Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Moka

Klubowicz
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Moka

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Nr klubowy
    1227
  • Auto
    Vectra GTS 2.8T
  • Oddział VKP
    Śląski

Recent Profile Visitors

307 profile views
  1. Byłem, mam gdzieś wydrukowane kreski. Pojadę bez robienia softa i zobaczymy co bedzie
  2. Spróbuje podjechać ze swoją i zobaczymy co wypluje. Trochę bym się zmartwił, gdyby rzeczywiście aż tak moment poleciał, ale może to lepiej, będzie się dało jechać jakkolwiek. Widać natomiast trochę wiecej koni. Z tego co wiem z samych wałków można ogarnąć około 20 dodatkowych rumaków.
  3. Tego już Ci nie jestem w stanie powiedzieć, gdyż nie robiłem zdjęcia, a wałki już siedzą. Wpadły od insigni OPC po lifcie. Z rozrządem jest dużo jaj, ale to nie na ten temat. Wsadzałem tylko ssące. Jeśli wsadzisz kolo ze zmiennymi fazami do vectry na wydech, to będzie klekotało jak diesel. Trzeba rozebrać i zaspawać.
  4. Temat zakończony. Po rozebraniu wszystkiego jeszcze raz, okazało się, że jeden napinacz się zatarł. Kanał olejowy w porządku, ciśnienie oleju sprawdzone. Wada fabryczna widać. Od tamtej pory parę tysięcy zrobione i zero problemu.
  5. Ja mam u siebie wałki od Insigni zamontowane, robiłem razem z rozrządem. Są ostrzejsze o niecały mm z tego co pamiętam. Dupo hamownia mówi, że coś jest lepiej, ale czy rzeczywiście to nie jestem w stanie powiedzieć. Musiałbym podjechać na hamowanie, a nie wiem czy nowy rozrząd nie zepsuje wyniku i "wiarygodności".
  6. Okej, mały update. Po przejechaniu trochę kilometrów, już raczej spokojnie terkotanie zaczęło być słyszalne cały czas. Raz głośniej raz ciszej, nawet na luzie. Znów te same okolice. Na zimnym nie ma tego objawu, dopiero nasila się wraz z nagrzewaniem silnika, który przy każdym odpaleniu przez chwilę rzegoczę z tamtych okolic. Patrząc na schematy wydaje mi się, że jest to ostatni cylinder który dostaje olej. Sprawdzę ciśnienia, ale strzelam iż to niestety pompa oleju
  7. Hmm, łatwo powiedzieć jak w myslach juz mam zatarty silnik Martwi mnie jedynie to, ze po zgaszeniu i odpaleniu bylo to samo, a dzwiek na pierwszy "rzut oka" przypominał luzny łańcuch i wydobywał się właśnie z jego okolic.
  8. To był metaliczny dzwiek, idacy w stronę silnika, po prawej od zbiorniczka. Zawor z tego co wiem jest na lewo, nie?
  9. Sprawa niestety nieprzyjemna, ale wolę się upewnić. Wyjechałem na trasę, autostrada 50 km, przycisnąłem lekko auto, parę razy ale z reguły trzymałem około 2,5 tysiąca obrotów. Po dojechaniu na miejsce chciałem dać autu trochę odpocząć, wychodzę, a tam stuki, takie dość szybkie terkotanie z okolic zbiorniczka wspomagania. Dałem mu odpocząć przez noc, ale niestety następnego dnia musiałem wrócić do domu, spokojnie dojechałem do domu, stuki ustały. Moje pytanie, co to może być? Dekiel zdjędy i z rozrządem wszystko w porządku, sprawdzone dla pewności. Checka również nie było. Więc moje podejrzenie
  10. Dostałeś już? Jeśli nie to spróbuj kupić u niego przez allegro. W wiadomości przy zakupie piszesz do jakiego silnika ma być, ja dostałem w 3 dni.
  11. Z tego co mi wiadomo to różnią się skokiem i twardością, inne niż SASCH podobno stukają, ale co do ostatniego to nie jestem pewien
  12. Mi zerwała się śruba od sanek, umiejscowiona w podłużnicy pod bagażnikiem. Jedynym wyjściem było wiercenie w bagażniku. Podejrzewam, że podobna sytuacja miałaby miejsce i tutaj, gdyż przy zdjęciu boczków żadna nakrętka nie rzuca się w oczy.
  13. A wie ktoś jak ma się twardościowo Irmi do tych Eibacha? I czy ten podejdzie do mojej Vectry?
  14. Witam, złamała mi się jedna sprężyna irmiego tył. Da się je jeszcze gdzieś dostać nowe, za rozsądną cenę? A jeśli nie, to czy te podejdą do 2.8T z IDS? GTS oczywiście. https://eibach.pl/sprezyny-obnizajace-eibach-pro-kit-opel-vectra-c-gts-e10-65-007-07-22-pi-3039.html
×
×
  • Create New...
UP