Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

ZenekOk

Forumowicz
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About ZenekOk

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Vectra B 1.6 16V Lift 2000

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Muszę założyć katalizator do układu ponieważ auto nie przeszło kontroli spalin (poprzedni właściciel go wyciął). Padł wybór na katalizator uniwersalny bo zamiennik jest ponad dwukrotnie droższy. Zastanawiam się tylko nad modelem, który najbardziej będzie pasował i nie sprawiał problemów z pracą silnika. Przykładowe: https://allegro.pl/oferta/katalizator-uniwersalny-1200ccm-2000ccm-euro-2-7568692466 https://allegro.pl/oferta/katalizator-uniwersalny-1200ccm-2000ccm-euro-2-7570813267 https://allegro.pl/oferta/katalizator-uniwersalny-64mm-euro-2-5-0-euro-3-1-8-8802109080 Średnica rury mierzona po zewnątrz w miejscu wyciętego CATa ma 49mm, którą średnicę wybrać, 45, 50, czy 55mm?
  2. ZenekOk

    Multimetr

    Przyszedł multimetr, kupiłem o numerze takim jak oryginał (90562573), zrobiłem podmianę i jest dokładnie jak było. Zegary nadal nie świecą, to co na panelu było ciemne nadal jest ciemne. Co jeszcze zauważyłem, że przeciwmgielne nie działają, ani przód ani tył. Przy zakupie samochodu, jakieś trzy miesiące temu, działały. Ciężko mi uwierzyć, że cztery żarówki padły bez powodu. Podejrzewam, że są sprawne, tak samo jak sprawne są żarówki które wymieniłem na nowe w zegarach. Jaki może być wspólny mianownik tych awarii, zakładając, że to nie multimetr?
  3. ZenekOk

    Multimetr

    Tematów jest setki, co nie zmienia faktu, że bez wpisu @Tasiol nadal bym szukał wiatru w polu. Mam taki problem, że jak coś nie świeci to nie wiem czy tak ma być czy coś padło bo mój pierwszy Opel. :D Ale faktycznie panel climatronica nie świeci, działają tylko diody wybranego trybu ale sam panel jest ciemny. Podświetlenia zapalniczki też nie ma, choć wydaje mi się, że wcześniej było przez chwilę.
  4. ZenekOk

    Multimetr

    Witam! Zauważyłem, że nie działa podświetlenie zegarów. Po przestudiowaniu na wylot tego (i nie tylko tego) forum i wykluczeniu wszelkich możliwych przyczyn (bezpieczniki - , żarówki w zegarach - ), doszedłem do multimetra. I tu robi się ciekawie bo po przeglądnięciu zdjęć nie byłem w stanie go u siebie znaleźć. Poniżej załączam foto całej skrzynki z bezpiecznikami i mam prośbę o wyjaśnienie dwóch kwestii. 1. Czy ten mostek jest prawidłowy, czy to jakaś samoróbka (powiększenie z lewej) 2. Czy to ma być niby ten multimetr, bo nie wygląda on jak żaden inny jakie są do kupienia, również nr się nie zgadza (ZF 38-1). Na forum znalazłem, że to jest to. Poza tym, wyczytałem że w budziku powinny być żarówki W5W lub nawet W3W, a zamontowane były żarówki W9W. To normalne?
  5. Dzięki za uwagi. Właśnie tym magazynowaniem się najbardziej przejmuję bo to jest nie do zweryfikowania... W takim razie trzeba będzie zainwestować w WR D4. Poprzednie budżetowe Frigo 2 zajeździłem w 6 sezonów ale teraz są droższe od Nokian? :D
  6. Witam! Zastanawiam się czy jest sens pakować się w trzyletnią oponę premium, która jest sprzedawana w cenie poniżej klasy średniej z rocznika bieżącego. Teoretycznie polskie prawo dopuszcza sprzedawanie nawet 36. miesięcznych gum jako nowe. Macie jakieś doświadczenia w tym temacie? Mowa o oponie Bridgestone 195/65/15 95H DriveGuard Winter Runflat (175 pln/szt).
  7. Zgadza się. Na oko wszystko było ok, ale po zdemontowaniu wiązki i pozbyciu się izolacji okazało się, że cztery z pięciu kabli zostało zgilotynowane przez plastikową opaskę która miała trzymać kabel w miejscu.Jakimś cudem nienaruszony był tylko kabelek od wyłączania światła w bagażniku. Teraz bagażnik otwiera się razem z resztą zamków.
  8. Jak otworzyłem drzwi kierowcy kluczykiem od bagażnika to pilot zaczął świrować i nie działał centralny z pilota właśnie. Jakimś cudem wróciło do normy po paru próbach. Tu widać lepiej dwa pozostałe symbole:
  9. Ok, w takim razie temat kluczyków wyczerpany. Mam jeszcze pytanie jak zdiagnozować przyczynę czemu klapa bagażnika działa wyłącznie na kluczyk, a zamek centralny jej nie otwiera/zamyka. Wydaje się, że problem może być z siłownikiem ale czy może być inna przyczyna? Tz. czy to wygląda na usterkę, czy mogło być zrobione celowo.
  10. Ok, rozumiem. Czyli, żeby sobie dorobić kopie kluczyków (1) i (2) wystarczy wizyta u ślusarza bo elektronika jest w nich martwa? Natomiast co z dorobieniem kopii pilota, zwykły samo uczący się chiński z allegro się nada czy to trzeba specjalnie programować?
  11. Sytuacja wygląda następująco: 1) kluczyk od stacyjki 2) kluczyk od bagażnika i zamków w drzwiach 3) pilot zamka centralnego + alarm Kluczyk od stacyjki (1) nie pasuje do innych zamków. Kluczyk od bagażnika (2) pasuje do zamków w drzwiach. Bagażnik można otworzyć tylko kluczykiem (2) przez zamek bagażnika, zamek centralny nie otwiera/zamyka bagażnika. Kluczyk stacyjki (1) nie programuje się po włożeniu do stacyjki. Ktoś ma pomysł co tu było porobione? Model samochodu jak w profilu.
×
×
  • Create New...