Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Samsung1234

Forumowicz
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Samsung1234

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Signum 2.0t

Kontakt

  • Telefon
    530190225

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Na pb map sensor pokazuje podciśnienie 35-37 na postoju i rozgrzanym silnikiem, odbiorniki wył. Na LPG podciśnienie jest 30 w powyższych warunkach. Co myśleć ?:) Czuję niewielkie falowanie na biegu jałowym
  2. Byłem już u 6 fachowców na afr i co chwilę mi się tak dzieje albo wtryski albo reduktor ?
  3. Krótkoterminowa do + 10 i schodzi do +5, różnie to wygląda , długoterminowa na ok -5, Na LPG raz pokazuje że dąży do 0, a raz jest na np -7 i do 0 i tak w kółko
  4. Z20net, kme gold, barracuda, qbox Po około 1 miesiącu korekty długoterminowe na pb i na LPG wariują , są na ok -8 , na zimnym auto topornie chodzi ... Zregenerowalem reduktor ale dalej to samo . Auto strojone nie raz afr ale dalej to samo fachowcy przy strojeniu nie widzą nic podejrzanego hmmm ...
  5. 270tys Z interfejsu Car scanner LPG strojone z afr Zdjęcie moje:) tak na rozgrzanym i bez odbiorników, wymieniłem rurę od turba co idzie do IC i ciśnienie teraz jest 98kpa:) jeszcze posprawdzam rury wdyztskoe jak będzie cieplej
  6. Czyli tak w skrócie wymieniamy na: + Odpowietrzamy dodatkowo tym wężem
  7. Tak sprawdzałem : i jedyna nieszczelność była na tym kruccu na turbo od odmy, dałem nowa uszczelkę. Będę teraz sprawdzał zadymiarka
  8. Mam podpięty miernik pod klemy i sobie tak jeżdżę i sprawdzam
  9. Koledzy pomóżcie:) auto raz chodzi ok a raz kiepsko z przewagą kiepsko, większość osprzętu silnika wymienilem i nie podoba mi się praca i kultura pracy. Auto zagazowane, na gazie w mojej ocenie słuchowej auto chodzi przyzwoicie. Auto po lekkich modach 0 bledow, nie wiem gdzie już szukać?? Można to zachowanie opisac jakby był ociężały, dławił się, późna reakcja na pedał hmmm sam nie wiem ... Będę szukał nieszczelności i moje pytanie, czy sprawdzanie dymem jest sens ? Czy lepiej pompka ?:) Jak sprawdzić szczelność kolektora dolotowego/ssącego ?:) Wymieniłem m.in. wszystkie z
  10. Jak w temacie, gdy instalacja jest załączona i się silnik zagrzeje to napięcie ładowania to 13.6V. Po wyłączeniu instalacji z zasilania tzn wyjęciu bezpiecznika napięcie ładowania to 13.9-14.0V na nagrzanym silniku. Więc coś chyba nie tak ?') z tego co widziałem sterownik LPG jest podpięty do + akumulatora, masę muszę jeszcze poszukać chyba że przy pracy instalacji ma być takie napięcie ładowania (choć wątpię)?
  11. Dobra już znalazłem odpowiedź . Zaworek nowy był uszkodzony
  12. Jak w temacie kupiłem dwa nowe zaworki jak na zdj i wymieniłem , tak dla zasady:) auto dmuchało 1.5 bara a teraz max 0.6 co poszło nie tak ?:) Wydaje mi sie, że wezyki są nieuszkodzone mozliwe że jak przelaczalem wtyczki do nowych zaworków coś poszło nie tak ? Rzecz jasna robiłem na nierozlaczonym acu (wiem, że należy robić na rozlaczonym acu, no ale ...) Mozliwr, że te nowe zaworki nie puszczają większego ciśnienia niż 0,6??? Nie ma błędów ani checka. Zaworki to oryginały.
  13. Turbo wstaje jak trzeba i pompuje tyle ile trzeba, utrzymuje też doładowanie wiec bocznikowym odpada. Patrzyłem na te zaworki przy turbo i przepustnicy nr się zgadzaja. Poszukam kolegów z forum może ktoś się zgodzi podmienić te zaworki, jak nie to kupię
  14. A na to co powiesz ?:) Wszystkie odbiorniki wylaczone. To zdj ściągnięte z forum
×
×
  • Create New...
UP