Welcome to Vectra Klub Polska

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.
- Start new topics and reply to others
- Subscribe to topics and forums to get email updates
- Get your own profile page and make new friends
- Send personal messages to other members.
-
Content Count
10 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0 NeutralAbout Dejwid94
-
Rank
Nowy
- Birthday 11/01/1994
Informacja o profilu
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Żagań
Dodatkowe pola
-
Województwo
lubuskie
-
Auto
Opel Signum 2.0T
Kontakt
-
Telefon
721077508
Recent Profile Visitors
162 profile views
-
Nie z kablami nic nie było ruszane
-
DiagReport_2005 (5)_Vectra-C Signum_Pojazd__Informacje o kodach błędów w pojeździe_201911161423.txtDiagReport_2005 (5)_Vectra-C Signum_Pojazd__Informacje o kodach błędów w pojeździe_201911161415.txtBył robiony odczyt błędów potem kasowanie i odczyt numer 2 , tutaj dołączam wszystko w załączniku , może ktoś z Was pomoże postawić poprawną diagnoze
-
Był robiony odczyt błędów potem kasowanie i odczyt numer 2 , tutaj dołączam wszystko w załączniku , może ktoś z Was pomoże postawić poprawną diagnoze DiagReport_2005 (5)_Vectra-C Signum_Pojazd__Informacje o kodach błędów w pojeździe_201911161415.txt DiagReport_2005 (5)_Vectra-C Signum_Pojazd__Informacje o kodach błędów w pojeździe_201911161423.txt
-
Był robiony odczyt błędów potem kasowanie i odczyt numer 2 , tutaj dołączam wszystko w załączniku , może ktoś z Was pomoże postawić poprawną diagnoze DiagReport_2005 (5)_Vectra-C Signum_Pojazd__Informacje o kodach błędów w pojeździe_201911161415.txt DiagReport_2005 (5)_Vectra-C Signum_Pojazd__Informacje o kodach błędów w pojeździe_201911161423.txt
-
Rozrusznik był pierwszym podejrzanym , ale to może od początku a więc pewnego pięknego dnia stanąłem na parkingu pod Tesco i poszedłem na duże zakupy ;D po powrocie wsiadam przekręcam kluczyk i niespodzianka , rozrusznik cyka , nie kreci , pierwsza myśl szczotki bądź elektromagnes , na pych odpalił dzięki pomocy życzliwego pana i jeździł jeszcze dwa tygodnie po tamtym zdarzeniu odpalał bez problemu . No i w końcu nadszedł dzień sądu ostatecznego i przestał odpalać , auto na warsztat i wyjmujemy rozrusznik i tutaj zaczęły się schody . Elektromagnes rozleciał się w drobny mak przy próbie odkręce
-
Rozrusznik był pierwszym podejrzanym , ale to może od początku a więc pewnego pięknego dnia stanąłem na parkingu pod Tesco i poszedłem na duże zakupy ;D po powrocie wsiadam przekręcam kluczyk i niespodzianka , rozrusznik cyka , nie kreci , pierwsza myśl szczotki bądź elektromagnes , na pych odpalił dzięki pomocy życzliwego pana i jeździł jeszcze dwa tygodnie po tamtym zdarzeniu odpalał bez problemu . No i w końcu nadszedł dzień sądu ostatecznego i przestał odpalać , auto na warsztat i wyjmujemy rozrusznik i tutaj zaczęły się schody . Elektromagnes rozleciał się w drobny mak przy próbie odkręce
-
Zatem sprawa wygląda następująco , samochód podpięty pod inny Aku , kolega ma diesla i świeży Aku więc mocy na pewno było wystarczająco i problem dalej ten sam , więc gdzie szukać przyczyny Panowie ?
-
Wiem o co chodzi , w pracy go sprawdze pod obciążeniem , mamy sprzęt do tego (pracuje w serwisie DAFa , tylko jestem blacharz/lakiernik) , podepniemy go też pod inny Aku , poprostu nie braliśmy go z kolegą od początku wogole pod uwagę , stwierdziliśmy że jeśli na krótko odpala z tego Aku to Aku jest okej ale może faktycznie coś jest na rzeczy
-
Ufam koledze z większym doświadczeniem , a jeśli to nie będzie Aku to gdzie jeszcze mogę szukać przyczyny ?
-
Dejwid94 changed their profile photo
-
Powiem szczerze, że poszedłem tropem tego że jeśli odpala z kabla na krótko to Aku jest okej nawet przez chwilę nie brałem go pod uwagę . Ale jutro po pracy podepniemy go pod inny Aku i sprobojemy odpalić , bo do tej pory byłem przekonany że problem jest że stacyjka/CIMem
-
Aku jest okej , auto cały czas jeździ tylko odpalane jest z kabla na krótko pod maską , rozebralismy przekaźnik żeby zobaczyć co się dzieje że normalnie nie chce odpalić i wychodzi na to , że dostaje za mały prąd żeby skleić cewkę i nie przekazuje dobrego napięcia do rozrusznika , znajomy elektromechanik mówi , że to może być zimny lut w CIMie , dlatego też pytałem o ten schemat
-
Nie , tutaj problem wygląda następująco , przekręcam rozruch idzie prąd na przekaznik , słychać jak cyka ale zbyt małe napięcie żeby skleić cewkę , rozrusznik tylko cyka i nie ma wystarczającego prądu żeby zakręcić
-
Witam Panowie i być może Panie , podepne się pod temat , czy posiada ktoś schemat modułu CIM ? Pacjent to Signum przed lift 2005r. 2.0T , a problem jest następujący , idzie zbyt niskie napięcie ze stacyjki do przekaźnika i nie skleja cewki , znajomy elektromechanik mówi że prawdopodobnie problem z zimnym lutem w CIM . Może ktoś z Was miał podobny problem ?