Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

KARBURAToR

Forumowicz
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About KARBURAToR

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Signum 3.2 V6, Vectra C GTS 3.2 V6

Recent Profile Visitors

153 profile views
  1. Cześć, Mam problem ze słabym biegiem biegu jałowego w Vectrze z silnikiem Z22YH. Po uruchomieniu silnik dławi się, ma niskie obroty i nie zapala się prawidłowo. Gdy pedał przyspieszenia jest wciśnięty i zwolniony, prędkość obrotowa silnika spada poniżej 500. Po wyłączeniu biegu podczas jazdy, silnik gaśnie. Wymieniłem pompę w zbiorniku, membrany w pompie wysokiego ciśnienia, regulator ciśnienia paliwa i czujnik na kolektorze dolotowym (podciśnienie?) Po rozgrzaniu się silnika prędkość biegu jałowego wzrasta do 1500, następnie spada do 500 i stopniowo rośnie ponownie do 1500. I tak dal
  2. W końcu udało mi się przestawić przepustnicę z dobrego silnika na zły. Wygląda na to, że błąd został naprawiony. Jednak drżenie pozostało po dodaniu lub usunięciu gazu. Ale zauważyłem, że w wadze powietrza jeden kontakt jest utleniany. Więc też go wymieniłem i wygląda na to, że silnik jest naprawiony. Będę to testować jeszcze przez kilka dni, a potem zobaczę. Włożyłem teraz złą przepustnicę w GTS (silnik sprawny), więc zobaczę czy będzie się zachowywał równie źle.
  3. Zastanawiałem się, czy klapy wlotowe nie zamykały się tylko podczas jazdy w dół, podczas hamowania silnikiem. Samochód stał przez tydzień, a dziś jechał bardzo pięknie. Pełna moc przy niskich obrotach. Nie mam pojęcia na czym się skupić.
  4. 12 V jest zapisane na zaworze sterującym klapami wlotowymi. Otwiera się po podłączeniu do akumulatora. Podłączyłem przewód do złącza w obu samochodach i mierzyłem napięcie przy różnych obrotach, stojąc w bezruchu. Nic nie mierzyłem. Napięcie obu samochodów wyniosło 0 V. Może klapy poruszają się tylko podczas jazdy.
  5. Upewnij się, że nie jest to wadliwa jednostka sterująca. Pierwsza część filmu to dobry silnik, druga część filmu to zły silnik.
  6. Chciałem spróbować wymienić przepustnicę, ale jednocześnie nie chcę demontować działającego samochodu. Więc jeszcze tego nie próbowałem. Ale dzisiaj patrzyłem na klapy. Poruszają się płynnie, oba takie same. Ale nadal smarowałem mechanizm białą wazeliną. Zastanawiam się, jak faktycznie działają klapy. Czy są prawie zamknięte przy niskich prędkościach i otwarte przy rosnącej prędkości? A jeśli byłyby zbyt otwarte przy niskich prędkościach, czy spowodowałoby to słabe zapalenie mieszanki benzyny i powietrza? A może jest za dużo powietrza i dlatego silnik ma małą moc? Zdjąłem część międ
  7. Dziękuję za radę. Już to wymyśliłem. Znaki na pasku rozrządu tak naprawdę nie pasują. Obejrzałem kilka filmów na youtube i to też mi pomogło. Teraz muszę poczekać, aż silikon, którego użyłem jako uszczelkę kolektora dolotowego, stwardnieje, ponieważ pierwotna zieleń została uszkodzona i mam również uszkodzony gwint na czterech śrubach.
  8. Kiedy najpierw zakładam koło pasowe, pasek jest na środku. Nie mogę tego tak bardzo rozciągnąć.
  9. Oto zdjęcie starego paska rozrządu.
  10. Proszę o pomoc, co robię źle? Ustawiam biegi na znakach z tyłu samochodu zgodnie z liczbami 1 2 3 4, znak na kole pasowym jest skierowany w dół. Poluzowałem koło pasowe napinacza (lewe) i usunąłem stary pasek. Ale kiedy zakładam nowy (DAYCO 94825), który ma na nim ślady, nie kładę go na górnym mimośrodowym kole pasowym (jest krótki) i jest wolny na dole koła pasowego nawet po podgrzaniu krążka napinającego. Gdzie popełniam błąd?
  11. Próbowałem to zmierzyć. Słaby silnik Bank 1 na biegu jałowym od -3 do +1, Bank 2 -3 do 0. Przy 4000 rpm Bank 1 i Bank 2 około -6 do +3. Dobry silnik na biegu jałowym Bank 1 i Bank 2 +14 (??), przy 4000 rpm Bank 1 i Bank 2 -6 do +2. Dobry silnik zgłasza słabą pracę katalizatora.
  12. Myślę, że to będzie przepustnica. Ponieważ delikatny ruch pedału przyspieszenia powoduje szarpnięcie silnika. Mam dwa samochody z tym silnikiem, więc prawdopodobnie spróbuję przełączyć przepustnicę.
  13. Wiosenne porządki zabawek Test czarnych koł na czarnym samochodzie. Muszę zdobyć inny zestaw
×
×
  • Create New...
UP