Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Kamil_K

Forumowicz
  • Content Count

    891
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Neutral

About Kamil_K

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz
  • Birthday 01/26/1980

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    VC 1.9CDTI; FFII 1.6

Recent Profile Visitors

1963 profile views
  1. CZeść,

    Kamil udzieliłeś się dawno temu w temacie dotyczącym przekładki foteli między VC kombi a GTS/sedan. Widzę , że tez z Wrocławia jesteś ;]

    Mam taką kwestie teraz: kupiłem kombi poliftowe i chcę załatwić półskóry. Jeden facet ma komplet w ładnym stanie ale z GTS. Rozumiem, że przód się da ale tył niebardzo? Czy dobry tapicer by sobie poradził czy w ogóle jest to nie do zrobienia? Na boczki mogę machnąć ręką. Daj znać co i jak gts--->kombi polift, będę wdzięczny i podskoczę z jakimś czteropakiem :P

  2. Dawno tutaj nie zaglądałem a trafiłem na temat przez google ... Bardzo dobrą tabelkę podał betonixx i jej należy się trzymać a nie legend miejski typu: "kierowca mi powiedział" " instruktor mi powiedział" "słyszałem" sorki ale dawno tyle osób się nie upierało że tak jest bo mi się tak wydaje. Czytając na szybko MIR dobrze dociekasz nie musisz miec E żeby ciągnąć przyczepę powyżej 750kg DMC o ile spełnione jest poniższe 1) pierwszy i najważniejszy warunek DMC samochodu + DMC przyczepy <=3500kg 2) drugi istotny warunek DMC przyczepy <= pozycji O2 w dowodzie rejestracyjnym pojazdu ciągnącego 3) DMC całkowita przyczepy <= MW pojazdu ciągnącego warunek DMC przyczepy <=1,33MW pojazdu jest najczęściej spełniony automatycznie właśnie poprzez określenie DMC ciągniętej przyczepy Poz. O2 w Dowodzie rej. Informacje wyniakające wprost z przepisów i praktyki wielu karawanignowców ciągających przyczepy kampingowe po droach całej Europy ... praktycznie wszędzie jest tak samo W żadnych przepisach nie ma zastrzeżenia że na przyczepę dwuosiową trzeba mieć B!!! są na rynku przyczepy towarowe o DMC poniżej 750kg które mają dwie osie są takie które mają DMC 1000kg it. A teraz dla ciekawych tematu (bez legend i zasłyszeń) od 19.01.2013 roku wchodza w życie zmienione przepisy Prawa o Ruchu Drogowym oraz nowa ustawa o Kierujących pojazdami (wcześniej takich przepisów w ogóle nie było osobnych zawarte były w PoRD) ale do rzeczy po 19.01.2013 można iść bezpośrednio do WORD zdać egzamin praktyczny na E+B (bez konieczności uczestnictwa w kursie prawa jazdy E do i uzyskuje się uprawninienia do jazdy zestawem w którym DMC samochodu + DMC przyczepy nie przekracza 4250kg (jest to niezależne od dotychczasowych uprawnień pozwalających ciągnąć przyczepę lekką każdym samochodem o DMC <=3500kg) Ustawa o kierujących pojazdami Dz.U. z 2011 nr 30 poz. 151 tutaj polecam uwadze: Art. 6. 1. Prawo jazdy stwierdza posiadanie uprawnienia do kierowania: 6) kategorii B: a) pojazdem samochodowym o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 t, z wyjątkiem autobusu i motocykla, zespołem pojazdów złożonym z pojazdu, o którym mowa w lit. a, oraz z przyczepy lekkiej, c) zespołem pojazdów złożonym z pojazdu, o którym mowa w lit. a, oraz z przyczepy innej niż lekka, o ile łączna dopuszczalna masa całkowita zespołu tych pojazdów nie przekracza 4250 kg, z zastrzeżeniem ust. 2, d) pojazdami określonymi dla prawa jazdy kategorii AM; 2. Zespołem pojazdów, o którym mowa w ust. 1 pkt 6 lit. c, którego dopuszczalna masa całkowita przekracza 3,5 t, może kierować osoba, która zdała część praktyczną egzaminu państwowego, potwierdzoną wpisem do prawa jazdy. ROZPORZĄDZENIE MINISTRA TRANSPORTU, BUDOWNICTWA I GOSPODARKI MORSKIEJ z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach Tutaj polecam szczególnie §23 ust. 2 Osoba ubiegająca się o uprawnienie do kierowania pojazdami wynikające z art. 6 ust. 1 pkt 6 lit. c ustawy wykonuje podczas części praktycznej egzaminu państwowego zadania określone dla prawa jazdy kategorii B+E.
  3. na prawdę mocno trzeba pociągnąć... tam nie ma co się urwać Ewentualnie duży śrubokręt i podważaj kolejno aż wyskoczy klapka
