Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

radek4g63

Forumowicz
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About radek4g63

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Czechowice-Dziedzice
  • Zainteresowania
    Ople

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra C GTS 3.2v6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kolega ma to samo w 3.2 wibracje 1.5-2tys obrotów, obstawialismy dwumas lub poduszke, dodatkowo na wolnych obrotach mimo że silnik pracuje dość stabilnie jak na 3.2 to czuć nieprzyjemne wibracje w środku, w moim 3.2 mimo podobnej pracy na wolnych jest spokój w środku, pewnie któraś poducha, daj znać jak uporasz się szybciej z wibracjami szybciej od nas w 3.2 dolot rozebrany uszczelniony kompleksowo nie dało to poprawy
  2. Przepraszam ze odgrzeje kotleta ale smieszy mnie obawa o silnik po przelaniu oleju 2mm ponad max... mielismy na warsztacie skode yeti do ktorej wchodzi 4,5l oleju, my zlalismy 8 litrow oleju zmieszanego z ropa (przez czeste dopalanie dpf-u) silnik normalnie pracowal i zyje do dzisiaj
  3. Zakladalem do gts-a rozne rozmiary opon,z racji tego gdzie pracuje moglem sobie pozwolic na takie eksperymenty kiedy chcialem, najwygodniejsze byly 215 55 17 (na zdjeciu) mozna bylo na nich doslownie przelatywac po zlej drodze, nie obcieraly, licznik pokrywal sie z predkoscia gps, samochod odziwo dobrze trzymal sie drogi, wygladaly jak wygladaly dla komfortu moglem zaakceptowac ich wyglad, jakbym mial 20 lat na pewno by takich opon nie zalozyl dzisiaj to co innego, obecnie w kolejnym gts-ie mam zimowki 225 50 17 i jestem z tego rozmiaru najbardziej zadowolony, 225 45 17 jak dla mnie sa za niskie i trzeba by do nich obnizyc zawias a ja w tym kierunku nie ide... Jedna wazna rzecz opona oponie nie rowna... wezcie sobie dwie opony ten sam model np. 235 35 19 ale o roznych indexach nosnosci i prędkości golym okiem widac roznice wysokosci, po zalozeniu takich na os samochod sciaga mimo takiego samego rozmiaru
  4. Witam, w mojej C 3.2v6 mam luz na lewarku biegow, sprawdzalem w dwie osoby i nie jest to luz na samym drazku poniewaz kazdy jego najmniejszy ruch przenosi sie na linki do wybieraka skrzyni, czy ktos przerabial taki temat ? cos w wybieraku lubi sie wyrabiac ?
  5. Olej w kolektorze bierze sie z tego ze w odmie lamie sie klapka ktora ma zatrzymywac chlapiacy w bloku olej a przepuszczac jedynie cisnienie, olej ten wezem odmy plynie do przepustnicy z ktorej nie ma jak wrocic poniewaz zatyka sie waska dysza-powrot odmy i trzeba ja rozwiercic na 3mm niech mnie ktos poprawi jezeli sie myle
  6. To jest zamiennik uszczelki podstawy kolektora VICTOR REINZ Part Number MS19490 jako ze opel Vectra to GM w usa sa marki samochodow z podobnymi silnikami do ktorych dedykowany jest ten zestaw uszczelek tylko trzeba je sciagnac... ewentualnie zrobic samemu, plus takiej uszczelki w porowaniu do uzycia sylikonu na stara uszczelke jest taki ze jest wielokrotnego uzytku, sylikon dalem tylko od spodu zeby pozniej trzymala sie podstawy, jak ktos chce opis do jej zrobienia pisac priv
  7. Witam, mozesz napisac jakie masz teraz obroty na 6 przy wiekszych predkosciach typu 160 180 czy 200 ? do ilu idzie teraz na 3 biegu max ?
×
×
  • Create New...