Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

grzela

Forumowicz
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About grzela

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Signum 1.9 150km 19DTH
  1. mam nowe info po jeszcze jednym czyszczeniu map sensora moc wróciła to co pisałem ze jest jakby słabszy był dużo słabszy ,obecnie tryb awaryjny bardziej włacza sie jak jest ciepły kilka razy TA włączył sie zaraz po odpaleniu czysciłem jeszcze przepływomierz chyba wymienie te elementy zauważyłem ze temperature na desce rozdzielczej pokazuje po przejechaniu ok 10km silnik długo sie nagrzewa poprostu darwoj mozesz mnie oświecic co to za rura ktora wychodzi z by pasu egr tam jest termostat ? dochodza tam jeszsze węże z czieczą cos nie daje mi spokoju. Otóż blaszkę którą zaslepiłem egr była ze zwykłej stali po demontażu zauwałyłem korozje dosyc sporo po stronie egr tam gie idzie dalej połaczenie z kolektorem kanał jest czysty rurki kpl też cały egr przejzany
  2. zgadza sie jest bład za niskie cisnienie w egr to przez blaszke prawdopodobnie PO400...
  3. witam przywitać się wypada historia znana kupiłem signum..... do rzeczy tryb awaryjny 19dth signum 2004 jazda powyzej 3000 dostaje muła tryb awaryjny 2000 wiecej nie kręci robi sie tak na zimnym,ciepłym nie ważne . czasami podczas wyprzedzania dojdzie do 4500 i bum zmuli sie,wyłaczenie stacyjki i właczenie rozwiązuje problem do następnego przeciągnięcia nic w tym dziwnego gdyby nie fakt ze nie ma błędu żadnego op com pokazuje parametry w normie nie ma sie czego czepiać poprzedni właściciel wywalił dpf zaślepione są klapy silnik podłaczony egr ma blaszke z otworami które wywierciłem dzisiaj w akcie desperacji,zauważyłem ze wywiercenie otworów pogorszyło moment obrotowy z dołu ale zgasła kontrolka chyba wpadnie pełna... ogólnie signum którą kupiłem miała problem ze smrodem spalin kabinie był pęknienty kolektor wymieniłem go z turbiną na używke ta turbina nie jest nowa ale była lepsza jak moja po podmianie słychać gwizd normalnie jak ustami,palcami kolektor przed montażem został planowany objawy są takie same odcinka przy wyprzedzaniu i tryb awaryjny oczywiscie zero błedu/ auto na starej turbinie i nowej z odzysku jest jakby słabsze ale moze to nie jest obiektywne robiłem wymiana rozrządu kpl zaslepienie klap mycie kolektora rozklejenie klejenie nowe uszczelki wymiana oleju 5w40 castrol pasek wielorowkowy czyszczenie przepustnicy olej był zadnych błedów z tego tytułu cały układ interculera czyszczony i płukany czujnik cisnienia w kolektorze czyszczony zawór n75 działa podłaczenie opcoma pokazuje prace kluczowych elementów wartości sa prawidłowe jakieś pomysły?
×
×
  • Create New...