  4. z tego co opisujesz to masz oryginalny hak z kawałkiem wiązki idącym do gniazda do środka w aucie ... potrzebujesz jeszcze instalację od tego złącza do tej kostki "rozwalonej" Oryginalna instalacja składa się z : - moduł haka wymieniany i pokazywany powyżej - wiązka od całego modułu REC (wpinana w gniazdo oboko modułu) do "dziury w karoserii" przy tylnym pasie - wiązki od gniazda do pierwszej części wiązki
  5. jak kupiłeś dedykowaną wiązkę to możesz ją śmiało wpinać od razu do gniazda jak Ci się uda to oryginalną zdemontuj bo po co mają się kable plątać. Dodatkowy prądowy jak mniemam chodzi Ci o wychodzące z tej wiązki którą kupiłeś dwa kabelki zakończone kostką dwu-pinową? Jeśli tak to jest zasilanie do przyczepy campingowej dla gniazda 13pinowego tam oprócz wszystkich świateł jest jeszcze zasilanie + masa po zapłonie oraz stałe zasilanie wraz z odrębną masą od aku w aucie. Schemat gniazdek i wtyczek 7 i 13 pin mam ale nie mogę załączyć bo za duży plik:(
  6. świecące ksenony przez samym autem -> układ wykrył usterkę i opuścił światła na min. żeby nie oślepiać. Skoro błąd się pojawił podczas prac przy wahaczu tylko w tym miejscu szukałbym usterki - uszkodzony kabel/ może jakieś przetarcie/zwarcie do masy - uszkodzona wtyczka (coś zagięli/urwał się kabel) - jakieś zanieczyszczenia - coś nie styka w kostce - może mechaniczne uszkodzenie czujnika położenia wahacza?
  7. hmm... wymieniałem w ubiegłym tygodniu fotele z regulacją wysokości na półskóry z regulacją wysokości + kąt pochylenia i jakoś nie odczułem tego problemu ... wydaje mi się, że siedzisko jest na podobnej wysokości ale w moim przypadku (wymiana ze zwykłych na półskóry) to nowe są zdecydowanie twardsze więc trochę inaczej się siedzi .. może w tym jest problem??
  8. Przy takiej cenie Pioneer'ka można kupować ... bo standardowo cena jest prawie prawie dwa razy wyższa Nic na razie dalej rozważam temat
  9. Rozważam zakup czegoś takiego http://www.peiying.pl/content_pl/py9903 i wymianę fabrycznego CD30 MP3 na stację multimedialną Niestety nie stać mnie na wydanie kupę $$$ za markowe radio 2din a to zbiera całkiem znośne opinie ... może ktoś miał z tym sprzętem do czynienia? Ewentualnie inne rozsądne propozycje? Koszt ramki 2din do VC to dodatkowe co najmniej 200zł z tego co znalazłem ... ale nie śpieszy mi się... Może coś z innych modeli tak zwanych z dolnej półki ale posiadających zestaw udogodnień... ??
  10. Dobrze Furman pisze ... Prmiex czuje niedosyt bo stara się udowodnić że X16XEL w mieście będzie palił 7l/100km Furmana seryjne 1.6 pokazuje w mieście co potrafi bo auto jak jedzie to ma się kręcić... miałem we Wrocku 1.6 (zdrowe nie dłubane) i poniżej 10l/100km nie schodziło spalanie ... Na trasie też palił 7-8 a nawet więcej ... Primex'a szklarnia pali na trasie 5l/100km więc musi być niedosyt siły ciągu
  11. klej tapicerski taki jakim obija się meble tapicerowane... ktoś na forum pokazywał jak zrobił bagaznik w VB kombi na czarno używając kleju tapicerskiego Na forum niewiadówek chłopaki opisują różne kleje tapicerskie ("N-ka" w środku jest wyklejona materiałem ... materiał obiciowy prosto na laminat )
  12. kabel z włącznika idzie do wiązki w pobliżu złącza drzwi. możesz wykorzystać któryś wolny pin (najlepiej do tego dedykowany w danej kostce) i masę podać przez złącze w drzwiach W ten sposób zrobisz tak że będą zapalały się tylko dane lampki w danych drzwiach sam wierzę, że w końcu tak to podłączę drobna podpowiedź tudzież moja wątpilwość czy nie trzeba będzie na kablu zastosować diody żeby nie doszło do powrotu napięcia z + na masę do drzwi bo może multitmer wariować
  13. Jeśli połozył całą instalację to w czym problem ... tylko bym się mocno zastanowił jak to zrobił czy miał już wachacze z miejscami na czujniki masa, pozycja, mijania, długie.
  14. raz jeszcze przytoczę nasz przykład... przedliftowe 1.8 wiszące na podnośniku obok rozbite przedlifotwe 2.0 oba z rocznika chyba 98 i miały różne ilości zębów... w poliftowych może i tak bo wszystkie mają piasty te same ale w przedlitach jest róznie ok tyle mojego w temacie miałem okazję liczyć zęby i przekonałem się że się różnią jeśli macie takie same i do tego mocowania przegubów będą pasowały to nic tylko zmieniac
  15. i tym sposobem nie pasują do przedliftowego 1.6 i 1.8 ... tak jak moby mówi przedliftowe 2.0 i 2.5 to już 5 śrub
×
×
  • Create New...