Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Janow

Forumowicz
  • Ilość treści

    324
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Janow wygrał w ostatnim dniu 16 Lipiec 2015

Janow ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

4 Neutral

O Janow

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Mazda 6 Sport 2,5 170KM

Ostatnio na profilu byli

667 wyświetleń profilu
  1. Amory masz już jakiś czas temu wymienione. I nie powiem czy do wersji sport czy standard bo w sumie sam nie wiem. Myślę, że nie ma co roztrząsać - popatrz na auto z boku: jeśli przód nie stoi szpecąco wyżej niż tył oraz jeśli nie ma dużej różnicy twardości to zostaw. Jak nie to wymień tył na standard. Będzie bardziej komfortowo. VC w zakręcie z natury słabo siedzi, nawet gdyby zespawać zawieszenie to i tak nie pomoże. Za to w zimie 2cm różnicy to kilka razy mniej zdjęty hokej ze zderzaka ;-) Z tymi trzaskami to troche dziwna sprawa. Bardziej bym obstawiał że jeśli trzeszczy przy kręceniu to raczej przód ( łożysko Mcphersona). Co ma tył do kręcenia kierownicą? Chyba, że zacisk hamulca. Spróbuj bez hamulca albo na ręcznym.
  2. Cześć, jeszcze tu zaglądam, mam również potrzebne dane W0L0ZCF4841112xxx auto z Niemiec 2004 zrobione w Niemczech barwione szyby tyl czujnik deszczu klimatronic swiatloczule lusterko esp+ ogrzewanie postojowe kolo zapasowe nie w pelnym wymiarze kola 215/50/17 komputer pokladowy nawigacja obnizone podwozie sportowe To teraz wymień jeszcze tył do kompletu... Jak napisałem a propos pompki do eberspachera - proponuję zmienić również mechanika Szerokości!
  3. sprzęgło kierunkowe koła pasowego alternatora
  4. Potwierdzam ;-) Wszyscy wydawali 1,5tys za wycinke w sterowniku + mechaniczną Ale kilka osób mówiło, że da się inaczej. I właśnie ci którzy mówili że wystarczy wiertło z OBI za 40zł i 4 dziury fi 12mm zostali wyśmiani To z perspektywy czasu wam powiem, że patent działał znakomicie. Różnica ciśnień na filtrze 3-7 kPa przez co zero błędów DPF. "Wypalanie" cykliczne co 1200km trwające 3-4 minuty. Nieco dymu z tyłu, ale w żadnym razie nie jak z kamaza o czym przekonywało "lobby usuwaczy DPF" Calm, na Twoim miejscu bym jeździł normalnie i pozwalał się mu "przepalić" aby często przerywane próby nie podnosiły poziomu oleju. Oczywiście możesz również wyskoczyć z 1000 zł i pozbyć się "uciążliwości" Ale pamiętaj, że nie ma wtedy szans na upgrade softu sterownika itp, bo wyskoczysz z kolejnego tysiąca Pozdrawiam starą gwardię, a w szczególności tych co mnie z okazji patentu z wiertłem mianowali druciażem-fantastą.
  5. Zmień mechanika, bo myśli w kategoriach ASO... Niech wyjmie pompkę i da do ręki. Używanych pompek za stówkę do Hydronica D5W jest cała masa. Nówka z gwarancją 250 np: tu: http://allegro.pl/webasto-eberspacher-pompka-paliwa-3-1-5kw-12v-i2846772669.html Byle pasowała wtyczka. Przewód dorobi każdy sprytniejszy mechanik. Osobiście żal by mi było wyłączać ustrojstwo. Bardzo ciepło wspominam ten wynalazek...
  6. Regenerowanie jest suuuper, najwyżej sobie pasażer wyjmie szpachlę z oka jak poducha strzeli... a co tam.
  7. Tak, to pompka. To mokre od paliwa czy wody? W sumie nie widać skąd puszcza. Niewykluczone, że jeśli jednak nie na łączeniu wężyka to trzeba dopasować coś w stylu http://allegro.pl/pompka-paliwa-webasto-eberspacher-d5wz-12v-okazja-i2770847873.html byle wtyczka pasowała itp 6,7 to bardzo dobry wynik . Dla tego silnika i ponad 1,5 tony żelaza miałem w mieście zawsze 8-9 l/100km. Na pocieszenie: 2,5 benzyna pali 12,5... Spalanie wzrosło bo idzie zima i załącza się samoczynnie wspomniany dogrzewacz. Znam takich którzy to wyłączali którymś, bezpiecznikiem. Gdyby wyciekało 2l paliwa , codziennie byłaby pod autem spora plama ropy. PS: Mnie też każde auto po kilku miesiącach jakby dziwnie słabnie
  8. A takie? http://www.e-bagazniki.pl/biathlon/biathlon-ba13,1111.html Tez się zastanawiam, bo kupiłem na zimę alu 17" 215/50
  9. Weź zainwestuj w prawdziwy wydech, jak będzie dymić z jednej to trochę... tego ... no obciach...
  10. też bym w pierwszej kolejności patrzył na czujnik na hamulcu/sprzęgle a może przycisk na manetce? Próbowałbym też po załączeniu tempomatu podciągnąć/trącić nogą pedał hamulca, innym razem sprzęgła itd. Aż krąg podejrzanych się zacieśni. Gorzej jeśli to wygryziona izolacja albo coś, bo długo się takie coś szuka jak wspomniał jabolq. Obserwuj za prawym tylnym kołem czy nie ma śladów paliwa, bo tam było podejrzanie mokro.
  11. powiedzmy sobie raz a dobrze. spawa się ale teoretycznie. Spawane żeliwo należy wyżażyć. Inaczej to nie ma sensu bo efekt będzie krótkotrwały.. Chyba każdy sobie zdaje sprawę w jakich temperaturach pracuje kolektor wydechowy i jakim naprężeniom przez to podlega. Wyżażenie kolektora bez rozbiórki turbiny też chyba sprawa oczywista. Dodam, jeszcze że zdjęcie ustrojstwa wiąże się najczęściej z demontażem całego przodu, rozszczelnieniem klimy itp. Opłaca się za chwilę robić od nowa? U siebie robiłem 2 razy - raz puściło uszczelnienie (dzięki DPFowi...) i wystarczyło ponownie zaszczelnić, za drugim razem okazało się że popękało między szpilkami. A na to nie ma rady... Dodam jeszcze coś - ostrożnie z turbinami regenerowanymi do z19dth... (wiem, wielu sobie chwali, ale drugie tyle wymieniało ponownie po 20 tys.) Jeśli już to oryginał, albo dobra używka np z anglika po małym przebiegu (małe luzy na ośce).
  12. Jeśli szukasz tego: http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/140072-dziwny-dziek-z-z19dth/page__fromsearch__1 to boje się że nie znajdziesz odpowiedzi. Ot "ten typ tak ma"
  13. Fakt, avensis jest lepiej wyciszony. Dźwięk silnika w 1,9 jest też taki sobie. Ale nie porównuj audi do opla bo to bez sensu Na pocieszenie powiem, ze w benzynowej Mazdzie 6 2,5 (4 cyl) jest jeszcze głośniej, zwłaszcza powyżej 5 tys obr.
  14. Jeśli działa to nie widzę problemu. Standardowo przy uruchamianiu/gaszeniu bywa, że trochę zakopci a wtedy czuć troche jak z kamaza...
×
×
  • Utwórz nowe...