Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

viki2004_3.2

Forumowicz
  • Content Count

    62
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About viki2004_3.2

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    szczecin

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    vectra c 3.2, vectra c Y20DTH

Recent Profile Visitors

612 profile views
  1. Witam

    mam problem z cim-em probowałem przeczyścić i sprawdzić zimne luty ale nic nie widzę takiego

    czy na tych zdjęciach (załącznik czujnik kąta ) coś widać, z gory dzięki za pomoc 

    20171106_181412.jpg

    20171106_181342.jpg

  2. Ma może ktoś wgrany ten soft i może potwierdzić że jest tyle co piszą ? http://eds-motorsport.de/Tuning/Opel/Vectra/Vectra-C/Z32SE-143/Opel-Vectra-C-Z32SE-IPF-Online-Tuning-System.html
  3. Mam taki sam objaw tyle że za każdym razem na zimnym silniku i nasila się albo to wpływ zimy. Świece wykluczam bo przed wymianą też to miałem. Podejrzewam poduszki silnika. Znalazłeś przyczynę?
  4. Temat poruszany , 3.2 tak mają .Ja to sobie tłumaczę że ten korek jest na takiej rurce plastykowej i ona nie jest ogrzewana. Silnik ciepły a ona zimna dlatego na niej skrapla się wilgoć z powietrza i mamy masełko. Latem panują wyższe temperatury w komorze silnika to rurka z korkiem jest dogrzana. Dla niektórych silników jest cecha, gorzej jak jest w silniku w którym to się nie zdarza.
  5. Dwie jednocześnie małoprawdopodobne ale nie wykluczone. Wyczytałem że ważne jest by wymieniać wcześniej świece w tych silnikach, spanikowałem i u siebie zmieniłem przy liczniku 92tys ale spokojnie dojeździłby do 120tys.
  6. Chętnie zobaczyłbym jak wymieniasz cewkę w 15 minut.No chyba że tak często to robisz że wyrabiasz się w takim czasie. Jeszcze wpędzisz kolegę w depresję że nie udało się mu w 15 min. zmienić cewki.
  7. Możliwe że to co u mnie było, hałas ocierania gumy. Uszczelniacz wałka kolumny przekładni kierowniczej, też było słychać przy kierownicy ale zdemontowałem CIM i wszystko co się dało a dźwięk pozostał.Sciągnełem wstępną osłonę tego wałka a ten uszczelniacz w przekładni smarowałem czymś takim http://www.wurth.pl/katalog2/karty/A0893%20106.pdf tyle że miałme dłuższą tą rureczke. i ściętą tak jak igła lekarska. Trzeba uważać żeby nie uszkodzić tego uszczelniacza ja zaryzykowałem bo już na tyle wkurzał mnie ten dźwięk (szczególnie słyszalny był latem)
  8. One tak mają a przynajmniej moja też tak ma i miała od nowości.Także szkoda kasy na naprawy bo i tak nic się nie zmieni.Można zwolnić albo dolewać olej.
  9. Szkoda że nie mieszkasz bliżej bo mam nową pompe to by się wsadziło i sprawdziło czy błędy znikną.Jeśli to nie jest coś w kablach to pozostaje pompa.
  10. Ta już ustalona ale pytam o inną którą znalazłem w ich ofercie taka co jest w linku, nie wiem gdzie ona montowana jest w aucie.
  11. Tu mnie zaskoczyłeś bo nigdy nie spotkałem się by diesel zapowietrzał się przez przelew. Od nie dawna mam tego diesla, wcześniej jeździłem innymi dieslami i nigdy nieszczelność na przelewie nie powodowała zapowietrzania. Dziwnie te rozwiązanie w tym silniku. Ok sprawdze układ przelewowy.
  12. http://tedgum.pl/sklep/product_info.php?cPath=94_1625_2240_4810&products_id=3038&osCsid=5803f6e610d8bcfc058cdd54d7eb502e Wiesz może która to jest tuleja bo nie mogę zrozumieć opisu.
  13. Może mi ktoś wyjaśnić o co chodzi z tym odpowietrzeniem baku bo mam tak że jak auto zaparkuje przodem do góry to występuje problem z odpaleniem, jak odwarotnie tył do góry odpala od razu.
  14. Z tego co pisze kolega to nie są dostępne takie tuleje nawet w oryginale.Kupowałeś takie matoslaw tuleje jak tak to podaj namiary .
×
×
  • Create New...