Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

sokoli_majster

Forumowicz
  • Content Count

    133
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About sokoli_majster

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Żagań

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    VB Z18XE - Zender

Recent Profile Visitors

2345 profile views
  1. Co do interfejsów to popytaj na pilot.pl - sam tam kupowałem sterowanie do kiery ale pod radio Pioneer'a. Nie chcieli dużo, wtedy około 70 zł ? Natomiast radio możesz kupić taniej takie, które ma i USB i Bluetooth, nie upieraj się na tego Keenwoda. Sam kiedyś za ogromne pieniądze kupiłem interfejs do wyświetlacza fabrycznego i stwierdziłem potem że nie opłacało się - i tak tam nie patrzysz a wszystkie informacje wyświetlały się z opóźnieniem.
  2. Koza ładna :D a pozbyłeś się już wszystkich problemów z silnikiem?
  3. i gościu ma 690 szt. nowych ramek prosto od Irmschera za 19 zł?? coś mi się nie chce wierzyć.... czy to nie aby jakaś CHINA? Niech potwierdzi ktos kto kupił
  4. Ooooo... dziękuję za przypomnienie czuję się wyróżniony W kwestii silnikowej to zgadzam się z kolegą Rafałem, remontować to co się ma. W końcu te 147 koni (jak będą żywe) fajnie jeżdżą. Co do kwestii Zendera to owszem wychodziły z takimi silnikami. Swego czasu jak szukałem na niemieckim portalu to same takie Zendery były. Z tego co się orientuję, wersji Zender nie było tylko z silnikiem 1.6
  5. Cześć Marcin. W takim razie wpisuję Cię na listę. Nie będzie to może szybko bo na razie jesteśmy my tylko ale jak tylko będę coś robił to napisze do Ciebie.
  6. Witam Od wielu lat jestem na tutaj na forum. Posiadam Vectrę B w sedanie. Od pewnego czasu chodził mi pomysł zrobienia czegoś więcej niż zwykłe CAR-AUDIO. Jednym z elementów poprawy dźwięku w samochodzie (a przy tym nie zabierze przestrzeni w bagażniku) jest zrobienie obudowy typu FIT-BOX dla subwoofera. Znalazłem firmę BASSER z Konstantynowa Łódzkiego która robi takie zabudowy. Niestety nie mają projektu takiej zabudowy dla VB (sedan lub hatchback) ale mogą ją wykonać. Jeśli zbierze się 5 lub więcej chętnych to koszt takiej zabudowy będzie oscylował w granicach około 300 zł (do tego póź
  7. Paweł.... co Ci mam napisać? chcesz mieć kontrolkę to albo rozbierasz swój serwomotor albo szukasz innego. W serwomotorze jak widzisz jest płytka widziana od dołu. Lutujesz jeden kabel jak na zdjęciu do wolnego pinu (napisałeś że pin J i chyba tak było), potem tylko łączysz ten pin z pinem licznika od kontrolki tempomatu, wkładasz żarówkę w liczniku i gotowe. PS. znalazłem w sieci zdjęcia użytkownika jacy32 który mi wtedy pomógł. Teraz masz wszystko podane jak na tacy dla silnika X18XE Działaj i nie lamentuj.
  8. Jaki masz silnik? bo jeśli X18XE to poniżej podaję Ci zdjęcie jak masz polutować kabelki w serwomotorze aby z niego wyprowadzić masę do kontrolki w liczniku
  9. Cześć

    Pisałeś swego czasu u mnie w temacie że pytałem o silnik.... Na razie planów co do silnika nie mam bo samochód jest mało używany (zastępczy), poza tym koszt zmiany/modyfikacji trochę by kosztował (mam inne, też kosztowne plany ;) ) i nie mam po co zmieniać. Założoną mam wkładkę sportową do filtra powietrza, regularnie ją czyszczę, tankuję paliwo Verva 98 i na razie chodzi jak kuna (odpukać...)

    Tak myślałem sobie o Sabie 93 2.0 turbo ale po co mi koszty związane z zakupem, odnawianiem i przeróbkami. Cieszę się tym co mam :D Mogę Ci w tajemnicy powiedzieć że w jedzie już rozpórka kielichów na przód - będzie sztywniej!

    A u Ciebie jakieś plany większe/mniejsze?

    Pozdrawiam

    Waldek

    PS. jesteś z woj. Łódzkiego? daleko masz do Konstantynowa Łódzkiego

    1. sokoli_majster

      sokoli_majster

      nie można Ci wysyłać PW?

  10. Naprowadzę Cię na temat. W serwomechaniźmie jest wolny PIN (nie pamiętam który ale któryś z ostatnich), do niego trzeba przelutować w serwomotorze kabelek do styku na którym pojawia się masa w momencie włączenia tempomatu. Jak to zrobisz to jesteś już w domu bo kabelek puszczasz do licznika do odpowiedniego pina od ikonki bo masa steruje świeceniem. Teraz najważniejsze... które to piny? :-) nie wiem czy na forum zachował się mój poprzedni temat z poprzednią Vectrą. Tam to wszystko opisałem i dołączyłem zdjęcia. Szukaj!
  11. Na chwilę obecną uważam że rzadkość: Zderzak tylny ZENDER do Vectry B http://allegro.pl/zderzak-tyl-opel-vectra-b-02r-irmscher-i6755157225.html
  12. Ikonka od tempomatu fabrycznie się nie świeci!!! Żeby się świeciła musisz sobie pociągnąć odpowiedni kabelek do licznika. W Twoim przypadku masz serwomotor na linkę więc stamtąd trzeba ciągnąc kabelek. Co nie zmienia faktu że najpierw musisz uruchomić sam tempomat. Jeśli wszystko dobrze podłączyłeś winą może być np. brak sygnału z ABS-u, przerwane kabelki z czujników, czujniki popsute?
×
×
  • Create New...
UP