Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Bart77

Forumowicz
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Bart77

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Vectra C 150km

Kontakt

  • Telefon
    535974777

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mądrego to i dobrze posłuchać. Postaram się zagwintować klapy. Autko gasło po wciśnięciu sprzęgła, gdy hamowałem obroty szły do góry- cudawianki. Posprawdzałem wtyczki, na trytki złapałem wtyczki od wtrysków, od listwy paliwowej i auto przejechało 150 km bez najmniejszego szarpnięcia. Coraz bardziej jestem przekonany, że to auto żyje swoim życiem jak chce
  2. Tak są w pozycji zamkniętej nie pytajcie jak bo fachowe to nie jest Teraz zauważyłem że na luzie mi gaśnie jak się nagrzeje
  3. Siema. Światła zrobione, klapy zablokowane ale dalej wchodzi w tryb awaryjny. Raz po przejechaniu 5km a raz po 400km. Muszę wgrać oryginalny soft.
  4. Błędów nie pokaże bo wykasowane Jedyny błąd to czujnik jakości powietrza
  5. Czy ktoś z kolegów z pomorskiego poratowałby oryginalnym softem w celu szczytania błędów
  6. Witam ponownie. Problem rozwiązał się poprzez wymianę filtra powietrza (gniazdo os), oraz porządnym wyczyszczeniu map sensora. Wielkie dzięki dla jamala że Słupska, który użyczył interfejsa, i wyjaśnił największe bolączki naszego autka.
  7. No i problem nie zniknął. Po przejechaniu 50km znowu tryb awaryjny. Brak auta z kluczykiem, obroty max 2000 i 60 km na maksa. Po zgaszeniu i odpaleniu wróciło do normy. Kolego jamal8000 jak możesz to poratuj opcomem.
  8. No tak. Jadąc do CC i prosząc o usunięcie klap byłem pewien że ten "fachman" z mojego sterownika je usunie i wszystko. Byłem u niego już 3 razy, czas to pieniądz a on stwierdził żeby dobrze ustawić auto to potrzeba 10 wizyt
  9. Tak okolice Słupska. Dziś zrobię dłuższą trasę ok. 200km i jak znowu wejdzie w tryb awaryjny to zwrócę się o ratunek opcomem dzięki
  10. No właśnie nie mam. VC kupiłem 5 dni temu. Ale mógłbym zajechać gdzieś aby zgrali sterownik. Dzięki wielkie za pomoc bo autko spoko i nie chce się go pozbyć. A co do gościa to z carc to wszystko co mi zgrywał to wysyłał do Koszalina do tunera. Gdy pytałem co wgrywa to twierdził że to wie tylko tuner
  11. Właśnie z tym jest problem bo gościu miga się z oddaniem kasy.
  12. Witam. Niedawno zakupiłem VC 1.9 cdti. Poprzedni właściciel wyprogramował EGR i DPF. Mechanicznie i komputerowo. Do pełni szczęścia pozostały klapy wirowe. Pojechałem więc do gościa aby wyprogramował klapy. Gościu przez tunera wrzucił nowego moda i zaczęło się. Na początek po tej wątpliwej przyjemności nastał świst przy odpalaniu. Słychać go jakby z tyłu silnika. Rano auto wywaliło błąd. Po zgaszeniu auta było ok. Jadąc ok. 10 km auto weszło w tryb awaryjny. Znowu gaszenie, odpalenie i było ok. Problem powtórzył się na zimnym silniku. Do tego doszło jeszcze temperatura silnika 85, wcześniej było 90 oraz różne wskazania poziomu paliwa. Po powrocie do gościa od programowania wgrał coś co miało pomóc. Przejechałem autem ok 30 km i było ok. Rano znowu to samo. Ikona serwisu i brak mocy. Może ktoś z kolegów miał podobny problem więc proszę o pomoc. Wszystkie serwisy występowały na zimnym silniku. Pozdrawiam.
×
×
  • Create New...