Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

mates08

Forumowicz
  • Content Count

    169
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About mates08

  • Rank
    Średnio obeznany

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C GTS 1.8

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No własnie też chyba bym termostat wymienił tylko że da się sam wkład? I co z uszczelką między korpusem a głowicą ? Bo oddzielnie chyba nie idzie jej kupić a stara może po demontażu już się nie nadawac
  2. płyn w tamtym roku przy okazji remontu głowicy wgl jak rozpoczynam rano jazde to wskazówka leci do 100 i dopiero termostat sie otwiera i wskazówka spada na 90 ale w menu ukrytym pokazuje wtedy 96. I tak utrzymuje. A jak włączyłem klime na full to przy ostatnich gorących dniach w czasie jazdy trzymała 99-101 stopni na klimie
  3. Na blacie 91 92 ale w ukrytym menu w tym momencie 100 jak klimą na full a jak bez klimy to 96 98
  4. Witam pytanie do posiadaczy Z18XE. Mam bez lpg. I tak całe życie odkąd ją mam temp w menu ukrytym w czasie jazdy 96 stopni. Teraz w słonecznych temperaturach powyżej 23 stopni na dworzu podczas jazdy około 3500 tys obrotów i temp na menu ukrytym 98 stopni a z włączoną na full klimą na low rośnie do 101 stopni w czasie jazdy. Na postoju ciutek niższa . Jak jadę wieczorem i bez klimy to trzyma tak jak zawsze 96 stopni. Też tak macie ? Czy może to wina termostatu że może minimalnie do końca się nie otwiera ?
  5. Dobra panowie. Okazało się że moja 1 przycisk miała taśmę z podświetleniem tylko lampka była bez. Teraz siedzi 4 przycisk i jest wszystko łącznie z podświetleniem z taśmy. Mam pytanie. Mam GTS HB. Nie mam z tyłu fabrycznie lampek. Czy v VC HB oryginalnie szły one u góry czy po bokach na słupku? Da się je dołożyć czy trzeba ciąć podsufitkę? I pytanie jeszcze do daszków przeciwsłonecznych. Czy podświetlenie szło w obu? Czy tylko prawy? Bo też bym sobie dołożył.
  6. Witam. Chciałbym doprowadzić zasilanie do podświetlenia klawiszy w lampce od podsufitki gdyż w mojej wersji była wersja bez podświetlenia a zmieniłem lampkę na 4 klawiszową. Czy mogę zasilanie wziąć z lusterka wewnętrznego a dokładnie z diody ambiente tej w lusterku? Ona wlacza się po włączeniu świateł. Jeżeli tak to który przewod odpowiada za podświetlanie ?
  7. Witam jak w temacie mam kilka pytań. Mam lampkę z jednym przyciskiem i schowkiem na okukary. Chciałbym mieć te boczne lampki do czytania i możliwość wyłączania wszystkiego. Wiem że wtedy żeby wyłączać musze mieć 4 przyciski. Ale jeżeli takowej nie znajde to wezmę tą 3 przyciskową. Najważniejsze aby były te boczne lampki. Teraz tak. Jeżeli kupię wersję bez schowka to można ten mój schowek jakoś przełożyć? I jeszcze jedna sprawa. Czy jak moja jednoprzyciskowa nie ma podświetlenia przycisku to 3 lub 4 przyciskowa będzie miała, czy trzeba wymieniać taśmę zasilającą? I czy wogóle nic nie
  8. A jaki w takim razie na bazie PAO 5w40 zgodny z naszą normą? Fusch Titan supersyn 5w40? Tylko nw czy jest on godny polecenia. Zależy mi na jak najmniejszej parowalności oleju noack i dobrych parametrach oleju. Coś lepszego od valvo i motula. Myślałem o Fusch, Meguin, LM, tylko też nie wszystkie z tych są PAO i niektóre jak np valvo mają wysoki noack niż np motul przez co motula nie brała a valvo bierze
  9. Witam. Mam zamiar przejść z valvo 5w30 na 5w40 do z18xe. I zastanawiam się nad Meguin Megol super Leichtlauf 5w40. Olej PAO. Czy wgl olej PAO nie zaszkodzi temu silnikowi? Czy ktoś stosował jakiekolwiek oleje PAO? Może ktoś się wypowie na temat tego Meguina
  10. Tak tylko obroty mi nie falują na normalnej pracy silnika. Tylko ta początkowa faza po rozruchu silnika po nocy. Pierwsze 20 sekund gdy chodzi na niby ssaniu
  11. Nie ma gazu. No tak ale po odpaleniu wchodzi na wyższe obroty przez jakiś czas. Takie jakby ssanie
  12. Witam z18xe. Problem tylko na saaniu. Po nocy gdy odpalam i to od kilku dni jest taki problem ze na saaniu nie chce wejść na obroty. Skaczą obroty od 1700 do 1200 i tak w kółko aż zejdzie ze ssania. W dzień jak postoi nawet 10 h to jest wszystko ok. Ogólnie auto po zejściu ze ssania chodzi wszystko ok bez zarzutu. Błędów brak. Czy mogła na to mieć wpływ benzyna 98?
  13. Dobra Oki. Pytam bo całe życie 95 lałem. Teraz na 98 się przerzucam. Dzieki
  14. Czyli jak będę cały czas lał 98 to nie stanie się nic?
×
×
  • Create New...
UP