Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Dejwid94

Forumowicz
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Dejwid94

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 11/01/1994

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Żagań

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    Opel Signum 2.0T

Kontakt

Recent Profile Visitors

88 profile views
  1. Dejwid94

    CIM

    Nie z kablami nic nie było ruszane
  2. Dejwid94

    CIM

    DiagReport_2005 (5)_Vectra-C Signum_Pojazd__Informacje o kodach błędów w pojeździe_201911161423.txtDiagReport_2005 (5)_Vectra-C Signum_Pojazd__Informacje o kodach błędów w pojeździe_201911161415.txtBył robiony odczyt błędów potem kasowanie i odczyt numer 2 , tutaj dołączam wszystko w załączniku , może ktoś z Was pomoże postawić poprawną diagnoze
  3. Dejwid94

    CIM

    Był robiony odczyt błędów potem kasowanie i odczyt numer 2 , tutaj dołączam wszystko w załączniku , może ktoś z Was pomoże postawić poprawną diagnoze DiagReport_2005 (5)_Vectra-C Signum_Pojazd__Informacje o kodach błędów w pojeździe_201911161415.txt DiagReport_2005 (5)_Vectra-C Signum_Pojazd__Informacje o kodach błędów w pojeździe_201911161423.txt
  4. Dejwid94

    CIM

    Był robiony odczyt błędów potem kasowanie i odczyt numer 2 , tutaj dołączam wszystko w załączniku , może ktoś z Was pomoże postawić poprawną diagnoze DiagReport_2005 (5)_Vectra-C Signum_Pojazd__Informacje o kodach błędów w pojeździe_201911161415.txt DiagReport_2005 (5)_Vectra-C Signum_Pojazd__Informacje o kodach błędów w pojeździe_201911161423.txt
  5. Dejwid94

    CIM

    Rozrusznik był pierwszym podejrzanym , ale to może od początku a więc pewnego pięknego dnia stanąłem na parkingu pod Tesco i poszedłem na duże zakupy ;D po powrocie wsiadam przekręcam kluczyk i niespodzianka , rozrusznik cyka , nie kreci , pierwsza myśl szczotki bądź elektromagnes , na pych odpalił dzięki pomocy życzliwego pana i jeździł jeszcze dwa tygodnie po tamtym zdarzeniu odpalał bez problemu . No i w końcu nadszedł dzień sądu ostatecznego i przestał odpalać , auto na warsztat i wyjmujemy rozrusznik i tutaj zaczęły się schody . Elektromagnes rozleciał się w drobny mak przy próbie odkręcenia przewodów . No nic pozbierałem graty , zawiozłem do regeneracji. Parę dni później odebrałem go od fachowca , naładowałem baterie do pełna , zamontowałem go na swoje miejsce założyłem przewody , szczęśliwy wsiadam do fury przekręcam kluczyk i niespodzianka , dalej to samo , sprawdzam rozrusznik na krótko kreci auto odpaliło . Spragniony powrotem do opla i odstawieniem poprzedniego gruza na dalszy plan odpialem od rozrusznika cienki kabel od sterowania , podpiąłem zamiast niego kabel którym dotykam plusa na Aku i w ten sposób samochód jeździ już ponad miesiąc czasu . W poszukiwaniu kolejnego podejrzanego wpadliśmy na pomysł przekaźnika jednak podmiana na inny o tych samych parametrach nic nie zmieniła , jednak postanowiliśmy rozebrać przekaźnik i zobaczyć co się dzieje po przekręceniu kluczyka w stacyjce , cewka porusza się i "klaszcze" ale nie skleja więc prąd dostaje za mały , przez co rozrusznik nie ma siły zakręcić bo też nie dostaje mocy i rozruchowej , jednak z kabla pali odrazu bez żadnego problemu z tego samego Aku , skoro więc do przekaźnika idzie zbyt niskie napiecie problem nie leży po stronie stacyjki / CIMa ? Nie wiem jak wygląda sprawa ze stacyjka czy ona jest bezpośrednio zespolona z modułem CIM czy jak to wygląda ?
  6. Dejwid94

