Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Arcik

Przyjaciel VKP
  • Zawartość

    1 847
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    6

Arcik wygrał w ostatnim dniu 6 Czerwiec 2014

Arcik ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

107 Good

1 obserwujący

O Arcik

  • Ranga
    Maniak

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    SZ

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    BMW / VW / ROVER

Ostatnio na profilu byli

4 177 wyświetleń profilu
  1. Tylko zebys nie spapral tak ze nikt juz trgo nie naprawi
  2. Sa trzy mozliwosci Sprobowac naprawic mimo wszystko samemu Kupic uzywana pompe ze sterownikiem Oddac do regeneracji swoja cala pompe/ wyminia sterownik, skalibruja z pompa i bedzie hulac Trzecia opcja najdrozsza ale najpewniejsza
  3. Do przebiegu dodaj jeszcze ze 200 A pompa, no jest awaryjna ale jak sterownik padnie/co zazwyczaj sie zdaza, to zregenerujesz go albo sam, albo za czysta zl z gwarancja w firmie - co zalecam bardziej Poza tym silnik jak silnik Jak dbasz tak masz PS. Szukaj 2,2dti jak juz chcesz diesla/ jest roznica oj jest
  4. Ten tranzystor to sam wymieniales czy ktos ci to robil??
  5. Polecam sposob dziadka Podobnie robilem u siebie i po zamontowaniu sterownika auto odpalalo po minucie, moze dwoch
  6. A ja placilem trzy stowki za wymiane ....ehhh No nic, w kazdym badz razie dziala i rok gwarancji, a juz z niej skorzystalem Jetem ino trochu zdziwiony ze kolega marcinek jest za naprawa samego sterownika a nie calej pompy Nie zebym sie czepial, ale bylo troche tego do czytania swego czasu
  7. Nie liczylbym na to Sam bylem w podobnej sytuacji wiosna tego roku
  8. Arcik

    W tórym miejscu krokowiec

    Qwa W dislu krokowiec???? Pierwsze slysze
  9. Arcik

    Bardzo niepokojący pomiar kompresji

    Zrobic probe olejowa i bedzie wiadomo co poszlo - czy gora czy dol
  10. Arcik

    Padający akumulator

    Moj poprzedni aku wytrzymal 27 miesiecy Gwarancji nie przeszedl - aku za prawie 4 stowki Wiec teraz kupilem jakiegos Gigawat'a za 180 zeta Tez 24 msc. gwarancji
  11. Arcik

    Padający akumulator

    Ewidentnie aku szrot czyt. jutro do sklepu po nowy Tu nie ma nawet co mierzyc i kombinowac
  12. Arcik

    AWARYJNOŚĆ POMPY WTRYSKOWEJ W DIESLU

    A mozesz rozwinac mysl kolego??
  13. Arcik

    Felgi do Viki B

    Chlopie, no pomysl trocha logicznie Jak moze ci wejsc jak masz mnieszy otwor w tych felgach Edyt. Chyba ze pilnik w dlon i jechane
  14. Arcik

    AWARYJNOŚĆ POMPY WTRYSKOWEJ W DIESLU

    Moja tez stoi pod blokiem od swiat W wielka sobote zrobila niespodzianke i padl sterownik To tera postoi bo jeszcze nie wiem czy beny nie wcisne pod maske lub naprawa po kosztach i sam sterownik zregeneruje
  15. Arcik

    VB głośniki przednie

    co ty gadasz ...neos ja na seryjnych glosnikach zdobylem drugie miejsce w CA na Zlocie I tylko drugie bo brakowalo mi uzupelnienia dolnego pasma z bagaznika
×