Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

amiga

Forumowicz
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About amiga

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Vectra C 3.2 V6

Recent Profile Visitors

229 profile views
  1. Było jeszcze podejrzenie, co do braku masy ze względów, że odpalają się wiatraki nawet jak nie ma kluczyka w stacyjce. Czekam na jeszcze elektromechanika i jak tylko coś się zmieni po wizycie od razu dam znać, bo w danym momencie drugi dzień tkwię w czarnej dziurze
  2. Dokładnie. Samochód na co dzień użytkowany bez jakiś problemów itd. wszelakie naprawy robione na czas jak i coroczny serwis jaki sobie robiłem w ASO od wymiany olejów, filtrów itd. Samochód również jeżeli chodzi o diagnozowanie to nic nie było poza niedziałającym czujnikiem deszczu Po dwóch tygodniach próba z otwarcia drzwi z pilota i zero reakcji. Otwarcie z kluczyka. Zmierzenie akumulatora i jak pisałem napięcie jakie miał bliskie zeru.
  3. Bezpieczniki i przekaźniki pomierzone wszystkie z każdej puszki jaka jest w samochodzie. Wszystkie dobre i po owej akcji samochód nadal bez reakcji.
  4. Samochód po odpaleniu z kluczyka nie kręci poza działaniem wentylatorów, które chodzą cały czas. Nie ma żadnej reakcji po przekręceniu kluczyka także takie odpalenie nie do wykonania.
  5. Sprawdzony na kompie: **********************POCZĄTEK ECU ID********************** Source Address: CIM Adres źródłowy: 0x00000245 Identyfikator: 0x0009 Numer części:13132473 Numer wersji oprogramowania: 12244820_ Opis systemu: DELPH0400 Hardware key number: S001015328 Kod alfa: Data produkcji: 030408 Code Index and version: 008 02 Ilość zapisanych kodów błędów:1 U2108 - Brak komunikacji magistrali CAN z układem ABS (00) - Nie występuje **********************KONIEC ECU ID********************** **********************POCZĄTEK ECU ID********
  6. Jutro sprawdzę i od razu dam znać Możliwe, że mi się uda jutro go podłączyć pod kompa i sprawdzić ew. błędy. Miałem w głowie przez chwilę, że mógłby się rozstroić immobilizer?
  7. Panowie proszę o rady. Miałem obecnie ok 2tygodni bez jazdy samochodem. Akumulator już był do wymiany, ale jak się jeździło to ok, a teraz idę do samochodu i nawet nie otworzył drzwi. Poziom akumulatora spadł prawie do zera więc wymiana na nowy. Na początku pojawiły się problemy, bo załączył się wiatrak i nie chciał się wyłączyć. Po wsadzeniu kluczyka okazuje się, że nie da się go odpalić. Zero reakcji pomimo dobrego akumulatora. Wiele prób i nic, a wiatrak cały czas wchodzi w tryb pracy nawet jak nie ma kluczyka w stacyjce. W czym problem, co mogło zgłupieć przy braku prądu z a
  8. Dobre spostrzeżenie Szukam jedynie jakiegoś konsensusu, co do pytania, czy też przemyślenia jakie napisałem wyżej. - kasa, moc, osiągi i wewnętrzna satysfakcja, która z tego płynie W tej kwestii masz w zupełności rację, bo nie mam w głowie przejścia na 4 cylindry, a jedyny godny 2.8 V6 Zaczynał człowiek od 95KM, potem było 135, 155 i obecnie 212 i ciężko byłoby zejść poniżej osiągów jakie mam.
  9. Jeszcze takie przemyślenie. Jak to jest z mocą tak do końca? Pytam o aspekt 2.0T 220KM i modyfikacja, która daje te np. 30, czyli wychodzi w granicy 250KM i oczywiście więcej momentu obrotowego, czy silnik bez modyfikacji 2.8, który ma już dla przykładu 260KM. Mam nadzieję, że nie zamotałem Obrazowo 250KM po modyfikacji i osiągi, a 260KM bez modyfikacji, czy np. w modyfikacji da się osiągnąć więcej momentu obrotowego niż przy seryjnym 260KM? - sory za pytanie, ale lama jestem w tej kwestii
  10. Właśnie dlatego wolę dopytać, bo patrzyłem na różne źródła i mam mieszane uczucia. Widziałem, że przez samą zmianę mapy z 220KM byli wstanie uzyskać coś ok 30KM więcej niż fabryka dała. - zapewne jest to ten dział bezpiecznego modzenia, aby się nic nie stało w samochodzie OPC fajna sprawa, ale co do osiągów to nie jest tak różowo jak na ponad 300 koni - ciężar samochodu
  11. Piszę w dziale Insignia... jeżeli to nie jest odpowiedni dział to...
  12. Panowie. Zastanawiam się nad wyborem silnika 2.0T, albo 2.8T - kwestia wielu czynników Ma ktoś jakąś wiedzę ile można z tych silników wyciągnąć? - nie chodzi mi o jakieś ingerencję za miliony, a wymianę turbiny itd
  13. Pasek odpada, bo to nie ten sam pisk (miałem niedawno z tym do czynienia ) Jest to jak od koła. Czasem podobnie brzmi pisk od tarczy hamulcowych. - może mi się uda jakoś uchwycić telefonem to zamieszczę
  14. Koledzy. Od dłuższego czasu mam dziwny pisk (odczuwanie, że jest to prawe przednie koło) Nie jest to systematyczne w sensie cały czas, bo przechodzi na parę dni i potem jakiś czas znowu pojawia się pisk. W czasie ruszania i chwilę po oraz w czasie hamowania. Tarcze oraz klocki hamulcowe sprawdzone i ok. Wczoraj lekko eksperyment zrobiłem i jak zaczęło piszczeć puściłem gaz i przestało. Potem znowu i puszczałem i nie było słychać, a jak znowu dodałem gazu to pisk. Od czego zacząć poszukiwania, sprawdzenie.
  15. Ok zaobserwowałem, że jak dam szybę tak poniżej połowy to ma problem z powrotem. Nie zawsze, ale... Nie mniej objaw jest taki, że widać w czasie zamykania, że szyba jest przez coś trzymana i idzie z większym oporem przez sekundę. Pasowałoby zapewne rozebrać tapicerkę i posprawdzać?
×
×
  • Create New...
UP