Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

grzela

Forumowicz
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About grzela

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Signum 1.9 150km 19DTH

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. wiesz jak przepiąć ja mam wszystkie piny zajęte napisz cos konkretniej
  2. też się podepnę jak to w przedliftem jest
  3. nie sposób sciągnąć tego tis 2000 wszystkie linki padły szukam opisu wtyczek w lampach 2x 10 pin przedliftem wtyczki sterownika afl z boku lewej lampy szukam opisu przełożenia pinów w złączu uec ex2 zaminiłem 16 na 17 i swiatło już nie swieci ale poziomowanie skręt soczewki martwy prosze o pomoc mam na to dwa dni w poniedziałek do roboty musze... edit przy próbie połączenia op c brak komunikacji lewa prawa i nie skalibrowano pewnie sterowniki nie dostają masy albo zasilana nie chce upalić niczego
  4. panowie pomocy walczę już jakiś czas szukam opisu ahl na afl w przedlifcie chodzi mi głowie o piny uec piny w lampach gdzie co poprzekładać ja mam auto przedlift fabryczny afl ale ktoś przełożył na ahl chce to wrócić
  5. skąd zdobyć spolszczenie wołka cd 70 ? jakieś mapy w miarę aktualne?
  6. Można wgrać op-com czy tech2? Jak znajdę z skrzynia taka jak moja nie trzeba zmieniać indeksu Tak?
  7. Witam Panowie czy moduł pdc wymaga car pass ? Do zalogowania
  8. siema ziomy w moim sigu przyszedł czas na klime bo nie działa walczyłem już dwa dni z doskoku klima z początku wogule martwa nic nie było klima nabita cisnienie 380 gdy włącze klime ciśnienie bardzo po woli rośnie 1400 i wiecej od mniej wiecej 950 sprzegło zaczyna sie slizgać ale mimo wszystko nic nie chłodzi zadnej rożnicy nominane cisnienie do startu jest 380 sprzegło sprężarki po lekkiej walce działa po podłączeniu do kompa i tescie wentylatorów niema nic jakby brak komunikacji chyba ubity sterownik nam ster na dwa wiatraki temp w kanałach prawidlowa syst
  9. mam nowe info po jeszcze jednym czyszczeniu map sensora moc wróciła to co pisałem ze jest jakby słabszy był dużo słabszy ,obecnie tryb awaryjny bardziej włacza sie jak jest ciepły kilka razy TA włączył sie zaraz po odpaleniu czysciłem jeszcze przepływomierz chyba wymienie te elementy zauważyłem ze temperature na desce rozdzielczej pokazuje po przejechaniu ok 10km silnik długo sie nagrzewa poprostu darwoj mozesz mnie oświecic co to za rura ktora wychodzi z by pasu egr tam jest termostat ? dochodza tam jeszsze węże z czieczą cos nie daje mi spokoju. Otóż blaszkę którą zaslepiłem
  10. zgadza sie jest bład za niskie cisnienie w egr to przez blaszke prawdopodobnie PO400...
  11. witam przywitać się wypada historia znana kupiłem signum..... do rzeczy tryb awaryjny 19dth signum 2004 jazda powyzej 3000 dostaje muła tryb awaryjny 2000 wiecej nie kręci robi sie tak na zimnym,ciepłym nie ważne . czasami podczas wyprzedzania dojdzie do 4500 i bum zmuli sie,wyłaczenie stacyjki i właczenie rozwiązuje problem do następnego przeciągnięcia nic w tym dziwnego gdyby nie fakt ze nie ma błędu żadnego op com pokazuje parametry w normie nie ma sie czego czepiać poprzedni właściciel wywalił dpf zaślepione są klapy silnik podłaczony egr ma blaszke z otworami które wywi
×
×
  • Create New...
UP