Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Cichy1104

Klubowicz
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Cichy1104

  • Rank
    Nowy
  • Birthday April 11

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Tychy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Nr klubowy
    1217
  • Auto
    Vectra c
  • Oddział VKP
    Śląski

Kontakt

  • Telefon
    698227007

Recent Profile Visitors

128 profile views
  1. Mam sprawdzalem i tez nie dziala.
  2. Czesc wam, jak w tytule bylo i nagle zniklo znaczy sie mam w kluczyku opcje tzn guzik do otwarcia bagaznika tylko i wszystko dzialalo i nagle przestalo i teraz zeby otworzyc bagaznik musze otworzyc cale auto lub nacisnac guzik na dzwiach bo z kluczyka juz nie idzie, moze ktos juz ogarnial ten temat?
  3. Super dzieki wam bardzo
  4. Siemanko krotki temat szukalem ale nie bylo czy mozna wylaczyc kod do radia ktory sie wlacza po odlaczeniu aku.
  5. Czesc mam pytanko czy ktos z okolic tychow ma opcoma?
  6. W sumie moglem sory mij blad ale dzieki za odpowiedz jutro sie podlacze.
  7. Czesc, taka sprawa kupilem manetke z guziczkami po boku bo nie mialem takowej i wymienilem i teraz pytanie czy to trzeba jakos przez kompa uruchomic bo przyznam ze nic sie nie zmienilo dalej nie mam sterowania komunikatami o przymrozku dodam ze z poziomu radia tez tego nie moge wylaczyc. Wie ktos cos w tym temacie. Z gory dzieki.
  8. Czesc wam i porazka w mojej C mam radio cdr a chcialem cd30 wymontowalem moje i tu zonk mam "pol" radia i inna kostke tamto jest wielkie a moje malutkie i tu moje pytanie jest jakas mozliwozc zamontowania tego lepszego radyjka bo to moje to bida nic nie moge zrobic bo nawet przycisku seting niema przy manetkach tez guzikow nie mam i kicha.
  9. Cretux dzieki za filmik naprawde czysty banal. Pozostaje kupic manetke.
  10. Dobra mam nadzieje ze nowa manetka bedzie gadac z radiem a czy jakies podlaczenie do kompa po montazu musi byc czy wystarczy montaz
  11. Czyli pradowo jest tam wyjscie na inne manetki tylko mechanicznie trzeba wymienic?
  12. Na manetce po prawej stronie mam tylko wycieraczki zadnych guzikow. A czy zamiana manetek wiaze sie z czyms skomplikowanym czy tam juz kable sa i trzeba tylko kostke wepnac?
  13. Kompa podlanczalem bo rds nie moge ustawic i myslalem ze przez kompa nie mam zadnych opcji o wylanczaniu alertow.
×
×
  • Create New...