Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

1_miku_7

Forumowicz
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About 1_miku_7

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Vectra C

Kontakt

  • Telefon
    609547570

Recent Profile Visitors

90 profile views
  1. Może HP były wybite? ktoś odkręcał koło pasowe na blokadach? nie chce robic nikomu reklamy ale u mnie nie dało się nawet minimalnie ruszyc wałkiem. Może pracuje ktoś z Was przy CNC i ma dostęp do pomiaru na konturografie? Byśmy przemierzyli oryginały i hp i wszystko byłoby jasne A jeżeli dobrze pamiętam to Rafał też nie ma oryginałów tylko kopie z serwisu. Chyba że się coś zmieniło.
  2. Mozesz rozwinac temat? na blokadach hp bedzie za duze/małe? jakie są tego skutki?
  3. Wszystko jest ok. Nie zauważyłem żadnego falowania ani innych problemów którymi tu straszyli w przypadku niezastsowania orginalnych blokad, a przy rozrządzie grzebałem drugi raz w życiu z tym że pierwszy raz to był silnik bezkolizyjjny na pasku. Z blokadami jest dokładnie tak jak piszesz.
  4. Ja kupowałem bez kół komplet głowny ori, balans ina, pompa wody hepu+uszczelka pokrywy rozrzadu i pokrywy zaworow i placilem 1500zl.
  5. https://www.saabtuning.pl/ustawiac-rozrzadu-balansu-2-0t/ tu masz powiedziane jak powinny byc ustawione wałki od balansu. A co do blokad to tak na krzywce leżą podjebki:
  6. Ja też mam przedlifta 2003r. Ok jak nagram to wstawię A tak z ciekawości ile w końcu zapalciles za wymianę rozrządu?
  7. Ja też mam przedlifta 2003r. Ok jak nagram to wstawię A tak z ciekawości ile w końcu zapalciles za wymianę rozrządu?
  8. A jaka jest pewność że silnik z filmiku wyżej nie jest złożony na niebieskich blokadach? Które zresztą są dedykowane do przedliftowego z20net. Ja składałem na zielonych podrobach i jakoś nie mam takiego efektu. Akurat tu jest Saab ale kto wie jak to poskładali
  9. Co do wymiany rozrządu to chyba wszystko jest napisane na tym forum. Pomocne moga być filmy na yt: https://youtu.be/2hScoa75q7A ewentualnie forum saaba. Należy jednak pamiętać że na kołach w z20net nie ma klinów i trzeba zastosować blokady. Najlepiej zielone.
  10. Nie trzeba wyciągać akumulatora i jego podstawy do uzupełnienia oleju w skrzyni. Wystarczy lejek i kawałek wężyka.
  11. Nowy napinacz rozrzadu nalezy aktywowac, a co z napinaczem wałków balansu? Wystarczy wyjąc zawleczkę? Jutro będę wymieniał pompę wody to dopiero będzie sprawdzian gimnastyki. Drugi raz chyba bym się za to nie zabrał
  12. Pokrywę pompy mam już zdemontowaną, rozrząd też
  13. Próbowałem w ten sposób, ale i tak jest za mało miejsca. Wykręciłem dwie górne i były róznych długości. Dzisiaj brakło czasu. Jutro będe kombinował dalej
  14. Z uszczelką wszystko jest ok. Tylko chodzi o odkręcenie mocowania żeby bez żadnych cięc zalożyc uszczelkę. Silnik chyba aż tyle nie pójdzie do góry? W dół raczej tez nie, chyba ze popuscic na poduszkach? Albo iśc na łatwizne i ten nikomu niepotrzebny kawałek wyciąc wtedy nie bedzie problemu
  15. Problem w kawałku uszczelki przez który przechodzi śruba mocowania poduszki silnika. Chodzi dokładnie o to mocowanie które odkręca w 7:17
×
×
  • Create New...