    CIM

    Rozrusznik był pierwszym podejrzanym , ale to może od początku a więc pewnego pięknego dnia stanąłem na parkingu pod Tesco i poszedłem na duże zakupy ;D po powrocie wsiadam przekręcam kluczyk i niespodzianka , rozrusznik cyka , nie kreci , pierwsza myśl szczotki bądź elektromagnes , na pych odpalił dzięki pomocy życzliwego pana i jeździł jeszcze dwa tygodnie po tamtym zdarzeniu odpalał bez problemu . No i w końcu nadszedł dzień sądu ostatecznego i przestał odpalać , auto na warsztat i wyjmujemy rozrusznik i tutaj zaczęły się schody . Elektromagnes rozleciał się w drobny mak przy próbie odkręcenia przewodów . No nic pozbierałem graty , zawiozłem do regeneracji. Parę dni później odebrałem go od fachowca , naładowałem baterie do pełna , zamontowałem go na swoje miejsce założyłem przewody , szczęśliwy wsiadam do fury przekręcam kluczyk i niespodzianka , dalej to samo , sprawdzam rozrusznik na krótko kreci auto odpaliło . Spragniony powrotem do opla i odstawieniem poprzedniego gruza na dalszy plan odpialem od rozrusznika cienki kabel od sterowania , podpiąłem zamiast niego kabel którym dotykam plusa na Aku i w ten sposób samochód jeździ już ponad miesiąc czasu . W poszukiwaniu kolejnego podejrzanego wpadliśmy na pomysł przekaźnika jednak podmiana na inny o tych samych parametrach nic nie zmieniła , jednak postanowiliśmy rozebrać przekaźnik i zobaczyć co się dzieje po przekręceniu kluczyka w stacyjce , cewka porusza się i "klaszcze" ale nie skleja więc prąd dostaje za mały , przez co rozrusznik nie ma siły zakręcić bo też nie dostaje mocy i rozruchowej , jednak z kabla pali odrazu bez żadnego problemu z tego samego Aku , skoro więc do przekaźnika idzie zbyt niskie napiecie problem nie leży po stronie stacyjki / CIMa ? Nie wiem jak wygląda sprawa ze stacyjka czy ona jest bezpośrednio zespolona z modułem CIM czy jak to wygląda ?
  7. Dejwid94

    CIM

    Zatem sprawa wygląda następująco , samochód podpięty pod inny Aku , kolega ma diesla i świeży Aku więc mocy na pewno było wystarczająco i problem dalej ten sam , więc gdzie szukać przyczyny Panowie ?
  8. Dejwid94

    CIM

    Wiem o co chodzi , w pracy go sprawdze pod obciążeniem , mamy sprzęt do tego (pracuje w serwisie DAFa , tylko jestem blacharz/lakiernik) , podepniemy go też pod inny Aku , poprostu nie braliśmy go z kolegą od początku wogole pod uwagę , stwierdziliśmy że jeśli na krótko odpala z tego Aku to Aku jest okej ale może faktycznie coś jest na rzeczy
  9. Dejwid94

    CIM

    Ufam koledze z większym doświadczeniem , a jeśli to nie będzie Aku to gdzie jeszcze mogę szukać przyczyny ?
  10. Dejwid94

    CIM

    Powiem szczerze, że poszedłem tropem tego że jeśli odpala z kabla na krótko to Aku jest okej nawet przez chwilę nie brałem go pod uwagę . Ale jutro po pracy podepniemy go pod inny Aku i sprobojemy odpalić , bo do tej pory byłem przekonany że problem jest że stacyjka/CIMem
  11. Dejwid94

    CIM

    Aku jest okej , auto cały czas jeździ tylko odpalane jest z kabla na krótko pod maską , rozebralismy przekaźnik żeby zobaczyć co się dzieje że normalnie nie chce odpalić i wychodzi na to , że dostaje za mały prąd żeby skleić cewkę i nie przekazuje dobrego napięcia do rozrusznika , znajomy elektromechanik mówi , że to może być zimny lut w CIMie , dlatego też pytałem o ten schemat
  12. Dejwid94

    CIM

    Nie , tutaj problem wygląda następująco , przekręcam rozruch idzie prąd na przekaznik , słychać jak cyka ale zbyt małe napięcie żeby skleić cewkę , rozrusznik tylko cyka i nie ma wystarczającego prądu żeby zakręcić
  13. Dejwid94

    CIM

    Witam Panowie i być może Panie , podepne się pod temat , czy posiada ktoś schemat modułu CIM ? Pacjent to Signum przed lift 2005r. 2.0T , a problem jest następujący , idzie zbyt niskie napięcie ze stacyjki do przekaźnika i nie skleja cewki , znajomy elektromechanik mówi że prawdopodobnie problem z zimnym lutem w CIM . Może ktoś z Was miał podobny problem ?
×
×
  • Create New...