
  • Create New...