Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

mates08

Forumowicz
  • Content Count

    147
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About mates08

  • Rank
    Średnio obeznany

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C GTS 1.8

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. 2,4 przód 2,3 tył . Aczkolwiek pamiętam że troszkę mniej nabijalem ale pod wpływem rozezezalnosci cieplnej musiało skoczyć do tych wartosci. Wgl to muszę i chyba zainwestować w nowy ciśnieniomierz bo ten co mam to jeszcze radziecka szkoła
  2. Sprawdziłem dla pewności wczoraj ciśnienie na kompresorze na Lotosie i skorygowałem przód do prawie 2,2 bara i tył 2,2
  3. amory na przegladzie wczoraj wyszły 80% Po za tym to chyba by wyząbkowało opone
  4. Na pierwszej płycie. Jest po najechaniu sprawdzana zbieżność
  5. Skorygowałem Ciśnienie i będę pilnował do 2.2 max. Też innej opcji nie widze bo jak zbieżność by była to brzegi by cieło. Zresztą dziś przegląd robiłem na stacji to i na płycie by wyszło że coś ze zbierznością jakby była nie ok.
  6. tylko środkowy pasek opony . Opony Dębica presto UHP. Ciśnienie 2.2 2.3 bara. Nie ściąga, nie trzesie kierownicą. Tylko i wyłącznie bardziej zużyty środek na lewej i prawej z przodu. Boki opony ok
  7. Witam. Mam w vectrze kolaa r17 215 50. Nówki opony kupione i założone w marcu. Przelatalem na nich 5000 km i zauważyłem że na przodzie równomiernie na obu kołach jest bardziej środkowy bieżnik zużyty. Ciśnienie takie jak na naklejce 2.2 no było i czasem 2.4 przez rozszerzalność temp. Ale i tak wydaje mi się że nie powinno to mieć wpływu bo nie wielka różnica. Czy to od tego mogły się ściąć środki? Sprawa tylko przedniej osi dotyczy. Tył ok.
  8. Ja musze kupić jeszcze takie szczypce specjalne żeby odpiąć te złączki od filtra paliwa bo nie mam podejścia bez kanału żeby te plastiki wcisnąć jakimś srubokretem
  9. No olejowy i powietrza co zmianę oleju wiadomo. Paliwowy dociągnę do 30 000 i zmienię. Kabinę co sezon
  10. LPG nie mam. Świece zmienione 15 tys temu. Filtr paliwa 23 tys temu. I zastanawiam się czy zmieniać czy poczekać do 30 tys
  11. Witam co ile wymieniać w silniku z18xe filtr paliwa i świece zapłonowe?
  12. Temat ogarnięty. Można zamknąć. Info dla potomnych. Cały problem rozwiązało na nowo wgranie spsa do ECU. Czyli tak jak podejrzewałem że problem leżał w sterowniku, ale na szczęście tylko wgranie od nowa oprogramowania i pomogło. Wszystko wróciło do normy
  13. Witam. Niedawno zrobiłem głowice i upg i zauważyłem taki myk ostatnio. Płyn nalany do zgrzewu na zbiorniczku. W trakcie jazdy na ciepłym poziom minimalnie się podnosi ale to wiadomo bo rozszerzalność. Jak silnik ostygnie też ok płyn jest do zgrzewu wszystko trzyma poziom. Po nocy płyn ponad 1,5 cm nad zgrzewem. O co chodzi? A może w oplu to normalne.? Wcześniej tego nie zauważyłem. Stara uszczelka miała już przedmuch. Głowica sprawdzona ciśnieniowo. Odpalę termostat się otworzy płyn znów wróci do zgrzewu i jak ostygnie za 4 h nawet też będzie poziom a po nocy podniesie się ponad zgrzew. Temp trzyma nagrzewnica grzeje żadnej mazi zresztą dopiero co zrobiona glowoca
  14. Filmik korekt krótko i długo terminowych
×
×
  • Create New...