Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

tytuspiotr4

Forumowicz
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About tytuspiotr4

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 08/21/1995

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Śląsk

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra C 1.8 16V 140KM

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hej podczas jazdy sprawdziłem pozycje przepustnicy, w momencie ściągnięcia nogi z gazu z odczytu widać że wynik pokazuje ponad 13% i baaaardzo powoli sobie od tego momentu spadał, w momencie wciśnięcia pedała gazu do ziemi pokazywał coś koło 60%. Czy to dobrze? Podsyłam screen.
  2. Cześć, Dzisiaj odkrecilem w mojej wiki solenoidy kzfr. Chciałem usunąć siateczki, okazało się że na obu poprzedni właściciel ściągnął siatki, jednak dziwne jest to że ściągnięte są wszystkie! Czytalem że mają zostać ściągnięte wyłącznie pomarańczowe a siatka czarna ma zostać. U mnie nie ma żadnej, czy brak czarnych sitek równa się jakiejś nieprawidłowej pracy silnika? Czy solenoidy są narażone na szybsze uszkodzenie? Prosiłbym o odpowiedź.
  3. Też zaważyłem sekundę zwłoki przy wciskaniu gazu i ściąganiu nogi z pedała. Filtr paliwa? Może warto do pełna zalać bak i wlać ten środek czyszczący wtryski?
  4. Tak zazwyczaj pokazuje 0, chociaż czasem zdarza sie ze pokazuje pewne spalanie. Z tego co mi wspomniał "mechanik" przednia poduszka jest naderwana jednak jeszcze nie jakoś bardzo, nie wiem jak to mam rozumieć.. po gazowaniu przy zaciągniętym ręcznym silnik nie podnosił sie a przynajmniej nie tak jakby tego mechanik oczekiwał po naderwanej poduszce. Chciałem ja wymienić tak czy inaczej.
  5. Dzień dobry, postaram sie w miare rzeczowo opisać mój problem, nie jestem mechanikiem dlatego prosze o zrozumienie. Nie mam pojęcia czy problem dotyczy silnika czy skrzyni dlatego jeżeli wątek jest w złej zakładce prosze o przeniesienie. Ale do rzeczy: Autko: Vectra C HB 1.8 XER (2007) Problem: Podczas zwalniania na 1/2/3 biegu auto każdorazowo zabuja całą budą trzykrotnie, pojawia sie to na zimnym jak i ciepłym silniku. Tak jakby Viki chciała zejść z obrotów ale nie potrafi tak łagodnie tylko stopniowo "blokując" sie trzykrotnie. Gdybym miał porównać to do czegoś
  6. Tak jak na filmie u mnie powietrze jest ciagniete przez ten otwor gorny od odmy I korek oleju zasysa strasznie. Dzwonilem do dostawcy wymienia mi pokrywe na nową ORI GM'a. Dziekuje Wam za pomoc, gdy tylko wymienie pokrywe zdam relacje czy silniczek pracuje jak kiedys
  7. Kupilem nowa cześć z gwarancja producenta żadne używki. Jutro sprawdze czy to to na pewno. Dziekuje za podpowiedz
  8. @Cretux ale jezeli po wlaczeniu klimatyzacji wszystko ustaje? Silnik zaczyna pracowac wysmienicie z włączoną klimatyzacja. Moze to byc jalis znak? Ze faktycznie zbyt uboga mieszanka na biegu jalowym? Bo na klimie dostaje wiecej jednak paliwa. Tylko teraz co odpowiada najbardziej za mieszanke? Lewe powietrze skoro na wlaczonej klimie dziala wsio to bym narazie na koncu obstawial. Moze cisnienie paliwa ale do czego to przypiąć? Do jakiego podzespolu ktory moznaby bylo sprawdzic? Czytalem i wiele jest ale o silniku XE a unas jakos cicho w tym temacie.
  9. Panowie, od miesiaca jestem posiadaczem Viki. Jakiś czas temu lekko mi sie pociła nad klawiaturą.. chciałem wymienić uszczelkę jednak przeciwnosci losu sprawiły że musiałem wymienić cała pokrywę na nową. Do wymiany posłużyła mi uszczelka która montowana była na pierwszy montaż oraz dodatkowo specjalna masa uszczelniająca. Wszystko stopniowo dokręcone na 6 a potem 8nm. Od ponad tygodnia jest sucho i to mnie cieszy. Po zabiegu wymiany z autem dzieją sie cuda.. silnik zaczął skakać z obrotami na biegu jałowym, nie ważne czy zimny czy cieply. Obroty oscylują w okolicach 850 ale skaczą +/
×
×
  • Create New...
UP