Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

1_miku_7

Forumowicz
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About 1_miku_7

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Vectra C

Kontakt

  • Telefon
    609547570
  1. Nowy napinacz rozrzadu nalezy aktywowac, a co z napinaczem wałków balansu? Wystarczy wyjąc zawleczkę? Jutro będę wymieniał pompę wody to dopiero będzie sprawdzian gimnastyki. Drugi raz chyba bym się za to nie zabrał
  2. Pokrywę pompy mam już zdemontowaną, rozrząd też
  3. Próbowałem w ten sposób, ale i tak jest za mało miejsca. Wykręciłem dwie górne i były róznych długości. Dzisiaj brakło czasu. Jutro będe kombinował dalej
  4. Z uszczelką wszystko jest ok. Tylko chodzi o odkręcenie mocowania żeby bez żadnych cięc zalożyc uszczelkę. Silnik chyba aż tyle nie pójdzie do góry? W dół raczej tez nie, chyba ze popuscic na poduszkach? Albo iśc na łatwizne i ten nikomu niepotrzebny kawałek wyciąc wtedy nie bedzie problemu
  5. Problem w kawałku uszczelki przez który przechodzi śruba mocowania poduszki silnika. Chodzi dokładnie o to mocowanie które odkręca w 7:17
  6. no niby tak ale dziwne to jest bo w dalszej czesci filmu widac że to mocowanie ma zdemontowane
  7. Na filmie Part2 widac że ziomek na nowej uszczelce zwyczajnie ten kawałek wyciął.
  8. Panowie podpowie ktoś jak odkręcic mocowanie łapy silnika żeby założyc uszczelkę pokrywy pompy oleju? Bo jedna z trzech śrub się nie mieści między silnikiem a budą. Dokładnie chodzi mi o to miejsce zaznaczone czerwonym kolorem.
  9. A częsci polecam zamowic od ProChoice
  10. To ile u nich taka kompleksowa usługa razem z częściami?
  11. Bardzo podobnie było przy pękniętym ślizgu głównego.
  12. Faktycznie źle napisałem, chodziło mi o zielone blokady b207 e/l.
  13. U mnie strzelila ta od głownego. Kupilem auto, zrobiłem płukanke zalalem motula i po dwóch tysiącach zaczeło cos grechotac. Kawałki ślizgu były w misce i konieczne było sciągniecie. Póki co za częsci rozrzadu zaplaciłem niecale 1500zl (główny ori, balans ina, pompa hepu, plus uszczelki pokrywy zaworow, rozrzadu i uszczelniacz na wał) + olej, filtr, przy okazji wymienie pasek osprzetu, uszczelniacz czujnika poziomu oleju+blokady to wyjdzie coś kolo 2 tys :/ No ale trudno trzeba życ dalej
  14. Ściaganie miski w cenie? Bo jeśli tak to szkoda, że wczesniej nie wiedziałem, bo już umawiałbym się na wizyte
  15. Wielkie dzięki. Napisałem do nich jutro mają wysłać paczkę. Ceny faktycznie najniższe z możliwych Wypozycza tu ktoś blokady? Czy może lepiej kupić z allegro te pasujące do saaba 207r?
×
×
  • Create New...